رئیسی هیچگونه توقفی در راه پیشرفت با وجود تحریم دشمن نخواهیم داشت

 رئیس قوه قضائیه :
هیچگونه توقفی در راه پیشرفت با وجود تحریم دشمن نخواهیم داشت 11 اردیبهشت -98
این دژخیم آدمکش حرفه ای که فقط تخصص درآدمکشی دارد چه درمورد مسایل اقتصادی و ارزی وتورم و عوامل گرانی و فقر وبیکاری می داند که باپیروی ازرهبر ام الفسادش مدعی شده هیچگونه توقفی درراه پیشرفت وجودندارد نمونه پیشرفت اوضاع به غایت نابسامان استان های سیل زده و سیل زدگان است.
تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه علیرغم همه تحریم‌ها، یقین داریم که با توجه به ذخایر کشور و این میزان از جوانان فرهیخته و مصمم، کشور ما سرمایه‌ای عظیم دارد ، تاکید کرد: به برکت خداوند با وجود تحریم‌های دشمن هیچگونه توقفی در راه پیشرفت ایران اسلامی نخواهیم داشت.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا مستقر در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و ارزش نمایشگاه کتاب ،اظهارداشت : با یک نگاه کلان، به عنوان نماد علم و فرهنگ و دانش، در کشور ما نمایشگاه کتاب بسیار اهمیت دارد.
وی ادامه داد :نمایشگاه کتاب، نمادی از فرهنگی بودن کشور ما و همه اشخاص با نگاه به کیفیت و کمیت برگزاری نمایشگاه کتاب، کاملا متوجه می‌شوند که کشور ما علیرغم همه تهدیدات و تحریم‌ها، کشور با نشاطی است و جوان‌های عزیز ما به دنبال علم افزایی و معرفت افزایی هستند از این رو اصحاب تالیف ، نشر و ترجمه، بسیار در این حوزه فعالانه عمل کرده و حرکت می کنند.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد : با یک نگاه کلان ،به عنوان نماد علم و فرهنگ و دانش ، نمایشگاه کتاب در جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه و ارزش بسیاری بوده و از اهمیت بی شماری برخوردار است.
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به بازدید خود از بخش هایی از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ،اظهار داشت :در بازدید امروز از نمایشگاه کتاب، اصحاب نشر و مسئولان غرفه‌ها برخی مشکلات خودشان از جمله مسائل مربوط به کاغذ را با بنده مطرح کردند.
رئیس قوه قضاییه همچنین با اشاره به برخی مشکلات موجود در خصوص کاغذ ،ادامه داد: وضع اقتصادی مردم هم بی تاثیر در نوع فروش‌ها نبود؛ اما اصل برگزاری نمایشگاه و حضور فعال جوانان در این رویداد بزرگ فرهنگی کشور ،موضوعی قابل توجه است که باید مسئولان آموزشی و فرهنگی ما در این خصوص کار و تلاش کنند چراکه همگان نسبت به جوانان این مرزو بوم مسئولیت داریم.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به مسئله عنوان تحریم ها توسط دشمنان ، تصریح کرد : جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌ای عظیم دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم تاکید کردند، جا دارد مسئولان ما با یک حرکت جهادی مضاعف در این راه گام بردارند.
سی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار خواندن توانستن است تا 14 اردیبهشت ماه 98 همه روز از ساعت 10تا20 در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ فرهنگی است