وزیر اطلاعات:انتظار از برخی افراد درون نظام پرهیز از دروغ پردازی است

 وزیر اطلاعات:انتظار از برخی افراد درون نظام پرهیز از دروغ پردازی است10 اردیبهشت-98
این دیگر زیر سر دشمن بیگانه براساس ادعای همیشگی خامنه ای نیست چون  با الگو کردن وی آنقدر درون نظام دروغ گفته می شود که انتظار مردم ازاینان پرهیز ازدروغ گفتن است.
زنجان - ایرنا - وزیر اطلاعات با انتقاد از فضاسازی ها و دامن زدن به فضای روانی در شبکه های مجازی، گفت: انتظار ما از برخی افراد درون نظام، عدم انعکاس و پرهیز از نشر توهین و دروغ پردازی است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه خواست و اراده دولت، پویایی و پیشرفت کشور در سایه پایبندی به احکام و ارزش های اسلامی است، افزود: پیش نیاز این امر، اقتصاد پویا، وحدت، همدلی و ارتقای انس و الفت در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: جامعه مولد نیازمند برخورداری از ارزش های الهی و اخلاق کریمانه است.
وزیر اطلاعات به حوادث طبیعی و سیل های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: صبر در مصائب، پیامدهای ناگوار فجایع را کاهش می دهد از این رو باید با تاسی از روایات و آیات، مردم را به خویشتنداری دعوت کنیم.
وی به برخی شایعه پراکنی ها و دروغ پردازی ها و لگدکوب کردن ارزش ها در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: در این شرایط رعایت اخلاقیات و پای بندی به ارزش ها و حرکت در مسیر تحکیم وحدت در جامعه مورد انتظار است.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در صدد اختلاف افکنی است و برخی افراد هم به آن دامن می زنند، لازم است ضمن بازگو کردن انتقادات، از تلاش های خدمت گزاران مردم در دولت نیز سخن گفته شود.
وی خاطرنشان کرد: بخش از فشارها ناشی از تحریم و دشمنی بدخواهان نظام است و این در حالی است که برخی افراد در پی برقراری ارتباط میان مشکلات موجود با عملکرد دولت هستند.
حجت الاسلام علوی به عملکرد موفق دولت تدبیر و امید در سال های نخست فعالیت خود اشاره کرد و افزود: تقویت حمایت های مردمی از مسئولان خدمتگزار در این برهه از زمان امری ضروری است.
به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در زنجان، مدیرکل جدید اطلاعات این استان را معرفی و منصوب کرد.