نكته آبشخور اين شبكه كجاست؟!


نكته 
آبشخور اين شبكه كجاست؟! 10 اردیبهشت-98

سربازجو شریعت نداری که قیافه ورفتار وادا واطوارهایش به هر جانداری جزانسان شباهت دارد همچون سایر همکاران قلم زنش و همقطارانش مثل خبرگزاری پاسداران فارس  با بهانه دفاع ازآخوند کشته شده درهمدان فرصت مناسب کسب کرده تا اوین نامه اش جولان دهد وگرد وخاک تبلیغاتی – تهدیدآمیز برپا کند . برای همین با شیوه دایمی توبره و آخور خوری کردن هم درصفحه اول وهم از طریق  " نکته " دراوین نامه اش مانور تبلیغاتی داده است . چون تیغ کشی علیه فضای مجازی کرده است و یقه مهناز افشار با عنوان بازیگر دست چندم گرفته  وتهدید نموده قوه فاسد قضاییه باید پرونده اش را پیگیری کند. همینطور  یقه  با عباس عبدی را هم گرفته ومتهم به جاسوس آمریکایی وهمکار مؤسسه گالوپ آمریکایی اش کرده است . درادامه روزنامه اعتماد را بلندگوی تبلیغاتی بی بی سی کرده ومدعیان اصلاح طلب را هم دراز کرده است

نويسنده: حسين شريعتمداري


1- بعد از شهادت مظلومانه طلبه همداني، برخي از عوامل بد سابقه و آلوده به وطن فروشي كه مي دانستند نفرت پراكني آنان در ارتكاب اين جنايت نقش غير قابل انكاري داشته است، در اقدامي غير منتظره كه به وضوح از شتابزدگي و دستپاچگي آنها خبر مي داد به ميان آمده و كوشيدند تا از يكسو، با پيش كشيدن اين گزاره كه رفتار و مواضع بخشي از فلان جناح سياسي (اصولگرايان!) عامل اين جنايت بوده است، از خود رفع اتهام كنند! و از سوي ديگر با القاي اين توهم كه جنايت ياد شده ناشي از گسترش خشونت طلبي! در جامعه است به مراجع قضايي و اطلاعاتي آدرس غلط داده و مسير تحقيق و بررسي ماجرا را به بيراهه بكشانند و در نتيجه مانع از پيگيري جنايت و كشف عوامل پشت صحنه آن بشوند!
2- آقاي عباس عبدي كه همكاري با سازمان هاي آمريكايي براي زير سوال بردن اقدام دانشجويان پيرو خط امام در تسخير لانه جاسوسي را در سابقه خود دارد (ماجراي عذرخواهي از باري روزن، جاسوس آمريكايي) و سابقه نظرسازي هاي جعلي براي موسسه آمريكايي گالوپ كه به دستگيري وي منجر شد نيز در كارنامه ايشان ثبت و ضبط است، با نوشتن مقاله اي در روزنامه اعتماد (همان روزنامه اي كه يادداشت هاي شبكه بي بي سي انگليس را با تغيير نام نويسنده به چاپ مي رساند)! ادعا كرد كه اين جنايت كار بخشي از اصولگرايان است! چرا؟! به چه علت؟! و با كدام دليل يا شاهد و قرينه؟! پاسخ به اين سوالات را ديگر وظيفه خود نمي دانست! ماموريت احتمالي او كشاندن ماجرا از حوزه قضايي به عرصه دعواهاي سياسي بود! با اين انگيزه كه در پيگيري قضايي و اطلاعاتي ماجرا اخلال ايجاد كرده و مانع از كشف پشت صحنه آن شود!
سوال اين است كه اولا؛ از كي تا به حال و در كدام سيستم حقوقي، ادعاي كسي كه سابقه اي شناخته شده در همراهي با دشمنان نظام دارد، قابل پذيرش است؟! ثانيا؛ چه كساني و كدام طيف به دشمني با روحانيت انقلابي شهرت دارند؟! كدام نيروي اصولگرا را مي توانيد نام ببريد كه با روحانيت سر ستيز داشته باشد؟! ثالثا؛ چه انگيزه اي باعث شده است كه آقاي عبدي با دستپاچگي به ميدان آمده و انگشت اتهام را به سوي اصولگرايان نشانه رود؟! آيا پاسخ به همين سه سوال ساده و خالي از ابهام نمي تواند به وضوح نشان بدهد چه كساني از پيگيري قضايي اين جنايت به هراس افتاده و با تمسك به ترفند فرار به جلو درپي آنند كه از كشف پشت صحنه اين جنايت پيشگيري كنند؟!
3- در حالي كه دولت عراق اعلام كرده بود با تحريم هاي آمريكا عليه ايران همراهي نمي كند و در بحبوحه همكاري و همراهي ايران و عراق براي مقابله با تروريست هاي داعش و حماسه ماندگار اربعين حسيني(ع) و... دو روزنامه زنجيره اي و يك خبرگزاري مدعي اصلاحات با ساخت و انتشار اين دروغ شاخدار كه زائران عراقي براي عقد موقت زنان ايراني به مشهد مقدس مي آيند! جنجال فراواني را با هدف برهم زدن رابطه دو ملت ايران و عراق پديد آوردند كه بعد از پيگرد هاي قضايي و تحقيقات ميداني ناچار شدند به دروغ بافي خود اعتراف كنند! يك هنرپيشه زن دست چندم، دروغ ها و شايعات جهت داري را كه دقيقا همسو با اهداف اعلام شده دشمنان اسلام و انقلاب و مردم طراحي شده است به ميان مي كشد كه تازه ترين آن، نسبت دادن جهاد نكاح! به يك روحاني و توصيه به صيغه شدن خانم هاي ايراني براي اعضاي حشد الشعبي است! كه جعلي بودن آن برملا مي شود ولي آيا اين نفرت پراكني عليه روحانيت، در ترغيب قاتل روحاني شهيد همداني بي تاثير بوده است؟!
4- اكنون جاي اين پرسش است كه آيا مواردي از اين دست كه اين روزها در ميان يك جريان بد سابقه به فراواني ديده مي شود و فقط به چند نمونه از آن اشاره شد، بي ارتباط با يكديگر ند و با هم رابطه ارگانيك نداشته و از يك كانون واحد مديريت نمي شوند؟!  آبشخور اين شبكه كجاست؟ كشف آن دشوار نيست. هست؟!