نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  12 بهمن - 95
سرعت؛ برای گرفتن تصمیمات قاطع 
وزیر اقتصاد اخیراً اعلام کرد که با رشد اقتصادی وضعیت مردم بهتر می‌شود. «نوبخت» سخنگوی دولت هم مکرراً وعده‌های شیرین می‌دهد. خواستم به عنوان یک مستمری بگیر تامین اجتماعی به آقایان بگویید رشد اقتصادی تدریجی با مرگ تدریجی بازنشستگان هیچ دردی و گره‌ای از دردهای ما را دوا نمی‌کند. الان عصر «سرعت» است برای گرفتن تصمیم‌های قاطع وقت زیادی لازم نیست، با حقوق‌های یک میلیون و نیم هم نمی‌شود زندگی کرد و در انتظار بود که وضع اقتصادی ما خوب شود!؟ یک بازنشسته – تهران فریبکاری در «اول مارکت»!؟ کافی است شما یکبار در قرعه کشی «اول مارکت» شرکت کنید. من شرکت کردم که همان ابتدا مبلغ 10 هزار تومان از حساب کسر شداما! ماه بعد پیامک دریافت می‌کنید، به طور اتوماتیک 10 هزارتومان از حساب شما کسر می‌شود و مجدداً کد قرعه‌کشی دوره بعد را به شما می‌دهند و بعد چه اتفاقی می‌افتد؟
1 – 
بدون اینکه از شما تایید بگیرند.
2 – 
بدون اینکه کدی برای لغو آن در نظر بگیرندنهایتاً وقتی مستاصل شدم با شماره «9990» تماس گرفتم که مشکل را پیگیری کنم که متاسفانه هیچکس پاسخگو نبود!؟ یک شهروند تهرانی
*محمدی از ساری: آفرین بر همت والای مردم وطنم. هم جهت شرکت و حضور چشمگیر در مراسم رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و هم برای همدردی با آتش نشانان فداکار.
*
یک معلول از تهران: الزام مناسب سازی معابر شهرها برای معلولان و نظارت فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها بر این موضوع، از بهترین نوع عملی شدن حقوق شهروندی و نشانه نوعدوستی است*یک معلم بازنشسته از تهران: به مسئولان دولتی بگویید میزان عیدی که برای بازنشستگان تعیین کرده‌اید بسیار ناچیز است و کفاف هزینه‌ها و گرانی‌های شب عید را نمی‌دهد.
*
شعبانی از قم: به نظر می‌رسد اگر از طریق 10 هلی‌کوپتر همزمان در آتش سوزی ساختمان پلاسکو، آبپاشی صورت می‌گرفت این خسارت‌ها ببار نمی‌آمد. چرا مسئولان شهرداری کوتاهی کردند؟
*
صادق نژاد از قم: به یکباره چرا باید شاهد افزایش قیمت گاز باشیم؟ چرا اداره گاز به بهانه‌های مختلف، قیمت گاز را افزایش می‌دهد و هزینه‌های خود را از طریق جیب مردم تامین می‌کند؟ برای کشوری که بزرگترین ذخایر گازی جهان را دارد؟ این دریافت هزینه بالا، دور از عدالت است.
.