گزیده خبرهای 9 مرداد- 96 قسمت -5

گزیده خبرهای 9 مرداد- 96  قسمت -5

تيراندازي به يك خودرو در مشهد موجب مرگ راننده شد
افرادي ناشناس به يک دستگاه سواري پرايد در بلوار اماميه منطقه قاسم آباد مشهد تيراندازي کردند و راننده آن را به قتل رساندند.
    
افرادي ناشناس با استفاده از سلاح وينچستر و کلت به يک دستگاه سواري پرايد در بلوار اماميه منطقه قاسم آباد مشهد تيراندازي کردند.    رئيس پليس مشهد گفت: فردي در پي مشکلات شخصي به راننده يک دستگاه سواري پرايد در بلوار اماميه تقاطع شاهد در منطقه قاسم آباد مشهد تيراندازي کرد.    سرهنگ بوستاني افزود: راننده پرايد که مردي سي ساله است از ناحيه صورت زخمي و به بيمارستان مهرگان مشهد منتقل شد اما به رغم تلاش هاي کادر پزشکي مصدوم به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
    
به گفته بازپرس ويژه قتل دادسراي مشهد، دو نفر در جريان اين تيراندازي در قاسم آباد مشهد دستگير شدند. ميرزايي افزود: بررسي هاي اوليه حاکي از اين است که تيراندازي به يکي از سرنشينان خودرو پرايد به دليل مشکلات شخصي و درگيري هاي گذشته بوده است اما تحقيقات در اين زمينه براي روشن شدن موضوع ادامه دارد.
مرگ شيرخوار 8 ماهه در گرماي 43 درجه
پدر اين کودک که اکنون متهم به آدم کشي است، اين کودک را براي چندين ساعت در اتاق خوابي با هواي نامناسب رها کرده بود.    به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «ويليام هندريکسون»، مرد 25 ساله اهل فلوريداي آمريکا که دو فرزند هشت ماهه و 2 ساله اش، را در اتاق خوابشان در گرمايي شديد رها کرده بود، اکنون با اتهام آدم کشي روبروست. کودک هشت ماهه اين مرد بعد از آن که پليس و پزشکان نتوانستند جانش را نجات دهند، جانسپرد.    فرزند ديگر اين مرد که يک دختر 2 ساله است، بدليل کم آبي شديد در بيمارستان بستري شده است. بررسي ها نشان مي دهد که دماي هوا در اتاق خواب اين دو کودک، حدود 43 درجه سانتي گراد بوده است.    اين مرد پيشتر از سوي خدمات اجتماعي محلي اخطاري درباره تنها رها نکردن کودکان خود در اتاق خواب دريافت کرده بود. اين درحالي است که نامزد و همسر اين مرد هفته پيش به دليل سرقت يک دستگاه ايکس باکس از منزل مادر شوهرش بازداشت شده بود. مادر 24 ساله اين دو کودک هم اکنون بدون قرار وثيقه در زندان پينلاس کانتي در فلوريدا بسر مي برد.    ويليام نيز که اکنون با اتهام کوتاهي در نگهداري از فرزندان و همچنين آدم کشي روبروست، با تعيين قرار وثيقه 14 هزار دلاري به زندان پينلاس کانتي فلوريدا منتقل شده است.    گفتني است، پليس فلوريدا با انتشار اطلاعيه اي از شهروندان خواست تا کودکان و همچنين افراد سالخورده را در فضاهاي محدود يا داراي تهويه نامناسب قرار ندهند.
بازي مرگبار
    کرمانشاه - فارس: فرمانده انتظامي دالاهو گفت: برادر هفت ساله که در منزل در حال بازي با تفنگ پران شکاري پدرش بود درحال بازي با ماشه تفنگ به خواهر چهار ساله اش شليک کرد.    علي اشرف نجفي افزود: در اين حادثه گلوله تفنگ به سر کودک چهار ساله برخورد کرد و وي در دم جان باخت.
آتش در انبار روغن
    کرمانشاه - خبرگزاري صدا و سيما: انبار روغن خودرو در کرمانشاه طعمه حريق شد.    غلامرضا رضايي، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کرمانشاه گفت: اين آتش سوزي در انبار مملو از روغن خودرو که به شدت اشتعالزا بوده رخ داد.    وي افزود: علت وقوع آتش سوزي و ميزان خسارات جاني و مالي اين حادثه در دست بررسي است.
سقوط از ارتفاع
    ساري - خبرنگار کيهان: کارگر جوان حدود 23 ساله کارخانه نئوپان سوادکوه شمالي از شيرواني از ارتفاع بيش از 12 متر سقوط کرد و پس از اعزام به بيمارستان رازي قائمشهر، تلاش پزشکان براي نجات جان جوان موثر واقع نشد و جان باخت.
        مرگ در چاه فاضلاب
    تبريز - خبرنگار کيهان: به گزارش آتش نشاني تبريز، يک زن مسن در دژشهر قره داغي سه راه بهشتي در چاه فاضلاب سقوط کرد و جان خود را از دست داد.    بنابر اين گزارش جسد اين زن توسط مامورين آتش نشاني از چاه بيرون کشيده و به اورژانس منتقل شد.