بیانیه‌ی 33 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام در خصوص اقدامات دادستانی ایلام

بیانیه‌ی 33 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام در خصوص اقدامات دادستانی ایلام7اردیبهشت-98
درراستای اهداف خاص پاسداران ازز ائده اش بسیج با هرشیوه و بهانه ای استفاده می شود.
در پی اقدام دادستان ایلام درخصوص رسیدگی به اوضاع نابسامان مرغ در بازار، 33 تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از این حرکت اعلام کردند.
بیانیه‌ی 33 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام در خصوص اقدامات دادستانی ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پی اقدام دادستان ایلام درخصوص رسیدگی به اوضاع نابسامان مرغ در بازار، 33 تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از این حرکت اعلام کردند.
این بیانیه به شرح زیر است:
«اگر قوه قضائیه خوب عمل کند، مردم از کل حاکمیت راضی خواهند شد» (مقام معظم رهبری)
چند وقتی است که در خبرهای استانی از برخوردهای دادستان ایلام در حمایت از حقوق مردم با دستگاه‌های مختلف می‌شنویم.
حقیقتا سال‌های زیادی بود که شاهد وجود مسوول مردمی و دلسوز در چنین جایگاهی نبودیم، آنقدر که گویی یادمان رفته بود که در حکومت اسلام و تحت زعامت ولایت فقیه و دستگاه عدل قضایی هستیم. متاسفانه با بیشتر شدن دشمنی و کینه توزی دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچنین بی‌تدبیری و ناتوانی برخی مسوولین کشوری در حل و مدیریت مشکلات مردم و سوء استفاده افراد سودجو از اوضاع نابسامان کنونی، حضور مؤثر دادستان قانون مدار بیش از هرموقع دیگری احساس می‌شود.
وجود چنین فرد مخلص و خدمت‌گزاری موجب دلگرمی و خشنودی آحاد مردم به‌خصوص مستضعفین که ولی نعمتان انقلاب هستند خواهد شد. ملت فهیم بیش از پیش به وجود قوه قضائیه خود افتخار کرده و آن را در خط مقدم احقاق حقوق خود می‌بینند.
این، همان اجرای سخن مقام معظم رهبری است که فرمودند: (قوه قضائیه پرچمدار حمایت از حقوق عمومی و آزادی های مشروع مردم شود)
در این حال، 33 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام، به‌عنوان مؤذن جامعه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جهادی و به‌موقع خسروی زاد، حمایت همه جانبه، آمادگی همکاری و پشتیبانی خود را از این حرکت اعلام می‌دارد.
امروز همه‌ی دست‌ها و نگاه‌های هم استانی‌های عزیزمان به سوی دادستان دراز شده است که با جدیت و قاطعیت، حرکت دادرسانه و خداپسندانه خود را ادامه دهد و از سرزنش و کج فهمی عده‌ای قلیل آزرده خاطر نشود.
بدانید که در این راه، رضایت خداوند متعال، توجهات حضرت ولیعصر(عج)، حمایت و دعای خیر مردم قدرشناسمان، همراه عزیزانمان در دستگاه قضایی است.