برخورد مرگبار تریلی با 2 خودرو در سوادکوه


سخنگوی اورژانس مازندران خبرداد:

برخورد مرگبار تریلی با 2 خودرو در سوادکوه   12بهمن-95

محال است تا زمانی که رژیم آدمکش قرون و سطایی نامتعارف روی کار باشد میزان آمار  تصادفات ومرگ و میر درجاده های غیراستاندارد مرگ آفرین  کشور کاهش یابد.

تصادف
سخنگوی اورژانس مازندران، از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن سه نفر بر اثر برخورد مرگبار تریلی به خودروهای پراید و نیسان در جاده سوادکوه خبر داد.
ذکریا اشکپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در ساعت 16:48 دقیقه امروز دوشنبه ۱۱ بهمن خبر برخورد تریلی به خودروهای پراید و نیسان به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد.
وی افزود: این حادثه در منطقه جوارم جاده سوادکوه اتفاق افتاد و آمبولانس‌های پایگاه های اورژانس شیرگاه و زیراب و هلال احمر جوارم به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه یک سرنشین پراید که زن حدود ۴۰ ساله بود، در دم جان باخت و راننده مرد ۴۸ ساله پراید و دو مرد دیگر ۴۸ و ۳۴ ساله از سرنشینان خودروی وانت نیسان پس انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدا زیرآب منتقل شدند.
سخنگوی اورژانس بابل نیز از جان باختن راننده ۳۵ ساله و مصدوم شدن مرد ۵۴ ساله بر اثر تصادف کامیون با خودروی ریو در جاده شهید صالحی بابل خبر داد.
مهدی غلامنیا روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه دوشنبه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه  طی گزارش مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی برتصادف  کامیون با خودرو سواری ریو در جاده شهید صالحی بابل گزارش شد.  پس از دریافت این گزارش، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه های بندپی شرقی و گتاب را به محل حادثه اعزام کرد.
وی با بیان اینکه نخستین اکیپ تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۶ دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین‌ها در مدت ۱۲ دقیقه  در صحنه حادثه حاضرشدند، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده خودرو ریو  که مرد حدوداً ۳۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس 115 برای احیا هم ثمری نداشت و دردم جان سپرد اما با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت

سخنگوی اورژانس بابل یادآور شد: در این حادثه راننده خودرو کامیون که مرد ۵۷ ساله و سرنشین خودرو که مرد ۵۴ ساله بود دچار شکستگی کتف، دست و پا  شد و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.