افسردگی سیاسی ماحصل ناکارآمدی برخی سیستم‌هاست

افسردگی سیاسی ماحصل ناکارآمدی برخی سیستم‌هاست 10 اردیبهشت-98
 این حراف کلفت سخن عربده کش واتهام زن وسفسطه گر حسن عباسی چنانچه برخوردار ازرانت پاسداری نبود محال بود بتواند به آسانی  و بدون واهمه یک ریز دهان گشادش را باز وبلغور کند وبا وجود حکم محکومیت زندان به جای روانه زندان شدن پیوسته برای دفاع وتبرئه کردن جناح غالب جناح مغلوب را زیر رگبار انتقاد و اتهام و... بگیرد وهرچه دوست دارد بارشان کند.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به افسردگی سیاسی حاکم بر جامعه به دلیل برخی ناکارآمدی‌ها گفت: ناکارآمدی شوراهای شهر و مجلس فعلی موجب به وجود آمدن افسردگی و عصبیت سیاسی شده که این حالت می‌تواند یک تمدن را نابود کند.
افسردگی سیاسی ماحصل ناکارآمدی برخی سیستم‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن عباسی عصر امروز در نشست بررسی عملیات روانی در فضای مجازی در مصلای بزرگ رشت اظهار کرد: سینمای امروز ایران پوچ  است و اگر فردی در چنین سینمایی خواست خود را رقم زد اقدام نامتقارن مثبتی انجام داده است.

وی با بیان اینکه موضع انقلابیون در فضای مجازی روشن است، گفت: یک فرد انقلابی محکوم است تا در این شرایط با قواعد خود امت در زمین دشمن بازی کند چراکه امروز فضای مجازی تحت کنترل دشمن است.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه اگر نظامی، سازمان SNA داشته باشد نیازی به  اقدام نامتقارن نیست، تصریح کرد: برخی از اهل فکر و نگارش در حوزه جریان لیبران معتقدند در عصر جهانی شدن استقلال بی‌معنی است و خود را از جام جهانی ایزوله و جدا می‌کند.

عباسی با تاکید به نیاز کشور برای تاسیس آژانس امنیت ملی و یا International Security Agency برای تمدن سازی بیان کرد: تا کی باید در زمین دیگران بازی کنیم تا هر وقت خودشان خواستند صفحات مجازی را از دسترس ما خارج کنند یا تحت مواردی خودمان مجبور به محدودیت‌هایی داشته باشیم.

وی با اذعان به اینکه اینترنت شبکه‌ای غیر نظامی نیست، افزود: کسانی که در حوزه سایبرمسؤولیت‌هایی را بر عهده گرفتند سواد و اطلاعات لازم نداشته و نتوانستند این فضا را به درستی اداره کنند.

رئیس اندیشکده یقین با اذعان به اینکه لیبرال‌ها در زمین خودی با قوانین دشمن بازی می‌کنند، گفت: در مقابل شیادانی که در کشور ادعا می‌کنند اینترنت دست کسی نیست باید بگوییم فضای سایبر کاملا نظامی است و ژنرال‌های نظامی دشمن آن را نظارت می‌کنند.

عباسی با اشاره به ترس استکبار جهانی از فعالان فضای مجازی جمهوری اسلامی بیان کرد: ترسی که دشمنان ایران از کنش‌گر فضای مجازی دارند به اندازه ترس از قاسم سلیمانی و سپاه و نیروهای قدس است.
وی با بیان اینکه ۱۳ استراتژیست آمریکایی در CSIS اذعان می‌کنند که ایرانی‌ها استاد جنگ روانی و اطلاعاتی به خصوص در فضای سایبر هستند، افزود: بنابراین آمریکایی‌ها خود را ملزم کردند تا توجه بیشتری بر روی جنگ نرم علیه ایران بگذارند و برای این کار فعالان فضای مجازی را مورد حمله قرار می‌‌دهند.
رئیس اندیشکده یقین کار کنش‌گر جنگ نرم و عملیات روانی را تسخیر دل و ذهن دیگران دانست و افزود: اقناع لازمه مدیریت شک و یقین در فضای مجازی و ارضا نحوه مدیریت حُب و بغض برای موفقیت متخصصان جنگ نرم و عملیات روانی است.

عباسی با تشریح عملیات روانی تردیدی گفت: برخی از سلبریتی‌ها به‌دلیل عدم اطلاعات کافی به شایعات دامن زده و بدون داشتن صحت و سقم اطلاعاتی ناکافی به سمع مردم می‌رسانند که باید به آن تردید داشت.

وی جو روانی کشور را الا کلنگ عصبیت و افسردگی بر شمرد و تصریح کرد: جناحی که به شوراهای شهر و مجلس فعلی رأی داده، به دلیل ناکارآمدی هر دو سیستم به افسردگی سیاسی دچار و جناح مقابل به دلیل همین ناکارآمدی و شکست در انتخاب دچار عصبیت سیاسی است که این حالت می‌تواند یک تمدن را نابود کند.

رئیس اندیشکده یقین نخستین چیزی که می‌تواند در مقابل این افسردگی سیاسی بایستد را دادن یک نمونه اثربخش به مردم دانست و افزود: ایجاد یک چشم انداز موفق برای آینده می‌تواند این مسئله بغرنج را حل کند، پیروی از منویات و ترسیمات رهبر انقلاب در گام دوم یک قدم محکم برای رسیدن به این هدف است.

عباسی ایجاد یک جو تهییجی عمومی را راه دیگری برای از بین بردن عصبیت سیاسی دانست و بیان کرد: یک موسیقی حماسی پرقدرت، یک نوحه شور حماسی می‌تواند با شورآفرینی روحیه‌ها را اصلاح کند.