كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 بهمن -95
كيهان و خوانندگان

 پیام های قلابی ودروغی که روزانه سربازجو شریعت نداری علیه جناح وباندهای رقیب درا وین نامه اش تولید می کند.
    * جنايت هاي انگليس عليه مردم ايران در طول تاريخ قربانيان زيادي داشته است به تازگي هم اظهارات ضدايراني نخست وزير انگليس رنگ و لعابي تازه به خصومت روباه پير با ايران اسلامي داده است و فيلم تاريخي يتيم خانه ايران گوياي جنايت ها و کشتار بي صداي ميليون ها ايراني توسط انگليس است. چرا مسئولان در رفتارشان بااين روباه خبيث تجديدنظر نمي کنند؟ چرا در صدد پهن کردن فرش قرمز براي اين موجود موذي برآمدند؟
    5898021
    *
آيا در دولت مقامي نيست که به اظهارات ضد ايراني و ايران هراسي نخست وزير انگليس پاسخ دهد؟ اين فرد با سفر به منطقه غرب آسيا و آمريکا، ايران را به خاطر توانايي سرکوب تروريست هاي وحشي مورد حمله قرار داده است. اما به ياد بياوريم که در داخل کشور براي بازگشايي سفارت روباه پير برخي نيروهاي انقلابي معترض به باز شدن لانه روباه پير را ضرب و شتم و بازداشت کردند.
    6929021
    *
اظهارات سخيف و نادرست و تکراري نخست وزير پيرزن ولي تازه به دوران رسيده روباه پير، دستاورد کليدي است که قفل لانه جاسوسي مکاران را گشود تا از اين راه به خيانت ها و خباثت هاي خود ادامه دهند و برخي را در انتخابات پيش رو کمک کنند.
    
نراقي
    *
از وزارت امور خارجه درخواست مي شود پاسخ دندان شکني به ياوه گويي هاي نخست وزير روباه پير و انگليس خبيث دهد تا از اين پس مواظب باشد که با ايران و ايراني چگونه سخن بگويد.
    
شکيبا و آب پيکر- لاهيجان
    *
خودداري وزارت امور خارجه از پاسخگويي به سخنان نخست وزير انگليس نشانه ضعف در اين وزارت خانه است. کاش حداقل مجلس نسبت به مزخرفات نخست وزير انگليس و واکنش ضعيف وزارت خارجه کشورمان پيگيري لازم را صورت دهد.
    3885021
    *
آمريکا ورود ايرانيان به آمريکا را ممنوع اعلام کرده است. از دولت و دولتمردان انتظار واکنش نداريم. حداقل مجلس و نمايندگان عکس العمل مناسب از خودشان نشان بدهند و اقدام خبيثانه آمريکايي ها را بدون جواب نگذارند.
    
عشقي
    *
ترامپ با دستور توقف صدور ويزاي آمريکا براي ايرانيان نشان داد که آدمي نيست که بخواهد برجام را پاره کند فقط يک سري کارهاي پرسروصدا مي کند تا ترسوهاي داخلي باز امتيازات بيشتري بدهند.
    31040912
    *
بعد از گذشت 4 سال از عمر دولت يازدهم از آقاي رئيس جمهور کشورمان بايد سوال از پاسپورت و احترام آن در آمريکا کرد. ترامپ رئيس جمهور جديد اين کشور مسافرت ايرانيان به آمريکا را ممنوع اعلام کرده است. در مورد نتايج تعامل اين دولت با جهان چه فکر مي کرديم چه شد؟
    78480914
    *
کدخداي مورد نظر دولت يازدهم مجددا ارزش پاسپورت ايراني را پايين آورد و به تمام برنامه هاي کدخداباوران در اين چند سال پشت پا زد. فکر مي کنم اگر وضع به همين صورت پيش برود آمريکا ادعا مي کند که شناسنامه ما ايرانيان هم بايد باطل شود!
    84550912
    *
اگر نيروهاي نظامي، آتش نشان ها و ساير نيروهاي امنيتي و امدادي کشور حقوق بالاهم بگيرند جا دارد. متاسفانه مسئولاني هستند که بود و نبودشان براي کشور يکي است ولي ده ها ميليون تومان حقوق مي گيرند!
    16480915
    *
چرا بايد حادثه سيل اخير در سيستان و بلوچستان با خسارت هاي زيادي که به وجود آورده و حداقل 600 خانه مردم را تخريب کامل و به هزاران واحد مسکوني و مدارس آسيب زده در صدا و سيما خيلي ضعيت انعکاس پيدا کند. توجه کنيد که تصوير محل آتش سوزي ساختمان پلاسکوي تهران از صبح تا شب از برخي از شبکه هاي راديو و تلويزيون روي آنتن بود. نگاه تبعيض آميز دولتي ها حتي در اين گونه مصائب که البته هر دو متاثر کننده بودند، مردم را رنج مي دهد.
    36650912
    *
چرا رسانه ها حادثه سيل خسارت بار سيستان را مثل حادثه آتش سوزي ساختمان پلاسکوي تهران پوشش نمي دهند؟ بايد بپذيريم که نگاه دولت به همه کشور يکسان نيست. کاش آقاي رئيس جمهور مانند حادثه پلاسکو درخصوص سيل اخير سيستان دستور تشکيل هيئت ويژه ملي مي داد.
    76520911
    *
ضمن تشکر از رئيس جمهور که رئيس دانشگاه تربيت مدرس را مامور تهيه گزارش حادثه پلاسکو کرده است، چرا براي حادثه ريلي در سمنان که دو برابر حادثه پلاسکو کشته داشت اقدام به اين کار نکرد؟! مردم متدين و با بصيرت همه حوادث را رصد و سره را از ناسره تشخيص مي دهند!
    
قاسمي
    *
چرا دولت به وعده خود در مورد ضرر کشاورزان از سرمازدگي محصولات کشاورزي عمل نمي کند، چگونه کشاورزان قادرند با چشم ترس شدن از زيان سرمازدگي به توليد در سال آينده اميدوار باشند در حالي که هيچ حمايتي عملااز سوي دولت صورت نپذيرفته است!
    
سرابي - اردبيل
    *
آقاي روحاني تحصيلکردگان کشور به اميد تدبير شما در روزهاي آغازين دولت منتظر به سرانجام رسيدن وعده انتخاباتي تان در خصوص اشتغال جوانان بودند، اما رفته رفته اين اميد به ياس تبديل شد و دولت در روزهاي پاياني به جاي اشتغالزايي براي جوانان براي خارجي ها شغل ايجاد کرده است. کاش سرمايه گذاري هاي دولت شما در جهت اقتصاد مقاومتي بود نه هزينه کردن براي خريد هواپيماي مرجوعي ديگر کشورها.
    3866041
    *
آقاي رئيس جمهور چند سال قبل شعار مي دادند به حدي رونق اقتصادي ايجاد خواهند کرد که نياز نباشد مردم از دولت يارانه بگيرند ولي الان به ملت توهين کرده مي گويند اگر چيزي نمي بينند از عينک استفاده کنند!
    47340912
    *
انقلاب اسلامي با هدف نابودي فساد و برقراري عدالت به وجود آمد ولي متاسفانه افراد نفوذي در انقلاب در اثر غفلت مسئولان باب فساد و بي عدالتي را مجددا باز کردند. بدون شک ديري نخواهد پاييد که خشم انقلابي ملت دامان آنان را نيز خواهد گرفت و کنارشان خواهد زد.
    56060938
    *
تا دست يک عده خيانتکار و چپاولگر رو مي شود آقاي نوبخت سخنگوي دولت برآشفته شده و صحبت از وجدان مي کند پس چرا وقتي مردم شرمنده زن و بچه خود مي شوند و صورت خود را با سيلي سرخ نگه مي دارند وجدان ايشان کار نمي کند.
    95900914
    *
سپاس از خادمين ملت بايد به سبک مدعيان اصلاحات باشد! در مرام اين گروه، غارتگران بيت المال مي شوند ذخاير نظام و افرادي چون وزير راه و شهرسازي با اين پرونده وزارتي بايد در مسند وزارت بماند ولي افراد خدومي که از دل و جان در خدمت مردم هستند در قضيه پلاسکو به بهانه واهي بايد در شوراي شهر استيضاح شوند! 
    
آبائي از اراک
    *
رئيس جمهور در تاريخ 95/11/9 به توريست اشاره کردند فقط چند کشور از جمله فرانسه و انگليس و... را نام بردند و هيچ اسمي از توريست هاي زيارتي که هر روز براي زيارت عتبات مقدسه به ايران مي آيند نداشتند. تعداد بسيار زيادي از کشورهاي مختلف از جمله پاکستان، افغانستان، هندوستان، لبنان، سوريه، عراق، کويت و... به ايران مي آيند. ولي از ديدگاه رئيس جمهور اصلابه حساب نمي آيند!
    
نيک نام