علم‌الهدی ایثار انقلابی آتش‌نشانان، اعلام‌خطر به استکبار جهانی است


علم‌الهدی:

ایثار انقلابی آتش‌نشانان، اعلام‌خطر به استکبار جهانی است  9بهمن-95

 کشور اشغال شده ایران وشهروندانش اسیر چه هیولاهایت هی از مغز شده اند؟. برای اینکه چقدر آخوند علم الهدا نمایندی خامنه ای درمشهد این پشمالو خرفت وشوت و پرت وچرتد گو است. زیرا به دلیل  عدم  نصب  وتأمین ا مکانات ایمنی پلاسکو از سوی مالکش بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران که موجب فاجعه شد و تعداد آتش نشان بدون ا ممکانات امداد وخدمات رسانی مکفی آتش نشانی در این فاجعه  جان باختند ولی این آخوند پشمالو مدعی شده ایثار انقلابی آتش‌نشانان، اعلام‌خطر به استکبار جهانی است 

امام جمعه مشهد
امام جمعه مشهد گفت: ایثار انقلابی آتش‌نشانان، اعلام‌خطر به استکبار جهانی است.
به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به جان باختن شماری از آتش‌نشانان فداکار کشور در حادثه اخیر ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: در این ایام، جان‌برکفان پر سوخته از دل آتش تا عرش پر کشیدند و عزیزان ایثارگری که نمایش عرصه خدمت را نه‌تنها در کشور ما بلکه در یک تابلوی شفاف به رخ دنیا کشاندند.
وی با بیان این‌که فداکاری آتش‌نشانان، تفسیر «ایثار انقلابی» بود، گفت: آنچه در این موضوع مهم است، تنها سوختن عزیزان آتش‌نشان در مقام انجام خدمت و وظیفه نیست، هر انسانی یک حرفه و شغلی دارد که گاهی در اوقات در مسیر اشتغال خودش با خطر مواجه می‌شود، آنچه مهم است، تقریباً تفسیر ایثار انقلابی بود که در این قضیه نمایش داده شد.
علم‌الهدی، ایثارگری آتش‌نشانان را اعلام‌خطری برای استکبار جهان دانست و خاطرنشان کرد: این قضیه یک اعلام‌خطر بزرگ به استکبار جهانی است که با ملتی روبرو است که فرهنگ ایثار، جان دادن و فدایی شدن در کانون زندگی این مردم آن‌هم نه در نسل اول انقلاب در نسل‌های دوم و سوم انقلاب این‌طور نهادینه ‌شده است، ما فرهنگ بومی‌مان فدایی شدن است، او که وظیفه نداشت، در مرخصی بود.
وی تصریح کرد: دنیا دنیای کور و کر است، وقتی دنیای بی‌ایمان شد، دنیا، دنیای بی‌خدا و دنیای پشت پا زننده به همه فضیلت‌های انسانی شد، کور و کر می‌شود و این واقعیت‌ها را نمی‌داند، نمی‌بیند، نمی‌تواند تحمل کند که در این فرهنگ جامعه انقلابی ما و در فرهنگ دینی ما، امروز انسان‌ها چه بار آمده‌ و چه پرورش پیدا کرده‌ است، با این ملت می‌شود مقابله کرد؟ با این مردم می‌شود مبارزه کرد؟ هیبتش را دشمن درک می‌کند لذا نزدیک 28 سال است آمریکا اطراف ما دارد مثل سگ پارس می‌کند و جرأت نزدیک شدن به ما را ندارد
نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی با اشاره به تلاش برخی جریان‌ها در فضای مجازی برای سیاه‌نمایی و ایجاد اختلاف بین مسئولان در جریان حادثه پلاسکو، خاطرنشان کرد: برادران و خواهران جوان، شمایی که امروز با توسعه ارتباطات، با باز شدن فضای مجازی، انواع و اقسام فرهنگ‌ها را زیر و رو می‌کنید، به‌جای این‌که بعضی سیاه‌نمایی‌های مزدورانه عوامل شیطان بزرگ را در فضای مجازی ملاحظه کنید که فقط تلخی‌ها و سیاه‌نمایی‌های این حادثه را نمایش می‌دهند، بیایید و این نمونه روشن، شفاف، شیرین و افتخارآفرین را در حادثه ساختمان پلاسکو ببینید، نه آن سیاه‌نمایی‌های کفار و پیروان کفاری که در فضای مجازی ارائه می‌دهند، هر تلخی‌ها را بزرگ می‌کنند، سیاه نمایی می‌کنند و درصدد این هستند که مسئولین را به جان هم بیندازند و با این عمل، یک فضای تاریک سیاسی از کنار این حادثه تلخ به وجود بیاورند و تلخی این حادثه را به‌صورت زهر غیرقابل درمان در کام ملت ما بریزند.
علم‌الهدی افزود: شما این زیبایی را ببینید، این نشاط و شفافیت را ببینید، این فرهنگ اصیل ایثار انقلابی در روز دوازدهم بهمن و روزی که امام بزرگوار ما قدم در خاک این زمین گذاشت و با قدم پربرکتش چه نسلی را به وجود آورد و چه نژادی را در این کشور ایجاد کرد که این نمایش‌های ایثارگرانه از آنان، دنیا را به لرزه می‌اندازد و دشمن را متوحش می‌کند.
وی یادآور شد: نظامی که قدرتش تنها در موشک و تجهیزات نظامی نیست، توانمندی مبارزه و مقابله‌اش تنها در مانورهای نظامی که ارائه می‌دهد نیست، بلکه قدرتش در حمایت و از پشتیبانی 75 میلیون انسانی است که این انسان‌ها با این فرهنگ بار آمدند و این‌گونه ایثارگری می‌کنند.
امام جمعه مشهد با بیان این‌که عمق انقلاب، اراده و مشیت امام زمان(عج) است، تصریح کرد: روزی که امام(ره) قدمش را در این مملکت گذاشت، آن روزی بود که همه دنیا در مقام براندازی امام(ره) بودند و همه قدرت‌های طاغوتی جهان از داخل و خارج می‌خواستند امام(ره) به این کشور نیاید.
وی اضافه کرد: امام متوسل شد به امام زمان(عج) و تصمیم گرفت روز یکشنبه به ایران بیاید، عزیزان، این‌یک واقعیت است که عمق این نظام و انقلاب، اراده و مشیت وجود اقدس بقیه‌الله است و تمام جریان جهت و گردش این انقلاب با سر انگشت توانمند او پس پرده‌نشین تنظیم می‌شود، آیا غیر از این چیز دیگری هست؟ آن‌وقت شما نسبت به این انقلاب شک می‌کنید؟ نسبت به این انقلاب کنار می‌کشید؟ نسبت به این انقلاب ژست آکادمیک می‌گیرد، کنار می‌ایستید و بالا و پایینش را اندازه می‌گیرد، آقای روشن‌فکر، آقای تحصیل‌کرده، آقای صاحب‌نظر می‌گوید کجایش کج شد، کجایش راست شد و بعد هم‌نظر بدهد.
علم‌الهدی با تأکید بر این‌که انقلاب، جای شک و تردید نیست، گفت: در مبانی انقلاب جای شک و تردید نیست، انقلابی که تا شب بیست و یکم بهمن در خیابان‌ها مردم ما در مقابل مسلسل قوی‌ترین اسلحه‌ای که داشتند یک چوب‌دستی بود و شب بیست و دوم بهمن در مسجدها مثل هیزم اسلحه‌ها را روی‌هم انباشته کردند، انقلابی که این‌طور به پیروزی رسید، آیا این انقلاب جای شک و تردید می‌گذارد؟ جای این می‌گذارد که شما در حجیت این انقلاب بعد از 38 سال و این‌همه آثار پر برکت از این انقلاب دیدن، بازهم شک کنید.
امام جمعه مشهد اظهار کرد: دستاورد انقلاب، خیابان، آسفالت، بلوارها، جاده‌ها و برق و آب نیست، دستاورد انقلاب این است که یک اسلام زندانی‌شده در گوشه مساجد و حسینیه‌ها را بیرون کشید و این اسلام را بر تمام معادلات بین‌المللی جهان حاکم  و سفره استکبار را جمع کرد
علم‌الهدی، ضلع سوم مثلث انسان‌سازی انقلاب را مردم خواند و یادآور شد: یک تجربه در پیروزی انقلاب مقدس اسلامی‌مان داریم که این تجربه را باید هم مسئولین به آن توجه کنند، هم مدیران و هم مردم و آن مسأله این است که هرگاه رضای خدا با اراده مردم تطبیق کرد، خدا مردم را کمک می‌کند، برادران و عزیزان، شمایی که در عرصه مسئولیت و مدیریت در این نظام کار می‌کنید، سعی کنید برنامه‌تان، طرح و اراده‌تان با رضای خدا تطبیق کند.
وی یادآور شد: برای این‌که فکر می‌کنید دل یک‌مشت جریان لائیک بی‌ایمان را در این کشور به دست بیاورید با خدا نجنگید، به فکر آزادی ضد ارزش‌های دینی و فکر ترویج و توسعه جریان‌های مغضوب خدا به‌عنوان شهوت‌رانی یک‌مشت جوان لائیک در این مملکت نیفتید و مدیریت‌تان در این مسأله خرج نشود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد کرد: دنبال اردوکشی سیاسی از یک جریان لائیک ضد خدای ولنگار نیفتید که مسلم شکست خواهید خورد، چون بنای این انقلاب بر این است و تضمین‌کننده این خط برای انقلاب، خون صدها هزار شهید است که مثل آبی که پای این نهال می‌رود.