آتش سوزی در انبار ضایعات نمایشگاه بین المللی

آتش سوزی در انبار ضایعات نمایشگاه بین المللی  9 مرداد - 96



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از عملیات مهار شعله‌ها در حادثه آتش‌سوزی انبار ضایعات نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.
"
سید جلال ملکی" در گفتگو با مهر درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 10:11 صبح وقوع آتش‌سوزی در محدوده نمایشگاه بین‌المللی تهران به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی با رد شایعه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر آتش‌سوزی در سازمان صدا و سیما و یا سوله‌های نمایشگاه بین‌المللی گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد حریق به دلیل نامعلومی در انباری به وسعت 500 مترمربع که محل تجمع ضایعات نمایشگاه بود، به وقوع پیوسته و به دلیل اجناس اسقاطی در داخل انبار، دود سفید رنگی از محل حادثه به هوا بلند شده بود که این دود از فاصله بسیار زیادی در سطح شهر تهران قابل رویت بود.
وی با اعلام اینکه علاوه بر آتش‌نشانان، ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در نمایشگاه بین‌المللی نیز نسبت به مهار شعله‌ها اقدام کرده بود، تصریح کرد: سرانجام شعله‌های آتش مهار و لکه‌گیری از سوی آتش‌نشانان ادامه یافت.
"
ملکی" گفت: خوشبختانه طبق اعلام فرمانده عملیات، حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشت.
وی همچنین با انتقاد از ایمنی پایین نمایشگاه گفت: جا دارد مسئولین نمایشگاه نسبت به ایمنی بیشتر این محدوده بزرگ، اقدامات لازم را انجام دهند.