فایل : 4+1 علیه ایران

 4+1 علیه ایران
تیم ب،‌ برای حمله به ایران برنامه دارد  11 اردیبهشت -98
ظریف با وجود خبرگی کارکشتگی دیپلماسی  و زد وبند کردن پشت پرده دارد ولی درسفرعجولانه خود به نیویورک  بی گدار به آب زد . سئوال است چرا خوشباورانه ناشی گری کردو همچون دزد ناشی به کاهدان یا گل به تیم خودی زد ؟ برای اینکه ریسکی که کرد تابه حساب ایجاد اختلاف میان مشاوران امنیتی ترامپ به خصوص در مورد جان بولتون با ترامپ کند فکر نکرده بوذ که احتمال شکست این طرح  خیلی پیش از برنده بودنش هست . برای اینکه اولاً رژیم ولایت فقیه در نهایت موضع ضعف و انزوای منطقه  ای قراردارد. دوماً  رژیم ولایت فقیه  باجو  نارضایتی رو به رشد داخلی مواجه  است و فاجعه سیلاب و سیل زدگان هم مزید برعلت شده است. سوماً  هیچیک از12 شروط تعیین و ترسیم شده وزیرامورخارجه آمریکا پذیرفته نشده است .
مهمتراینکه نخست وزیر اسراییل هم پیمان ترامپ است . همانگونه که عربستان مهمترین  مورد قرارداد فروش تسلیحاتی آمریکاست .
جالب و خیلی مهمتراینکه مواضع مخالفت شدید عربستان و اسراییل مقابل رژیم ولایت فقیه واکنش مقابل  تهدیدموشکی محو اسراییل ازروی کره زمین  همراه با تهدید ساقط کردن آل سعود از سوی پاسداران است .
حال بماند که نقش مداخله جویی تروریستی پاسداران در لبنان و نوارغزه و سوریه وعراق و یمن و بحرین وامارات عربی و حتی افغانستان قابل اغماض و انکارنیست.  عجیب تر اینکه اتهام جان بولتون حضورگذشته اش درگردهمآیی های مجاهدین است که در این فایل برجسته شده ومحورش مانورتبلیغاتی داده شده است .
بگذریم  دراین سفر و پیشنهاد مبادله  زندانی های داده شده ظریف سکه یک پول سیاه شد چون برروی اسب شل شرط بندی کرد که بارسوایی تمام موجب بازنده شدن وی ورژیم ولایت فقیه وهویداشدن ضعف مفرط رژیم ولایت فقیه مقابل آمریکا شد.