از بررسی ابعاد حادثه پلاسکو تا تاکید بر تعامل شورای هماهنگی و شورای عالی در استان‌ها


جزییات جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات؛

12بهمن-95

با خلق بحران جدیدو بزرگ تر ازفاجعه پلاسکو خبرو پیگیری  پرونده این فاجعه به  حاشیه برده وفراموش می شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: حادثه پلاسکو و ضعف‌هایی که در مدیریت شهری وجود دارد در جلسه این شورا مورد بحث قرار گرفت .
محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اعضا، گفت: در این جلسه به صورت رسمی بحث تغییر و تحول ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی انجام گرفت که از جلسه آینده امور برعهده انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها قرار دارد.
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه در این جلسه مسائل روز مورد توجه قرار گرفت، افزود: مباحثی در مورد حادثه پلاسکو و ضعف‌هایی که در  مدیریت شهری وجود دارد  مطرح شد و با توجه به اینکه برخی از اعضای شورای هماهنگی عضو شورای شهر هستند،  گزارش‌های کارشناسی در این زمینه ارائه شد
صادقی بیان کرد: در این جلسه درباره شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و هماهنگی که باید بین این شورا و شورای هماهنگی استانی انجام شود، مورد بحث قرار گرفت و همچنین  موضوع فعالیت شورای هماهنگی برای انسجام بیشتر جهت ورود به انتخابات ۹۶ مطرح شد.
گفتنی است محمود صادقی نماینده مجلس دهم و دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به عنوان رییس این دوره شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شده است که پیش از این یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ریاست این شورا را برعهده داشت.