مصدومیت 88 نفر در مراسم تشییع شهدای آتش نشان

مصدومیت 88 نفر در مراسم تشییع شهدای آتش نشان/انتقال 4 مصدوم به بیمارستان ها 12بهمن-95
عجیب است که هیچ آماری از شرکت کنندگان مراسم تشییع جانباختگان فاجعه پلاسکو اعلام نشده است همانگونه که به جز ازدحام جمعیت شرکت کننده در مراسم تشییع فاجعه پلاسکو گفته نشده دلیل مصدومیتت 88 نفر چه بوده است؟
تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 88 نفر در مراسم تشییع پیکر 16 شهید آتش نشان به دلیل ضعف و بی حالی ناشی از ازدحام جمعیت خبر داد و گفت: 4 مصدوم این مراسم توسط آمبولانس به بیمارستانها منتقل شدند.
حسن عباسی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 90 تکنسین اورژانس تهران از جمله پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در مراسم امروز 84 مصدوم دیگر را بصورت سرپایی در محل مداوا کردند.
وی اظهار کرد: از ساعت 7 صبح امروز 50 تیم امدادی و درمانی مرکز اورژانس تهران به همراه 37 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه موتور آمبولانس در داخل و محوطه های مصلای امام خمینی (ره) و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) خدمات امدادی و درمانی ارائه کردند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: 4 مصدوم این مراسم از جمله سه زن و یک مرد با آمبولانس ها برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستانهای امام خمینی (ره)، شریعتی و فیروزگر منتقل شدند.
وی وضعیت عمومی این 4 مصدوم را رضایت بخش اعلام کرد.
آیین بدرقه، تشییع و خاکسپاری 16 آتش نشان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، صبح امروز (دوشنبه) با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.
پیکرهای مطهر 13 شهید آتش نشان حادثه پلاسکو بعد از وداع باشکوه ملت عزادار و قدرشناس ایران در قطعه 50 بهشت زهرا(س) و در کنار شهدای مدافع حرم، آرام گرفتند.
همچنین پیکر سه شهید دیگر آتش نشان نیز برای خاکسپاری به زادگاه خود منتقل شدند.
شهیدان رضا نظری، بهنام میرزاخانی و علیرضا سفی زاده به ترتیب برای تشییع و خاکسپاری به اراک، ورامین و اسلامشهر منتقل شدند.