روش فعلي ساخت آزادراه تهران- شمال زمان بر است

قرارگاه خاتم الانبياء: روش فعلي ساخت آزادراه تهران- شمال زمان بر است  9 بهمن -95
پروژه های غیر کارشناسانه ی جاده وسد سازی و  احدغث پالایشگاه هاو پتروشیمی ها وانتقال لوله های نفت وگاز و.... که از سوی  پیمانکاران قرارگاه  خاتم پاسداران تاکنون احداث شده است همگی غیراستاندارد بوده که موجب فاجعه وخسارات مالی و اقتصادی سنگین باتلفات انسانی  شده ا ست .چون هدف فقط دریافت پول بسیار کلان ازد ولت بوده است .برای همین جو سازی محور ساخت آزاد راه تهران- شمال شروع شده است.

قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) اعلام کرد: روش و فرآيندي که شرکت آزادراه تهران- شمال به منظور اجراي اين پروژه در پيش گرفته است، زمان بر و طولاني خواهد بود.
    
به گزارش فارس، قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) درباره حضور در پروژه آزادراه تهران- شمال اعلام کرد: طي جلسات و مذاکرات متعدد فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) با مسئولين ذيربط، قرارگاه آمادگي خود را براي مشارکت، طراحي و اجراي پروژه مناطق 2 و 3 آزادراه تهران- شمال اعلام و بر اساس توافقات اوليه پس از انجام مطالعات و بررسي هاي فني دقيق، بهينه ترين طرح مهندسي و اجرايي را براي احداث پروژه در کوتاه ترين زمان آماده کرده است.
    
در ادامه اين اطلاعيه قرارگاه خاتم آمده است: متاسفانه روش و فرآيندي که شرکت آزادراه تهران- شمال به منظور اجراي پروژه در پيش گرفته است مشکل اجرايي پروژه را به طور اساسي حل نمي کند و با اين روش زمان اجرا طولاني تر خواهد شد.
    
در بخش ديگري از اين اطلاعيه قرارگاه خاتم الانبياء(ص) آمده است: قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) همچنان آمادگي دارد با بهره گيري از دانش فني، توانمندي و ظرفيت هاي خود، آزادراه را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند؛ لازم به ذکر است قرارگاه در سال جاري و طي مدت 10 ماه، بالغ بر 51 کيلومتر حفاري تونل مترو، جاده و راه آهن، 12 کيلومتر پل هاي خاص و معادل 400 کيلومتر عمليات اجرايي مسيرسازي پروژه هاي در دست اجرا را به اتمام رسانيده است که در مقايسه با انجام پروژه آزادراه تهران- شمال، مويد آمادگي قرارگاه براي اتمام زود هنگام اين پروژه است.
    
بنابراين گزارش، پيش از اين مهران اعتمادي مديرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال، درباره ورود قرارگاه خاتم الانبياء به آزادراه تهران- شمال گفته بود: قرارگاه خاتم قرار بود در منطقه 2 آزادراه تهران- شمال حضور يابد که از ثبت نام انصراف داد و پس از آن هم مذاکره مکتوب و شفاهي با ما نداشتند.
    
گفتني است اطلاعيه مزبور قرارگاه خاتم الانبياء نشان دهنده غير واقع بودن سخنان پيشين مديرعامل شرکت آزادراه تهران شمال مي باشد و انصرافي در کار نبوده است.