فدوی: اقدام های اخیر نیروهای آمریکایی درخلیج فارس دفاعی و از ترس آنهاست

فدوی: اقدام های اخیر نیروهای آمریکایی درخلیج فارس دفاعی و از ترس آنهاست   9 مرداد – 96

یک مدتی خبری از این پاسدارآبی شوخ طبع بذله گوی نبود چون با خالی بندی های عجیب وغریبی  می کند موجب خنده و رفع خستگی می شود  برای اینکه غیبت خودرا جبران کرده باشد یک ادعای خنده دار وارونه جدید کرده چون گفته است اقدام های اخیر نیروهای آمریکایی درخلیج فارس دفاعی و از ترس آنهاست   . البته نگفته که تحریم های اخیر پاسداران از سوی کنگره آمریکا ازترس بیشترتهدیدهای  موشکی پاسداران بوده است.
بوشهر- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اقدام های اخیر شناورها و بالگردهای نظامی آمریکا درخلیج فارس به عنوان یک نیروی بیگانه در منطقه، دفاعی و از روی ترس آنهاست.
به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی روز دوشنبه درحاشیه آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: خلیج فارس متعلق به جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان منطقه است و حضور نیروهای آمریکایی به عنوان کشوری بیگانه در این منطقه، همیشه همراه ترس است و این حرکت ها و اقدام های دفاعی آنها در خلیج فارس طبیعی است.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها به لحاظ اینکه هزاران کیلومتر از خلیج فارس دور هستند، نگرانند و می ترسند و اقدام های اخیر شناورها و بالگردهای نظامی آنها مبنی بر تیراندازی و شلیک منور دفاعی بوده و تهاجمی نیست.
فدوی اظهار کرد: در زمانی که بالگرد بلند می شود، منطقه طرف مقابل همواره یکسری فلرهایی می فرستد که همه اینها دفاعی است و اقدام های تهاجمی نبوده است.
وی تاکیدکرد: وقتی کسی بترسد در موضع دفاع قرار می گیرد و حرکت هایی از این نوع از طرف آنان صورت می گیرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: اقتدار، تسلط و کنترلی که برخلیج فارس برقرار بوده همچنان ادامه دارد و بطور قطع هر روز بهتر از پیش بر این اقتدار افزوده می شود.
فدوی بیان کرد: در برخی زمانها دشمن با عملیات روانی و تبلیغی برای برهم زدن این امنیت تلاش می کند ولی هیچ وقت موفق نبوده است.
وی بیان کرد: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در کل منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان وجود دارد و با اقتدار از مرزهای کشور محافظت می کنیم.
فدوی گفت: امروز نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دردریای عمان با تقسیم صدها فروند شناور بین این 2 نیرو به صورت 24 ساعته در دریا حضور دارند.
وی با بیان اینکه این اقتدار به برکت تکالیفی است که برعهده نیروهای مسلح گذاشته شده است یادآور شد: آمادگی نیروهای مسلح روند دائمی دارد و درهیچ زمانی تعطیل نمی شود.
فدوی گفت: در کنار آمادگی های رزمی رسیدگی به امور مستحب جامعه از جمله محرومیت زدایی از وظایف سپاه است که در این ارتباط پارسال در اجرای تفاهم نامه با کمیته امداد 900 واحد مسکونی در کشور ساخته و تحویل شد.
وی یادآور شد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب از سال گذشته قرارگاه اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مهندسی بازسازی خاتم الانبیا به صورت سازمان یافته تر در این مسیر موظف به برداشتن گامهای اساسی در کشور شدند.
6047/6043**