كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان10 اردیبهشت - 98
كيهان و خوانندگان
* وقت آن رسيده كه دستگاه قضا با م.الف بازيگر سينما برخورد داشته باشد. اين خانم با بي سوادي خود و فقط به خاطر احساس قدرت كاذبي كه پيدا كرده در هر موضوعي دخالت و فضاي عمومي جامعه را مشوش مي كند او با تبليغات چند روز اخيرش در جنايت به شهادت رساندن روحاني مظلوم همداني شريك است.
8181?0902 و 7345?0912
* روحانيون در كمك رساني به سيل زده هاي كشور واقعا خوش درخشيدند. در جنگ تحميلي هم نسبت به جمعيتشان بيشترين شهيد را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي كرده اند. بي جهت نيست كه دشمنان خارجي و داخلي بيشتر دشمني خود را متوجه اين قشر دلسوز به حال كشور و مردم كرده اند.
4190?0917
* اگر مي گفتند كه موگريني براي بازديد نه براي كمك به مردم و شهرهاي سيل زده به ايران آمده، برخي آقايان نماينده، مجلس را رها كرده و براي خوشامدگويي و سلفي گرفتن به شهرهاي سيل زده سرازير مي شدند ولي حالا يك تشكر خشك و خالي كه از برادران عراقي كه براي كمك به ايران آمدند نكردند، عليه اين اقدام انسان دوستانه موضعگيري هم كردند!
9590?0914
* عده اي كه درد مردم را ندارند و همه نگاه خود را متوجه غرب كرده اند از كمك هاي مردمي بسيج ايران و عراق به سيل زده هاي كشورمان برآشفته شدند.
0312?0939
* درود خداوند به ارتش، سپاه، بسيج و نيروي انتظامي كه با جان فشاني در سيل اخير همچون زمان جنگ، فداكاري خود را به مردم نشان دادند. خدا قوت دلاوران، ما قدردان شما هستيم!
نوري زاده- لرستان
* به عنوان يك لرستاني از همه جمعيت هاي كمك كننده به سيل زده ها از ارتش، سپاه و بسيج و روحانيون بزرگوار كشورمان گرفته تا نيروهاي حشدالشعبي عراق، فاطميون افغانستان و زينبيون پاكستان تقدير و تشكر مي كنم.
9184?0910
* اگر كمك هاي ارتش و سپاه به سيل زده ها صورت نمي گرفت كشور با فاجعه بزرگي مواجه مي شد. هر روز كه مي گذرد به حكمت كلام امام راحل بيشتر ايمان مي آورم كه فرمود اگر سپاه نبود كشور هم نبود.
8873?0936
* سيل ويرانگري كه لرستان را درنورديد اگر فرمان حضرت آقا به نيروهاي مسلح نبود پلدختر و معمولان، ساختمان ها و باغ ها، خودروها و... با ميليون ها تن گل ولاي يكي شده بود! ارتش با هوانيروز شيردل، سپاه ملت با بسيج صف شكن و قرارگاه خاتم تمام كننده كارهاي سخت، به داد دردمندان رسيدند. اجرشان نزد حضرت حق محفوظ است و جبران ناتواني دولت تدبير در گل مانده را هم كردند.
8812?0916
* در بحبوحه بدعهدي كشورهاي خبيث غربي در عمل به برجام و اقدام عملي يكطرفه دولت در بتن ريزي مراكز هسته اي و تن دادن به خواسته هاي غربي ها، تروريست خواندن سپاه از سوي شيطان بزرگ، تلاش وادادگان داخلي براي تصويب برجام دو و به صفر رساندن صدور نفت كشور و... جناب ظريف به نيويورك مي روند و از تبادل زندانيان ايران و آمريكا سخن مي گويد! آيا مي خواهند به پاي ميز مذاكره با احمق ترين رئيس جمهور كره زمين يعني ترامپ بنشينند و هزينه سنگين ديگري را به ملت تحميل كنند؟!
رفيعي
* خيلي قبل نبود كه طرفداران دور زدن تحريم ها را كاسبان تحريم معرفي مي كردند و به آنها تهمت مي زدند و ناسزا مي گفتند و حتي خواهان برخورد با آنها بودند حال جناب ظريف خود را دكتراي دور زدن تحريم معرفي مي كند؟!
سوري
* باز هم آقاي ظريف اين جمله مشمئزكننده كه اروپا خيلي فرصت ندارد را تكرار كرد! آقاي ظريف! جريان سلطه خوب مي داند اين جملات كه بيش از يك سال از تكرار آن مي گذرد- مصرف داخلي دارد و از سياست انفعال جز تحقير و ذلت پذيري كاري برنمي آيد!
ابوالقاسمي
* درود و رحمت خداوند بر شما سپاهيان عزيز و فرزندان عزت آفرين اين ملت! كار رصد و تصويربرداري شما از ناو گروه ارتش تروريستي  آمريكا در خليج فارس، كاري كارستان بود كه موجب عزت و سربلندي ملت است.
دولابي
* آقاي واعظي! پاس گل به دشمن، گفتن توافق به هر قيمتي است، اگر آمريكا از برجام خارج شده، ما برجام اروپايي را ادامه مي دهيم، تحريم ها اقتصاد كشور را فلج كرده، چرا روي موشك ها مرگ بر آمريكا و اسرائيل نوشتيد؟ به يك ارتش بيشتر حقوق نمي دهيم؟! دولت با تفنگ و بي تفنگ و... اين ها پاس گل به دشمن است! نه سخنان كسي كه با لباس مبدل به كمك و ياري مسلمانان بوسني شتافته و حالا هم مثل يك كارگر عادي براي زلزله زدگان كار مي كند.
محمدرضا توكلي- اليگودرز لرستان
* ايران با وجود كشورهاي همسايه بزرگي مانند عراق، پاكستان و افغانستان و در مرحله بعد با كشور سوريه هيچ گاه در انزوا قرار نخواهد گرفت كه آمريكايي ها بتوانند به اهداف خود كه فشار آوردن روي ايران مي باشد برسند بي جهت نيست كه حاميان غرب در داخل از گسترش روابط ايران با اين همسايه ها ناراحت و برآشفته هستند.
2977?0933
* هر ازگاهي بوي متعفن جيفه برجام با اظهارنظري در خصوص اينكه اگر مثلا دموكرات ها راي بياورند آمريكا به برجام برخواهد گشت، منتشر مي شود اين ها در خوش بينانه ترين حالت نداشتن شم سياسي خود را عيان مي كنند؟
4108?0913
* چيزي كه در پير شدن جمعيت كشور مزيد بر علت شده اين گراني ها و تورم لجام گسيخته است. بسياري از جوانان به دليل همين مشكلات زندگي ازدواج نمي كنند و تشكيل خانواده نمي دهند، چرا مسئولان خودشان را به خواب زده اند و نمي خواهند بيدار بشوند؟
گودرزي
* اگر آقاي رئيس جمهور چند سال پيش براي رسيدن به قدرت از پشت تريبون رسمي كشور به سپاه پاسداران توهين نمي كرد، امروز دشمنان جسارت توهين به اين نهاد مقدس را پيدا نمي كردند.
8902?0914
* تا وقتي كه استانداران و فرمانداران براساس روابط حزبي و جناحي و نه صلاحيت مديريتي انتخاب مي شوند كشور و مردم بايد هزينه بدهند. استانداري كه تجربه اداره يك بخش را ندارد چگونه مي تواند بحران سيل را در سطح استان مديريت كند؟
7725?0912
* گويا خسارت هاي فراوان سيل هاي اخير در كشور عبرت نشده است كه در شهرستان آمل براي ساخت مسكن در حريم رودخانه مجوز صادر مي شود.
9121?0911
* رئيس جمهور چندسال قبل اظهار داشت خدمات دولت سالانه كمتر از 10 درصد افزايش مي يابد. برچه اساس و محاسبه اي فقط بليط شركت رجا بعضا 160 درصد افزايش يافته است؟!
2914?0990
* كسي را مي شناسم كه در تهران صاحب 8 واحد مسكوني است ولي در روستا خودش را بيمه كرده و بابت خانه قديمي كه در روستا دارد از دولت وام بلاعوض گرفته ولي بنده با شغل معلمي و حقوق يك ميليون و پانصدهزار تومان مستاجر هستم.
2665?0912
* كارمندان بازنشسته بهداشت و درمان در شرايط سخت كاري، صادقانه 30 سال به كشور خدمت كرده اند اما حالا كه خودشان با توجه به كهولت سن نياز به خدمات درماني و پزشكي دارند بايد از حداقل امكانات استفاده كنند و ماه ها منتظر بمانند تا بيمه تكميلي آتيه سازان بخش اندكي از هزينه هايشان را بپردازد!
0883?-031
پاسخ روابط عمومي سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي
 در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاريخ 98/1/20 با عنوان «وضعيت نامطلوب آسفالت جاده عجب شير به آذرشهر»، ضمن سپاس از انعكاس ديدگاه ها و نقطه نظرات هم وطنان و ظرفيت ايجاد شده جهت تعامل و پاسخگويي به مردم، به آگاهي مي رساند در اين مورد دو فقره قرارداد روكش آسفالت مربوط به باند رفت و برگشت در سال 1397 با پيمانكار منعقد شده است كه با شروع فصل كاري سال جاري و مساعد شدن شرايط آب و هوايي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد. مزيد استحضار مقدار 500 تن آسفالت گرم و 550 تن آسفالت سرد توسط اداره هاي راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان هاي يادشده طي زمستان سال 1397 و ايام نوروز سال جاري در اين محور و جهت عمليات لكه گيري و پركردن چاله هاي موجود استفاده شده است