كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 12 بهمن -95
كيهان و خوانندگان
* بدون آنکه گفته شود چقدر هزینه صرف برنامه هسته ای بطور مخفی و  علنی  شد به امید آنکه پاسداران بتوانند به سلاح هسته ای دست یابند .درحالی که جز تحریم هاو عوارض مخرب و بسیار پرهزینه  آن منجر بهدررفتن همه سرمایه گذاری برنامه هسته ای شد چیز دیگری عاید ملت وکشور نشده است .بااین و جود سربازجو شریعت نداری دست بردارنیست.زیرا همچنان  ازاین برنامه دفاع وبه سیاست برجام دولت روحانی انتقاد می کند .برای همین در پیام قلابی ودروغ خود دولت روحانی و سیاست هسته ای اش را چنین مورد سئوال قرار داده است:
  صنعت هسته اي کشور با محدود شدن غني سازي و نيز بتن ريزي راکتور اراک به عقب رانده شد و از دستاوردهاي آن محروم شديم. در عوض چه حاصل شد؟ سوالي که گويا نه رئيس جمهور و نه آقاي ظريف تمايلي به جواب دادن به آن ندارند و دوست ندارند توضيح بدهند که چرا به رغم اجراي تفسيرهاي آمريکا از برجام تفسيرهاي مورد علاقه خود از برجام را به مردم گفتند و آنها را سرگرم کردند.

    * ترامپ رئيس جمهور شيطان بزرگ بر اساس ليستي که دولت اوباما تهيه کرده بود ورود مسلمانان خاصي را به آمريکا ممنوع کرده است که در جنگ با تروريسم داعش هستند و به دنبال اسلام نابند ولي از وهابي هاي عربستاني تروريست پرور استقبال هم مي کنند. ترامپ چه بي نقاب واقعيت آمريکا را آشکار کرد!
    
عشقي و 9363025
    *
بعد از اقدام کارتر براي تحريم مالي ايران مطلبي از امام نقل شد که فرمودند، خوش به حال باغباني که روباه از او فرار کند. حال حکايت اقدام رئيس جمهور ديوانه جديد آمريکاست که از ورود ايراني ها به آمريکا جلوگيري مي کند!
    47290917
    *
با اقدام ترامپ رئيس جمهور شيطان بزرگ طرفداران تعامل با آمريکا ديگر براي هديه دادن قاليچه به آمريکائي ها هم بايد التماس کنند!
    
احمد بازياري - بندرعباس
    *
صنعت هسته اي کشور با محدود شدن غني سازي و نيز بتن ريزي راکتور اراک به عقب رانده شد و از دستاوردهاي آن محروم شديم. در عوض چه حاصل شد؟ سوالي که گويا نه رئيس جمهور و نه آقاي ظريف تمايلي به جواب دادن به آن ندارند و دوست ندارند توضيح بدهند که چرا به رغم اجراي تفسيرهاي آمريکا از برجام تفسيرهاي مورد علاقه خود از برجام را به مردم گفتند و آنها را سرگرم کردند.
    2758086
و 6172021 و خوانساري
    *
آقاي ظريف چطور شما تمايل نداريد از برجام زياد گفته شود در حالي که 3 سال قبل مقام بالاتر شما آب خوردن مردم را نيز به برجام گره زد. حتي مدعي بوديد که سايه جنگ را از سر کشور رفع کرده ايد و يا اين که ديوار تحريم ها فرو خواهد ريخت و اقتصاد و معيشت مردم رونق خواهد گرفت و يا راه تعامل با دنيا گشوده خواهد شد و الفاظي مثل فتح الفتوح، آفتاب تابان و شواليه و... گوش مردم را پر کرده بود.
    12100910
    *
آقاي روحاني چهار سال قبل توسعه صنعت گردشگري را از برنامه هاي اصلي دولت مي دانستند. اکنون در روزهاي پاياني عمر دولت يازدهم هنوز درصدد جذب گردشگر هستند اما ايشان فراموش کرده اند که قرار بود برجام راه ورود توريست به کشور را هموار کند و مي گفتند سنگ اندازي و ايران هراسي در غرب مانع آن شده است و با برجام برطرف خواهد شد!
    88570919
    *
معاون اول رئيس جمهور اظهار مي دارد هشت و نيم ميليون دلار جذب سرمايه خارجي داشتيم ولي آقاي صالحي اظهار مي دارند جذب سرمايه هاي خارجي آن طوري که فکر مي کرديم محقق نشد! بالاخره کدام يک از اين اخبار ضد و نقيض را بپذيريم؟!
    36230935
    *
باز شدن سفارت روباه پير يک بي تدبيري محض بود و حالاانتظار مردم ايران از دولت انجام تدبيري عزتمندانه در پاسخ به مداخلات گستاخانه نخست وزير بي حياي انگليس است.
    5684026
    *
واقعا چگونه مي شود فردي که اعضاي خانواده اش حاضر به زندگي در ايران نيستند داراي پست و مقام شود و در مسائل مهم و سرنوشت ساز مردم تصميم گيري کند!
    0003021
    *
با اينکه در تحريم هستيم بازار قاچاق کالاعلي رغم مبارزه با آن توليد داخلي را کساد کرده است واي به روزي که تحريم ها برداشته و ورود کالاهاي بنجل به کشور آزاد شود. ديگر با توليد داخلي بايد به کلي خداحافظي کرد!
    73450919
    *
حادثه تلخ پلاسکو و شهيدان آتش نشان موجب شد تا بسياري از جوانان در شبکه هاي اجتماعي به آتش نشانان قول دهند که براي اعلام وفاداري و احترام به آتش نشان ها، امسال در چهارشنبه سوري آتش بازي نکنند و از رفتاري که باعث به زحمت افتادن آتش نشان ها باشد دوري کنند. اين حرکت پاک و مهربانانه جوانان و نوجوانان بسيار ستودني است و از اين ستون در روزنامه کيهان از تمامي آنان تشکر مي کنم.
    3758021
    *
از شوراي شهر و شهرداري تهران درخواست مي شود بزرگراهي در دست ساخت به نام شهداي آتش نشان نامگذاري شود.
    79770912
    *
در پي افزايش قيمت نان، نانوايان دليل آن را کم شدن سهميه آرد دولتي و خريد آزاد آرد، عنوان داشته اند. براي دولت بسيار متاسفم که حتي نان سفره مردم را هم گران کرده و آن وقت از تورم زير 7 درصد سخن مي گويد و ابراز خشنودي مي کند!
    6358021
    *
به شب عيد نزديک مي شويم و بازار هنوز رونق نگرفته است، به طوري که بنده در بازار شهرمان 3 روز است هنوز دشتي از مشتري نگرفته ام. کي قرار است آفتاب تابان دولت بر روي اقتصاد مرده بازار بيفتد؟
    3750017
    *
به عنوان يک هموطن فرهنگي و دلسوز به حال کشور و انقلاب عرض مي کنم سند معروف به 2030 استقلال فرهنگي کشور را مورد هدف قرار داده است. مسئولان ما بايد به هوش باشند و احساس مسئوليت کنند.
    55930911
    *
از مسئولين استان مازندران خواهش مي کنم اين قدر باج به ترکمنستان ندهند و مشکل گاز مردم اين استان را به کمک قرارگاه خاتم الانبيا حل کنند تا هر سال شاهد دبه اين کشور و قطعي گاز و مشکلات مردم نباشيم.
    
حسين يزداني گلوردي- نکاء مازندران
    *
يکي از بزرگ ترين مشکلات دولت فعلي اين است که تنها تصميمات خود را درست مي داند و به کارشناسان اقتصادي و سياسي نخبه اي که راهکار نشان مي دهند متاسفانه با عينک رقيب مي نگرد!
    29090912
    *
از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درخواست مي شود که موضوع موسسه مجاز کاسپين را در مجلس پيگيري نمايند. اين موسسه به عنوان پنجمين موسسه مالي اعتباري از بانک مرکزي مجوز گرفته بود و من و بسياري از هموطنان به خاطر همين مجوز در اين موسسه سرمايه گذاري کرديم ولي حالااز دريافت اصل پول خود (نه سود) هم باز مانده ايم و بانک مرکزي هم اقدامي نمي کند.
    59300912
    * 40
سال به عنوان توليدکننده کنتور آب داخلي فعاليت مي کردم و براي پيشرفت در حوزه کاري از بانک ملت تسهيلاتي در جهت توليد دريافت کردم اما رکود و کسادي بازار موجب شد نتوانم اقساط را به موقع پرداخت کنم و سود بازپرداخت تسهيلات و حمايت نشدن از سوي دولت، باعث شد امروز کارخانه اي نماند و بنده هم به دليل پرداخت بدهي ها مستاجر شده ام، شعار حمايتي که از توليدکننده در دولت سر داده مي شود پشتوانه عملي ندارد.
    2070021
    *
کارمند مرکز بهداشت ساري ام با حداقل حقوق که به خاطر گرفتن وام و پس از کسر اقساط به واسطه ازدواج دخترم، دريافتي ماهانه ام فقط پنجاه هزار تومان است! 25 سال هم سابقه کار دارم. آن پول ها چگونه از حلقوم نجومي بگيرها پايين رفت؟
    
حبيبي
    *
در اين وضعيت گراني، چطور يارانه ما فرهنگي هاي بازنشسته را بدون اطلاع قطع کردند؟
    94480911
    *
چرا يارانه نقدي که از محل آزاد شدن قيمت حامل هاي انرژي تامين مي شود و افرادي مثل من کارگر بازنشسته به آن نياز داريم بايد قطع شود؟ سه ماه است که يارانه ام را قطع کرده اند و کسي هم جوابگو نيست.
    69120913
    *
قرار بود حقوق 50 هزار تومان مددجويان بهزيستي افزايش يابد و برابر با حداقل دستمزد کارگران شود اما نمايندگان مجلس آن را به 20 درصد حداقل دستمزد رساندند! واقعاً نمايندگان با اين 20 درصد مي توانند کدام گوشه کوچک زندگي خود را تامين کنند که براي مددجويان تصويب مي کنند؟!
    
ايوب حسني