دشمنی 40 ساله آمریکا به عزت و اقتدار کشور افزوده


دشمنی 40 ساله آمریکا به عزت و اقتدار کشور افزوده/ عصبانیت دشمن از موج همدلی ملت برای کمک به سیل‌زدگان 6اریببهشت-98
این آخوند چیفه دور گردن بیشتر ازحد ازمرحله پرت است . برای اینکه نفرت ازپاسداران وخفت زبونی شان  را تعبیر به عزت واقتدار پاسداران کرده است. از سوی دیگر  این  امام جمعه ماهیت تروریستی خوذ ورژیم ولایت فقیه را به نمایش گذاشته است.
 امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه تشدید تحریم‌ها علیه مردم و کشور روحیه استکبارستیزی و وحدت را در کشور بیشتر می‌کند، افزود: خباثت‌های آمریکا در این سال‌ها بر عزت و اقتدار کشور افزوده و ایران اسلامی را هرروز مقاوم‌تر می‌کند.
دشمنی 40 ساله آمریکا به عزت و اقتدار کشور افزوده/ عصبانیت دشمن از موج همدلی ملت برای کمک به سیل‌زدگان
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا مدرسی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا علیه ایران اسلامی و تلاش آمریکا برای تحمیل فشار بیشتر به مردم، افزود: دشمنان از روی ناامیدی و ناچاری و پس از شکست‌های پی‌درپی از ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون دست به چنین اقداماتی زده‌اند.
امام‌جمعه موقت یزد با تأکید بر اینکه دشمنی‌ها و خباثت‌های استکبار جهانی در طول این چهل سال به عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده و مردم را برای مقابله با آمریکا و ظلم مصمم‌تر کرده، اضافه کرد: با همدلی مردم و مسئولین و به یاری خداوند بار دیگر از این آزمون، سربلند بیرون می‌آییم و فتنه دشمنان را خنثی خواهیم کرد.
مدرسی در ادامه با اشاره به موج همدلی و وحدتی که برای کمک و یاری به سیل‌زدگان در کشور به وجود آمد، متذکر شد: دشمن از این همدلی‌ و همراهی که باعث شد بسیاری از فتنه‌انگیزی‌های دشمنان برای ایجاد آشوب و اختلاف داخلی خنثی شود، عصبانی است.
عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید مجدد بر لزوم تداوم کمک‌رسانی‌ها به سیل‌زدگان تا حل شدن کامل معضلات آن‌ها با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه گاهی دواء خودش درد است و گاهی درد خودش دواء است، خاطرنشان کرد: در این سیل اخیر که معضلاتی همچون خرابی خانه‌ها و راه‌ها و اسباب زندگی مردم را به همراه داشت، اتفاقات خوب و ارزنده‌ای نیز افتاد و صحنه‌هایی بی‌بدیل از وحدت و اتحاد در کشور خلق شد.
وی در این راستا اضافه کرد: حل معضلات خشک‌سالی سال‌های اخیر، ایجاد فضای همدلی و تعامل بین اقشار مختلف کشور، خنثی شدن تبلیغات سوء دشمن علیه سپاه و نیروهای مسلح و فراهم شدن شرایط رونق تولید ملی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی نمونه‌ای از این برکات است.
مدرسی به در پیش بودن روز شوراها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اگر نامزد شدن در شوراها و انتخاب اعضای آن طبق قانون باشد و اعضا بر اساس قانون وظایف خود را انجام دهند می‌توانند به‌خوبی معضلات و مشکلات مردم را برطرف کنند و خدمتگزار آن‌ها باشند، اما اگر از مسیر قانونی خود خارج شوند ضربه‌ها فراوانی را به کشور و مردم وارد می‌کنند.
نام‌گذاری خیابان‌ به نام چهره‌های شاخص فساد نتیجه نفوذ دشمن در رده‌های تصمیم‌گیری
عضو فقهای شورای نگهبان با انتقاد از این‌که در بعضی از شهرها، شوراها از وظایف خود منحرف شدند، یادآور شد: در این مدت بعضی تصمیمات از سوی آن‌ها گرفته‌شده که به‌هیچ‌وجه قابل توجیه نیست.
وی با انتقاد از نام‌گذاری خیابان‌هایی در پایتخت به نام چهره‌هایی که سمبل فساد هستند و شخصیت هایی که اگر بخواهیم از افرادی به‌عنوان شاخص فساد نام‌ ببریم، نام آن‌ها دراین‌بین است؛ افزود: باید به این مهم توجه کرد نام‌گذاری خیابان‌هایی در پایتخت ایران اسلامی و تلاش برای زنده نگه‌داشتن و توجه به افرادی که در شعرهایشان خیانت به دین و اخلاق و ایران مشهود است با چه انگیزه و هدفی صورت می‌گیرد.
خطیب نماز جمعه یزد بابیان اینکه روح قرآن، پیامبر و امام امت از چنین افرادی که در یک کشور اسلامی مسئولیت به دست گرفته‌اند آزرده است و نفوذ جریانات بدخواه نظام و مردم در رده های مهم چنین تصمیماتی را به دنبال داشته، متذکر شد: مردم باید نسبت به چنین توطئه‌هایی هوشیار باشند.
آل سعود جنایتکار نتیجه ظلم های خود را می بیند
امام‌جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام ظالمانه اخیر رژیم آل سعود اشاره کرد و افزود: رژیم خون‌خوار آل سعود و هم‌پیمانان منطقه‌ای این ظالمان امروز رسماً به همکاری با اسرائیل غاصب اذعان می‌کنند و نام آن‌ها در کنار اسرائیل و آمریکا که روی جنایت‌کاران تاریخ را سفید کرده‌اند، قرار می‌گیرد.
مدرسی با اشاره به سکوت مجامع مدعی حقوق بشر در برابر جنایت‌های آل سعود در یمن و سربریدن شیعیان این کشور با دلایل واهی، یادآور شد: هیچ ظلمی پایدار نمی‌ماند و به‌زودی شجره خبیثه آل سعود سزای اعمال و فتنه‌انگیزی‌های خود را خواهد چشید.
تبریک روز کارگر و تأکید بر ضرورت توجه و رعایت حال کارگران به‌عنوان ستون فقرات تولید کشور از سوی دولت و کارفرمایان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اشاره به رشادت‌های آن‌ها در دفاع از ایران اسلامی از دیگر موارد مطرح‌شده توسط آیت‌الله محمدرضا مدرسی در نماز جمعه این هفته شهر یزد بود.