دلالی مواد اولیه کمر تولیدکننده واقعی را شکسته است

دلالی مواد اولیه کمر تولیدکننده واقعی را شکسته است10 اردیبهشت-98
دررژیم درهمه سطوح آلوده  به فساد  عامل باند بازی و  دلالی ورشدآن چیست؟ نقش اقتصاد رانتی ووابسته و مصرفی ووارداتی و غیر تولیدی وواسطه گری در فعال شدن نقش دلالان  مواد اولیه  و...چیست؟
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دلالی مواد اولیه کمر تولید کننده واقعی را شکسته است و باید جلوی این دلالی‌ها گرفته شود.
دلالی مواد اولیه  کمر تولیدکننده واقعی را شکسته است
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهرا کرد: در سال رونق تولید و این شرایط خاص و لرزان باید بیش از پیش به مشکلات و درخواست‌های تولید کنندگان رسیدگی کرد.
وی تصریح کرد: یکی از عوامل موثر در تولید تامین مواد اولیه است، در بحث مواد اولیه نباید اجازه دهیم کارخانه‌ای دچار مشکل شود، باید مسیر تامین مواد اولیه سهل شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دلار اگر ۱۳ تا ۱۴هزار تومان فیکس شده چرا اینقدر جهش قیمت دارد، افزود: اگر واقعا تورم طبق اعلام رسمی  ۳۵درصد است پس چرا در بازار چیز دیگری مشاهده می‌کنیم.
سلیمی با تاکید بر اینکه دلالی مواد اولیه کمر تولیدکننده واقعی را شکسته است، گفت: امسال اجازه ندهیم چرخ هیچ کارخانه‌ای از کار متوقف شود،کمک کنیم تا یک کارگر هم بیکار نشود.
وی بیان داشت: در بحث صادرات با یک توافق‌نامه وزارت خارجه با کشور عراق می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.