هفت ساعت تاخیر در پرواز حجاج هرمزگانی

 هفت ساعت تاخیر در پرواز حجاج هرمزگانی ؟   9 مرداد - 96
بندرعباس - ایرنا - مشاور رسانه ای مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت: حجاج استان که قرار بود ساعت 6 صبح دوشنبه (نهم مرداد)با پرواز ایران ایر از بندرعباس عازم مدینه منوره شوند، هنوز منتظر سوار شدن به هواپیما هستند.
حسین پاسلار دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسافران از حدود ساعت چهار صبح در این فرودگاه حضور دارند و از شش ساعت قبل پذیرش و وارد سالن های پرواز شده اند.
وی ادامه داد: هواپیمای ایران ایر که بنا بود این مسافران را جابه جا کند از ساعت مقرر در فرودگاه بین المللی بندرعباس حضور دارد.
وی اضافه کرد: علت این تاخیر را که در پرواز زائران سرزمین وحی ایجاد شده باید از مسئولان ایران ایر جویا شد.
مشاور رسانه ای مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت: بیشتر زائران سرزمین وحی که در سالن حضور دارند را افراد سالخورده تشکیل می دهند.
پاسلار افزود: حضور طولانی مدت زائران در فرودگاه بندرعباس، موجب نارضایتی و اعتراض آنان شده است.
با وجود پیگیری ها و تماس خبرنگار ایرنا، مسئولان ایران ایر در بندرعباس تاکنون از توضیح درباره علت تاخیر این پرواز خودداری کرده اند.
امسال یک هزار و 640 نفر شامل 817 زائر زن و 802 زائر مرد در قالب 11 کاروان از این استان با 6سورتی پرواز برای انجام مناسک حج تمتع از فرودگاه بندرعباس عازم سرزمین وحی می شوند که 21نفر از مجموع یکهزار و 640نفر، عوامل اجرایی و پشتیبانی و تیم پزشکی هستند.
3219/2094/ 6075
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: زهرا هجینی نژاد