كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 تیر -96
كيهان و خوانندگان
38 سال است تمام سرمایه کشورراا رگان فاشیستی پاسداران صرف جنگ افروزی واقدامات تروریستی وموشکی و هسته ای و غارتگری خود کرده است و 40% اقتصادکشوررا دراختیار گرفته ومالیات نمی دهد.بااین وجود سربازجو شریعت نداری شریکغارتگری های پاسداران درپیام قلابی ودروغ خود وکیل مدافع پاسداران شده وخطاب به منتقدانش ازجمله روحانی چنین پیام یا جواب داده است:
 به نظر مي رسد حملات به سپاه طي 38 سال اخير، اگر نگوييم بي سابقه قطعا کم سابقه بوده است. سپاه مگر منافع چه کساني را مورد مخاطره قرار داده است که يک عده اي افراد داخلي، در جهت برنامه هاي دشمنان نظام گام برمي دارند.
    
سيدفيض ا... اکبري
    *
اينکه دولت با تفنگ يا بي تفنگ باشد به اختيار خود اوست ولي حق ندارد با اين سخنان نسنجيده به استکبار که در همين روزها براي نيروهاي مسلح تحريم وضع کرده چراغ سبز نشان بدهد.


    * با پيروزي هاي پي در پي جبهه مقاومت در عراق و سوريه به وعده رهبر معظم انقلاب که فرمودند 25 سال ديگر اسرائيل وجود نخواهد داشت نزديک مي شويم.
    39730919
    *
هر چه پيروزي هاي مقاومت بيشتر مي شود فشار غرب بر عليه کشورمان شدت مي گيرد آيا تا به حال دولت به اين موضوع توجه نکرده است که چرا به اين سادگي دائم به غرب امتياز مي دهد در حالي که به سادگي مي تواند با تکيه بر تحولات سوريه و عراق از دشمنان امتياز بگيرد.
    
هراتي
    *
چگونه است که آمريکا و اروپا به ايران هراسي ادامه مي دهند، تحريم هاي جديد وضع مي کنند و ايرانيان را تروريست معرفي مي کنند اما باز هم شاهد ديپلماسي التماسي دولت و اکتفا به چند جمله در توئيتر هستيم!، آيا واقعا ارزش مردم ايران در نظر دولت همين ميزان است؟
    
زاهدي
    *
قدرت تهاجمي و گاز انبري دولت تنها مصرف داخلي دارد و در بيرون از مرزها با ديپلماسي لبخند فقط امتياز داده است. سپاه قدرت ايران اسلامي را به منطقه و جهان ديکته کرده است. ولي در ازاي امتيازات هديه داده شده توسط دولت چرخ اقتصاد و معيشت مردم کندتر از قبل مي چرخد. دليل اين ناکامي ها، نبود نگاهي جهادگرانه و باور ما نمي توانيم در ميان دولتمردان است و الا سازندگي سپاه و ديگر نيروهاي انقلابي اثبات کرده که ما مي توانيم.
    
د. بيک منش
    *
کاش پافشاري دولت در اجراي بندهاي سند برجام از سوي طرف مذاکره به اندازه احساس وظيفه اش در شکايت از کيهان بود. اگر کنتوري براي ثبت تعداد شکايت هاي دولت از کيهان بود، ديگر عدد کسر مي آورد!
    6172021
    *
بوي فتنه از آنجايي به مشام رسيد که بازدارندگي موشکي را نقد کردند و از حضور قدرتمندانه ايران در آن سوي مرزها انتقاد کردند. بلکه آن زمان که برخي دشمنان را مورد اعتماد در مذاکره دانستند و امتيازات ويژه اي به استکبار دادند، آري، بوي فتنه مدت هاست که برخاسته است اما تفکر انقلابي حماسه هايي باشکوه تر از 9 دي خواهد ساخت.
    
همتي - تهران
    *
به نظر مي رسد حملات به سپاه طي 38 سال اخير، اگر نگوييم بي سابقه قطعا کم سابقه بوده است. سپاه مگر منافع چه کساني را مورد مخاطره قرار داده است که يک عده اي افراد داخلي، در جهت برنامه هاي دشمنان نظام گام برمي دارند.
    
سيدفيض ا... اکبري
    *
اينکه دولت با تفنگ يا بي تفنگ باشد به اختيار خود اوست ولي حق ندارد با اين سخنان نسنجيده به استکبار که در همين روزها براي نيروهاي مسلح تحريم وضع کرده چراغ سبز نشان بدهد.
    88530921
    *
شنيده شده براي شخص شاعر شعر اخيري که آقاي ميثم مطيعي در مراسم نماز عيد فطر تهران خواند مشکل درست کرده اند و ايشان تهديد شده است. واقعا تکليف آزادي بيان که از دهان آقاي رئيس جمهور نمي افتد چه مي شود؟
    39590911
    *
اشعاري که آقاي ميثم مطيعي در اجتماع عظيم نمازگزاران عيد سعيد فطرخواند محتواي اين سخن ارزشمند امام علي(ع) بود که فرمودند: «مسئوليت و پست و مقام طعمه اي براي تو نيست بلکه بر گردن تو امانت است» آيا اگر امانت داري را به کسي گوشزد کنيد مستحق فحاشي و اتهام زني هستيد؟! اين حمله گازانبري دولتي ها به فردي که مسئوليت شان را به آنان گوشزد مي کند با سيره اميرالمومنين علي(ع) در نقطه تضاد است.
    5343021
    *
اشعار خوانده شده توسط آقاي ميثم مطيعي قبل از شروع نماز عيد فطر در تهران نقد عالمانه و منصفانه از برجام و از اعتماد دولتي ها به آمريکا دشمن شماره يک نظام مقدس جمهوري اسلامي بود. چرا بعضي ها ناراحت شده اند؟!
    45130913
    *
به دولت مدعي تدبير که اعلام کردند درياچه اروميه زنده شد، عرض مي کنم وضعيت درياچه نسبت به سال قبل 18 درصد کاهش نشان مي دهد! البته اين هنوز اول تابستان است. تا کي فقط ادعا؟!
    
صفري- اروميه
    *
حتي اگر دهان منتقدان مردمي را بدوزند و گردش دلسوزانه قلم ها بر روي کاغذها را جرم بدانند باز هم نخواهند توانست بر تفکر انقلابي و باور جهادي پيروز شوند، اين انديشه هاي بزرگ هستند که موفق و جاودانه خواهند بود.
    
ميثم شادي
    *
دولت اشرافي اجازه ورود آب هاي معدني از فرانسه را به کشور داده است تا با قيمت حدود 20 هزار تومان در بازار اقشار اشرافي به فروش برسد. وقتي نظارت بر واردات نباشد سودجويان و کاسبان تحريم اقدام به وارد کردن کالا يا اجناسي مي کنند که نشان مي دهد قشري از مسئولان و اقشار سرمايه دار چقدر نسبت به مشکلات جامعه از وجدان تهي هستند.
    9293021
    *
در دوران رياست جمهوري بني صدر، انقلاب اسلامي با بصيرت مردم توانست سربلند بماند و در فتنه هاي بعدي سال 78 و 88 باز هم بصيرت مردم بساط فتنه را برچيد و در آينده هم اگر هر کسي راه شوم فتنه را طي کند، تاريخ انقلاب اسلامي نشان داده است که سرنوشتي چون فتنه گران گذشته در انتظارش خواهد بود.
    
محمدتقي. ص- شاهرود
    *
بنده فکر مي کنم گفتارهاي منافي اخلاق و مبتذل در برنامه خندوانه با اين هدف انجام مي گيرد که به يک رويه معمول در تمام برنامه هاي رسانه ملي تبديل و عمومي شود. ترس آن وجود دارد که اين شيوه سبک گفت وگو به ساير شبکه ها سرايت پيدا کرده و سطح برنامه ها را تنزل بدهد.
    55300936
    *
خندان بودن و خنداندن ديگران امر پسنديده اي است اما جهت آن بسيار مهم است، يعني بايد با اخلاق و ادب هم آميخته باشد؟ اين چيزي است که شبکه سوم سيما درباره برنامه خندوانه بايستي به آن توجه داشته باشد.
    9619021
    *
منطقه ديلمان استان گيلان يک جاذبه بي نظير براي جذب گردشگر در تمام فصول است اما تردد خودروهاي سنگين از اين مسير جنگلي و کوهستاني هم به محيط زيست آسيب مي زند و هم موجب بروز سوانح رانندگي است، اگر هدف جذب توريست و گردشگر است، پس چرا در حد شعار باقي است و به نکات ايمني و زيستي منطقه توجهي نمي شود؟!
    
آب پيکر- لاهيجان
    *
خطوط تندرو تهران مدتي است از قبول پول نقد از مسافران خودداري مي نمايد و تنها با کشيدن کارت امکان سوار شدن و استفاده از اين خطوط را مي دهد. با توجه به گرفتاري ها و مشکلات مردم و مسافران متعدد شهرستاني و عدم آشنايي آنها به استفاده از کارت مترو، اين امر مشکلات زيادي را در اين فصل گرما براي مسافران فراهم آورده است.
    
يک شهروند تهراني
    *
به دفعات متعدد در مورد وضعيت بد آسفالت جاده سرپل ذهاب شکايت کرده ايم ولي معلوم نيست چرا اداره راه استان براي ترميم و مرمت اين جاده هيچ اقدامي نمي کند؟
    27530918
    *
در محور شمشک - ديزين و در خروجي چالوس وضع آسفالت به گونه اي است که هم خسارت به خودروها وارد مي کند و هم موجب بروز تصادف مي شود لذا از مسئولين تقاضاي رسيدگي و مرمت آسفالت اين جاده پرتردد را دارم.
    
موسوي- تهران