آیت‌الله شبستری: دستور اخیر رئیس جمهور نورسیده آمریکا "مضحک" است

مدافعان حرم برای رفع فتنه از ایران در فراتر از مرزها می‌جنگند
آیت‌الله شبستری: دستور اخیر رئیس جمهور نورسیده آمریکا "مضحک" است    12بهمن-95
 38 سال است که شبانه روز آخوندها وپاسداران حاکم شده همراه بانوچه های جارجیان شان در همه تریبون و بلندگو ها مشغول لغز خوانی و هذیان وجوک گویی مزخرف بوده اند و هرروز فریاد مرگ برآمریکا سرداده و اسراییل را نابود کرده اند . اما اکنون چون مواجه با زمین سفت شده اند طوریکه قطرات ادرارشان برروی گونه های شان پاشیده شده است . رئیس جمهور جدید آمریکا را  متهم به نورسیده و مضحک کرده اند .در حالی که به زودی مشخص خواهد شد مضحک کیست؟ و کدام مدعی ازترس ماست ها را کیسه می کند؟
آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: این آقای نورسیده در رأس آمریکا قرار گرفته دست گل به آب داده و ۷ کشور را از ورود به آمریکا منع کرده که این دستور بسیار مضحک است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در همایش بزرگ انقلاب اسلامی که در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس آیات قرآنی پایه‌گذاری شده است اظهار داشت: انقلاب اسلامی عزت ایران و اسلام را بازگرداند.
وی با بیان اینکه در دوران شاه نصف پول نفت به جیب بیگانگان می‌رفت و نصف دیگر برای عیاشی دربار هزینه می‌شد، افزود: چرا باید 8 هزار میلیارد دلار در جشن 2500 ساله هزینه کنند و چرا باید بیت‌المال برای این موضوعات هزینه می‌شد؟  امام به ظلم و تبعیض پایان داد و خواستار عدالت شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان بدانند که این انقلاب مفت و مجانی به دست نیامده است، گفت: جمهوری اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده و 8 سال بعد از پیروزی انقلاب هم ملت، به تنهایی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد و بالاخره به پیروزی دست یافت.
آیت‌الله شبستری با بیان اینکه امروزه مدافعان حرم برای رفع فتنه از ایران در فراتر از مرزها به جنگ می‌پردازند، تصریح کرد: برخی اشکال نگیرند که در سوریه چه می‌کنیم، چراکه این دستور قرآن است «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلونَكُم مِنَ الكُفّارِ» ای کسانی که ایمان آورده‌اید! با کافرانی که به شما نزدیکترند، پیکار کنید! نمی‌گوید داخل کشور شما، می‌گوید وقتی نزدیک شما می‌آیند با آنها مقابله کنید.
وی با اشاره به اینکه دوست و دشمن بر کفایت و درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کنند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری با درایت تمام اگر مسائلی در کشور بوی اختلاف می‌دهد به وحدت و انسجام دعوت می‌کند، برای جوانان دنیا نامه نوشته و در شرایط سخت این کشور را هدایت کرده است، پوتین و سایر رهبران دنیا که با ایشان دیدار می‌کنند، می‌گویند که رهبر ایران به تاریخ و وضعیت کشور ما بیش از خود ما آشنا است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این آقای نورسیده در رأس آمریکا قرار گرفته دست گل به آب داده و 7 کشور را از ورود به آمریکا منع کرده که این دستور بسیار مضحک است، ابراز داشت: این دستور به جرم اینکه ایران تروریست است صادر شده در حالی که عربستان که مرکز تروریست بوده و با آن کاری ندارد و ایران را جزو تروریست‌ها محسوب کرده است.
آیت‌الله شبستری با تاکید بر اینکه هر سال بیشتر از گذشته راهپیمایی‌ها حساسیت خاصی پیدا می‌کنند، تصریح کرد: پاسخ ملت به ترامپ این است که باشکوه‌تر از هر سال در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
وی افزود: خداوند موهبت‌های فراوانی به ایران داده و این مردم با وجود تحمل مشکلات اقتصادی و رکود و... در عین حال از انقلاب و نظام حراست می‌کنند بنابراین مسئولان و دولتمردان در سه قوه باید قدر این مردم را بدانند و باید بیش از پیش اوامر رهبری را اجرا کرده و مشکلات مردم برطرف شود.