نامه ها و صدای شما 9مرداد-96

نامه ها و صدای شما  9مرداد-96
 خلف وعده بانک انصار 
اینجانب در تاریخ 28/9/95 با کارت اعتباری پاسارگاد، برداشتی از دستگاه خودپرداز بانک انصار در باغملک خوزستان انجام دادم که متاسفانه مبلغ درخواستی من پرداخت نگردید، اما از حساب بانکی‌ام کسر گردید. با پیگیری‌هایی که انجام دادم مقرر شد ظرف 72 ساعت این مبلغ به حساب من برگشت داده ‌شود، اما علیرغم تماسها و پیگیریهای مکرر، تا این لحظه، و با گذشت قریب به 8 ماه مبلغ یادشده به حساب بنده استرداد نشده است. از مسئولین ذیربط تقاضای پیگیری و پاسخگویی دارم.
محمدی – شهرکرد
گرانی
این روزها مردم ما با گرانی‌های گسترده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. دیگر پرداخت یارانه‌ها هم کمکی به برآوردن هزینه‌های سرسام‌آور اجاره بها و کرایه تاکسی و غیره نمی‌کند و همین امر باعث شده که جوانان کمتر به ازدواج و تشکیل خانواده تمایل داشته باشند. چرا دولتمردان با این گرانی‌ها برخورد نمی‌کند؟ در حال حاضر خیلی‌ها به دلیل اوضاع نامناسب اقتصادی دچار افسردگی شده‌اند. جا دارد مسئولان ذیربط به این مسائل بیش از پیش توجه لازم داشته باشند.
محمودی – تهران
*عباس‌زاده از تهران: دود اصلی کاهش نرخ سود بانکی به 12 درصد فقط به چشم مستاجران می‌رود.
زیرا هیچ مالکی با این نرخ سود، ملکش را به رهن کامل نمی‌دهد و همه اجاره‌های میلیونی طلب می‌کنند! اگر دولت در جمع‌بندی‌های اقتصادی خود به تصمیمی می‌رسد، حداقل برای عوارض منفی آن هم چاره‌ای بیندیشد.
*
حسینی از اهالی قلهک: اخیراً شهرداری تهران اعلام کرد که در تهران 400 کتابخانه دایر کرده است. خواستم بگویم هم‌اکنون در محله قلهک امکانات فرهنگی از قبیل کتابخانه وجود ندارد. از شهرداری منطقه 3 انتظار داریم در این زمینه فعالیتی از خود نشان دهد.