مرعشي نامزدهاي ديگر را مرخص كرد /شهردار يا منم يا نجفي!

خبر ويژه 
مرعشي نامزدهاي ديگر را مرخص كرد /شهردار يا منم يا نجفي!       9مرداد-96    

سربازجوی ابله نه یکبار دردوران شهرداربودن احمدی نژاد ونه در دوران سردار دزد قالیباف انتقاد به شهردار تهران نکرد که کلی از اینان تعریف وتمجید می کرد و مقابل هرگونه انتقاد جناح رقیب دفاع می کرد .اما اکنون که شورای شهرتهران در اختیار جناح رقیب است و اعضای شورا درگیر برگزاری بررسی و رأی گیری شهردار تهران هستند روزی نیست تا سربازجوشریعت نداری چند سناریو دراین مورد تدارک نبیند؟

در حالي که 5 نامزد شهرداري تهران، براي برنامه نوشتن سرکار گذاشته شده اند، حسين مرعشي سخنگوي کارگزاران براي چندمين بار گفت که او يا محمدعلي نجفي شهردار مي شوند.
    
مرعشي که عملکرد قيم مآبانه اي در شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان و تحميل فهرست نامزدهاي شوراي شهر، صداي کساني چون منتجب نيا و عارف و... را درآورد، در حاشيه ختم مادر علي اکبر محتشمي پور به خبرنگاران درباره نامزد شهرداري تهران گفت: من و آقاي نجفي از هم جدا نيستيم که بخواهيم با هم ائتلاف کنيم؛ ائتلاف جايي معني مي دهد که جدايي وجود داشته باشد. ما يکي هستيم و مانند سيبي که از وسط نصف کرده باشند.
    
مرعشي گفت: اگر نجفي شهردار شد من اتاق فکر ايشان هستم و اگر من شهردار شوم نجفي اتاق فکر من مي شود.
    
مرعشي در مورد رايزني بين حزب کارگزاران و اتحاد ملت براي شهرداري تهران هم اظهار داشت: ما با همه احزاب حتي با موتلفه رايزني کرده ايم.
    
وي در زمينه حضور خود در ليست انتخاب شهرداران هم اظهار داشت: من به زور وارد ليست نشده ام؛ استدلال کارگزاران بود که در انتخاب ليست شهرداران باشم و من حرف و استدلال آنها را پذيرفتم. من يک آدم حزبي هستم.
    
مرعشي پيش از اين داراي سابقه محکوميت در دادگاه و زندان است. محمدعلي نجفي ديگر عضو کارگزاران 66 ساله، از 4 سال قبل با تاکيد پزشکان و به خاطر ناراحتي قلبي از کار اجرايي سنگين ممنوع شده و اين در حالي است که شهرداري پايتخت جزو سنگين ترين امور اجرايي است.
    
همزمان با اين مواضع، کساني چون الهه کولايي و محمد عليزاده و...آرزو دارند که شهردار تهران شوند اما گويا به خاطر اينکه فهرست 21 نفره شورا توسط کارگزاران (تيم کرباسچي و مرعشي) چيده شده، قرار است شهرداري غنيمت اين حزب باشد.
    
محسن مهرعليزاده به تازگي در مصاحبه با روزنامه ستاره صبح گفته بود حضور در شهرداري مفيدتر از دولت است. وي مي گويد تمام گزينه هاي شهرداري از شانس برابر برخوردارند اما اخيرا الهه کولايي فاش کرد که ابتدائاً نامزدي وي براي شهرداري نمايشي بوده و او در عين حال جدي گرفته است.