گفت و شنود كدخدا

دروغ نامه ی کیهان  9 مرداد - 96
گفت و شنود 
كدخدا
سربازجو کلفت کرده رگ
تا پاچه  گیرد  مثل سگ
چون در مخالفت برجام
چرند گفته  این بدنام
تابا معرکه گیری
کنه حال گیری

گفت: چرا نُچ نُچ مي کني؟ از چه تعجب کرده اي؟!
    گفتم: من تا حالا فکر مي کردم که فقط «سگ» هفت تا جان دارد! اما تازه متوجه شده ام که حيوان ديگري هم هست که به جاي هفت تا جان، هزار تا جان دارد!

    گفت: کدام حيوان؟

    گفتم: «برجام»!... اين حيوان فقط 2 سال است که خلق شده ولي در اين 2 سال دهها بار توسط آمريکا به قتل رسيده اما هنوز نفس مي کشد و زنده است!

    گفت: زنده که نيست، دولت اصرار دارد آن را زنده نشان بدهد! چون 4 سال وقت و امکانات و سرمايه نظام را به پاي آن ريخته و الان اگر اعتراف کند که اين حيوان مرده است، بايد پاسخگوي خسارت هاي فراواني باشد که به ملت وارد کرده است.

    گفتم: چه عرض کنم؟!... يارو وارد روستايي شد و اهالي روستا را نگران ديد، پرسيد؛ چه شده؟ گفتند؛ کدخدا بدجوري مريض شده. گفت؛ من او را مداوا مي کنم و وارد اتاق کدخدا شد و دستور داد انواع و اقسام غذاها را آماده کنند و او را با کدخدا تنها بگذارند و بعد از چند ساعت بيرون آمد و گفت؛ متاسفانه کدخدا فوت کرد! گفتند؛ پس معالجات تو چه شد؟ و يارو گفت؛ اگر اين معالجات نبود که خود من هم از گرسنگي مرده بودم و الان دو تا جسد روي دستتان مانده بود!