كيهان و خوانندگان

اوین نامه ی کیهان 9 مرداد - 96
    كيهان و خوانندگان
سربازجوشریعت نداری از طریق پیام قلابی و ساختگی اش همچنان مشغول گاف دادن و خودزنی کردن است .برای اینکه بدون توجه به این واقعیت که خامنه ای رهبرانتصابی ولی فقیه نه نماینده ملت  واز مشروعیت برخوردار نیست که اگر چنانچه مورد نظر سنجی آزاد قرار گیرد 5% رأی هم نمی آورد ولی بالاتراز قانون اختیارد ارد وعمل می کند وقانون شکنی آشکار می کند. بااین وجود سربازجو شریعت نداری روحانی را متهم کرده است که اگر  کابینه را شرکت سهامی نکند وادعای کابینه 24 میلیونی کند برای چه اعضای کابینه اش باید ازمجلس ارتجاع رأی اعتماد بگیرد:

  اگر کابينه دولت براي 24 ميليون نفر است پس چرا در خانه ملت که متعلق به همه مردم است بايد وزرا تائيد شوند؟ انگار نقش مردم در دولت دوازدهم قرار است با ايجاد تفرقه و دوقطبي سازي در جامعه به عامل درگيري سياسي بدل شود.

    *
چه جريان ها يا افرادي قرار است از تحريف تحريم هاي جديد آمريکا بر ضد مردم ايران سود ببرند که حاضر نيستند بپذيرند که آمريکا برجام را نقض کرده است و واکنشي انقلابي و درخور مردم ايران نشان دهند.
    
عبدي
    *
چرا صدا و سيما به خواسته شهروندان درمورد پخش سخنان گذشته آقاي رئيس جمهور در مورد سند برجام و لغو همه تحريم ها اقدامي نمي کند؟ اشتباه است اگر اين انتقادات از سوي بيگانگان به مردم منتقل شود. صداوسيما بايد به نظر مردم احترام بگذارد.
    77720938
    *
توافق هسته اي يک توجيه روشن داشت و آن لغو همه تحريم ها بود وقتي موضوع رفع تحريم را از اين توافق حذف کنيم بايد فاتحه آن را بخوانيم و مسببان اين مسير غلط بايد به مردم پاسخگو باشند.
    34530912
    *
وزارت ارشاد چرا با شايعه پراکني نشريات زنجيره اي نسبت به مقامات عالي رتبه کشور برخورد قانوني نمي کند. قوه قضائيه نيز بايد براي حفظ حرمت و اجراي قانون با چنين اخبار دروغ نشريات مدعي اصلاح طلبي برخورد قضايي کند.
    
حسين نجاتيان
    *
نحوه واکنش رئيس دولت و رئيس مجلس به نقض آشکار برجام توسط آمريکا عجيب است! خداوند به داد اين ملت برسد.
    86170912
    *
دروغ پردازي هاي حاميان برجام تاکنون کشور را متحمل هزينه فراواني کرده است ولي اين طيف سعي دارند همه اين هزينه سازي ها را به اسم نظام تمام کنند. درحالي که سليقه اين افراد بوده که چهار سال کشور را به سمت پرتگاه برده است.
    
دکتر طوسي زاده و رجبعلي
    *
اکثر مديران دولتي براي مراجعين مردمي و نظارت بر عملکرد کارکنان زيرمجموعه شان مکان مشخصي ندارند و اين فاصله اي است که اشرافي گري با مردم ايجاد کرده است. اگر نظر مردم در مورد عملکرد دستگاه ها را بپرسند خواهند شنيد که مشکل مردم بود و نبود کنسرت و اتهام زني هاي بي پايه و تفرقه افکنانه نيست. مشکل مردم خوي اشرافي گري برخي از مسئولان و فراموشي مشکلات مردم است.
    8515021
    *
چرا دولت از خود نپرسيده که اتفاقات تلخ درمورد کودکاني مثل آتنا يا بنيتا که رخ داده است در اين دولت بيشتر شنيده مي شود؟ دلايل متعددي هست که مهم ترين آن بيکاري، فقر، رواج بي بند و باري، اعتياد و... است حال دولت در اين 4 سال چقدر سعي کرده تا به اين معضل ها رسيدگي و براي رفع آن تلاش کند؟
    4082031
    *
آقاي روحاني توافق هسته اي بر روي صادرات پسته اي هم تاثير منفي داشت، چه رسد به معيشت و پيشرفت علم و... که مستقيم با آن ارتباط داشت. مسير اقتصاد مقاومتي مدت ها است که به بيراهه رفته است.
    17000936
    *
در ايام انتخابات اکثر رسانه ها و شبکه هاي مجازي در اختيار اصلاح طلبان بود. صدا و سيما نيز بنا بر برخي مصلحت ها، محدوديت هايي در بيان واقعيات داشت. يکي از معدود رسانه ها که بي پرده واقعيت ها را بيان مي کرد کيهان بود که بسياري به دلايلي به آن دسترسي نداشتند. بنابراين مقهور تبليغات عظيم و دروغ آنان شدند. شک نکنيد اکثريت افرادي که به کيهان دسترسي داشتند انتخابشان غير از دولت مستقر بود.
    17130915
    *
اگر کابينه دولت براي 24 ميليون نفر است پس چرا در خانه ملت که متعلق به همه مردم است بايد وزرا تائيد شوند؟ انگار نقش مردم در دولت دوازدهم قرار است با ايجاد تفرقه و دوقطبي سازي در جامعه به عامل درگيري سياسي بدل شود.
    1126021
    *
برنامه خندوانه گاه به برنامه اي ضداخلاقي و رد و بدل کلمات غيراخلاقي و سخيف تبديل مي شود. پس شوراي نظارت بر صدا و سيما چه مي کند؟
    6309021
و 2104021 و 14860916
    *
ميليون ها نفر از ملت ايران که دفترچه بيمه سلامت غيرکارمندي دارند زير خط فقر زندگي سختي را تحمل مي کنند. حق اين است که يارانه اين عده چند برابر بشود ولي دولت کوتاهي مي کند.
    27530918
    *
آقاي علوي وزير محترم اطلاعات از آنجا که فرزند جنوب کشور است بايد به موضوع زمينه هاي درگيري قبيله اي طوايف منطقه آبادان که هر از چندگاه سر باز مي کند و تلفات مي گيرد توجه ويژه داشته باشد ولي متاسفانه هيچ کار پيشگيرانه اي صورت نمي گيرد.
    
حيدري
    *
حق مسلم تمام اقشار ضعيف، کم درآمد و ناتوان جامعه به خصوص ساکنان روستاها و مناطق محروم است که از کليه خدمات بيمه درمان تکميلي برخوردار شوند تا در مواقع بروز حوادث و بيماري هاي ناگهاني، با حمايت اين بيمه، اين اقشار عزيز با مشکلات مالي و معيشتي مواجه نشوند.
    62630938
    *
برخي افراد به علت گرماي هوا در مازندران از پشت کنتورها برق مي گيرند که هم کنتورشان مصرف بالا را نشان ندهد و هم صرفه جويي نکرده باشند. از ناظرين امر درخواست دقت و توجه لازم به اين مسئله را دارم.
    96780912
    *
اتومبيلي را از طريق نمايندگي ايران خودرو در شهر کلاله پيش خريد کرده ام. با اينکه تاريخ تحويل خودرو سپري شده ولي از اتومبيل خبري نيست. اعتراض کردم نه تنها عذرخواهي نکردند بلکه تهديد هم مي کنند!
    
آب دهي مقدم
    *
دولت براي پرداخت سهام عدالت اعلام کرده هر نفر 475 هزار تومان بايد بپردازد تا 120 هزار تومان سود سهام به حساب او واريز شود. بنويسيد کسي مثل بنده که کارگر ساختماني و بي کار مي باشد اين پول را از کجا بايد تهيه کند و به دولت بپردازد؟ مطمئن هستم سهام عدالت همان سرنوشت طرح مسکن را در اين دولت پيدا خواهد کرد که خيلي ها عطايش را به لقايش ببخشند.
    14960912
    * 72
خانوار ساکن مجتمع مهتاب سپاهان شهر اصفهان هستيم که 4 سال است اداره ثبت ناحيه 5 اصفهان از ارسال اسناد ملکي، به دلايل ناکافي جلوگيري مي کند. چرا؟! لطفا صداي ما را به گوش مسئولان برسانيد.
    53760918
    *
چه کسي و يا کساني به وضعيت ساخت و سازهاي شبانه و غيرمجاز تالارهاي عروسي، و برگزاري عروسي هاي ناشايست در اين تالارها (باغ ها)، خطر سگ هاي ولگرد، نابساماني در خدمات عمومي آب و برق و ناهماهنگي ادارات در کرشت بومهن در نزديکي پايتخت رسيدگي مي کند؟! اين مسائل مردم منطقه را به شدت کلافه کرده است.
    
همداني
    *
در شهرک مسعوديه در جنوب شرق تهران 7 واحد مسکوني نزديک به 30 سال است که در طرح شهرداري قرار دارند ولي در عمل هيچ کاري صورت نگرفته و نمي گيرد. نه طرح اجرايي مي شود و نه اجازه تغيير و ساخت و ساز مي دهند. درخواست داريم ما را از اين بلاتکليفي بيرون بياورند.
    
جوادي
    *
قيمت تمام شده کارت هوشمند يا گذرنامه مگر چقدر است که به ترتيب 31 هزار و بيش از صدهزار تومان دريافت مي شود؟! مسئولان چه پاسخي دارند؟!
    25810910
    *
خيابان شهداي شهرک علوي استان البرز حدود بيست سال از احداث آن مي گذرد ولي هنوز فاقد روکش آسفالت است. از شهرداري چهارباغ درخواست رسيدگي دارم.
    25010935
    *
کاهش ساعت آموزش ضمن خدمت فرهنگيان از 200 به 160 ساعت در سال باعث پس رفت و افت معلومات فرهنگيان خواهد شد. اميدواريم مسئولان امر در اين تصميم شتابزده خود تجديدنظر بکنند.
    97890915
    *
در دوره قبل پاي صندوق انتخابات بودم. هنوز حق الزحمه ما را پرداخت نکرده اند. دولت پاسخ بدهد بودجه برگزاري انتخابات را در کجا هزينه کرده است؟
    29100903