سارق مسلح بانک تجارت در قزوین دستگیر شد

 سارق مسلح بانک تجارت در قزوین دستگیر شد؟   9 مرداد - 96
قزوین -ایرنا - بر اساس اظهارات شاهدان عینی یک فرد مسلح که ظهر دوشنبه وارد یکی از بانک های شعبه خیابان نواب قزوین شد، توسط پلیس دستگیر شده است.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، به گفته شاهدان، سارق مسلح پس از ورود به بانک اقدام به شلیک 2 گلوله کرد که با هوشیاری رئیس بانک و قفل کردن در ورودی، سارق گرفتار شد، مدتی بعد با حضور پلیس وی دستگیر شده است.
براساس گفته شاهدان، سارق با موتورسیکلت قصد فرار از بانک را داشت که با هوشیاری رئیس بانک موفق به انجام این کار نشد.
شاهدان می گویند بر اثر تیراندازی یکی از کارمندان بانک مجروح شده است.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سرقت مسلحانه از بانک تجارت شعبه نواب قزوین با اقدام به موقع پلیس ناکام باقی ماند و سارق دستگیر شد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی افزود: یک سارق مسلح نقاب دار در حدود ساعت 11 و 30 امروز به قصد سرقت از بانک تجارت شعبه نواب وارد این مکان شد.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی استان پس از کسب خبر مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از بانک تجارت شعبه نواب، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با حضور ماموران در بانک تجارت مشخص شد یک سارق نقابدار با یک قبضه اسلحه شکاری و با شلیک چند تیر ضمن مجروح کردن یکی از کارمندان بانک از ناحیه دست، قصد سرقت از بانک را دارد.
سردار محمودی ادامه داد: سارق بلافاصله با تهدید و ارعاب کارمندان و مشتریان بانک توسط اسلحه نسبت به جمع آوری مقادیری از پول بانکی اقدام و قصد خروج از بانک را داشت که با عکس العمل سریع رئیس بانک اقدام به قفل درب ورودی کرد که بلافاصله با ورود نیروهای ویژه پلیس، سارق در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان یادآور شد: با دستگیری سارق و انتقال آن به مقر پلیس تحقیقات در این خصوص ادامه و خبر تکمیلی مربوط به آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
7389/ 3013/ 6075
خبرنگار نسرین رحیمی** انتشار دهنده: زهرا هجینی نژاد