گفت و شنود شاخه گل

دروغ نامه ی کیهان 12 بهمن - 95
گفت و شنود 
شاخه گل

سربازجو شریعت نداری محور ترامپ وبرجام  فاش گویی کرده است که موقع بازجویی  دسته گل به متهمانش می داده جز اینکه  گاهی باآجر توی سر متهم شان  به جای گل پرتاب کردن می زده است .


گفت: مگر ترامپ نگفته بود که اگر رئيس جمهور آمريکا بشود، اولين کاري که انجام خواهد داد پاره کردن برجام است؟
    گفتم: بر منکرش لعنت! در تبليغات انتخاباتي خود به صراحت گفته بود حالامگر چي شده؟

    گفت: ديروز ترامپ در گفت وگوي تلفني با پادشاه عربستان، به طور تمام قد از برجام دفاع کرده است!

    گفتم: خب! وقتي متن برجام را ديده، تازه متوجه شده که اين سند چه گنج قاروني براي آمريکاست و هيچ سند ديگري نمي تواند تا اين اندازه عليه ايران و در همان حال تامين کننده منافع آمريکا باشد.

    گفت: چقدر به منتقدان حمله کردند که چرا مي گوييد برجام دستاوردي نداشته است؟! در اين سند کلي امتياز از آمريکا گرفته ايم و...!

    گفتم: قاضي از متهم پرسيد چرا سر اين مرد را شکسته اي؟ گفت؛ قربان! من فقط چند شاخه گل به طرف او پرتاب کردم! قاضي گفت؛ مرد حسابي پس چرا سرش شکسته است؟ يارو گفت؛ آخه براي اينکه با گلدان پرتاب کردم!