مادر اراکی دانشجوی فرزندش شد

مادر اراکی دانشجوی فرزندش شد 13دی-95
 دم مادر دانشجوی دوره کارشناسی ارشد تاریخ  و فرزند استادش گرم.
اراک - ایرنا - مادر 60 ساله اراکی در مقطع کارشناسی ارشد با حضور در دانشگاه اراک دانشجوی فرزندش شد.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه اراک، مرضیه چشمه قصابانی پس از چند سال دوری از تحصیل دوباره به سراغ علم آموزی رفت و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ این دانشگاه دانشجوی پسرش شد.
این دانشجوی مادر گفت: سال 79 پس از دوری چند ساله از کلاس درس برای ادامه تحصیل خود را در مقطع راهنمایی آغاز کردم و در سال 85 با قبولی در رشته علوم سیاسی وارد دانشگاه شدم.
مرضیه چشمه قصابانی افزود: اکنون نیز با تشویق فرزندان و همسر برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته تاریخ در دانشگاه اراک مشغول به تحصیل هستم.
وی، علاقه به علم آموزی را مهمترین عامل ورود خود به عرصه علم اندوزی و تحصیل عنوان کرد و گفت: تحصیل در مقطع دکتری هدف اصلی وی در تحصیل علم است.
این دانشجو گفت: از حضور در سر کلاس درس پسرم بسیار خوشحال هستم و این مهم یکی از افتخارهای من است.
مجید حاجی بابایی فرزند چشمه قصابانی و استاد دانشگاه مادرش گفت: علاقه زیاد به تحصیل مهمترین عامل موفقیت مادرم در دانشگاه و تحصیل علم بوده است.
وی افزود: در نمره دادن و رفتار با مادرم هیچ تفاوتی با دانشجویان دیگر قائل نیستم و با عدالت رفتار می کنم.
وی گفت: به همت مادرم و تمام کسانی که در سنین بالا به تحصیل مشغول هستند نمره 20 می دهم.
عروس خانواده هم از همت بالا و جدیت مادر همسرش تمجید کرد.
هم اکنون هفت هزار و 300 دانشجو در پنج دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم ورزشی، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، و دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک در پایه تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه اراک به تحصیل اشتغال دارند.
1955/6013/
دریافت کننده : مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری