لزوم انتخاب شورایی دلسوز به مسائل دینی و اعتقادی

لزوم انتخاب شورایی دلسوز به مسائل دینی و اعتقادی/جهان اسلام سکوت خود را در برابر جنایات آل سعود بشکند 6اریببهشت-98
این آخوند هم به سوی عربستان کیش داده است.
امام جمعه بندرعباس گفت: شورایی برای شهر انتخاب شود که دلسوز کارهای دینی دلسوز و معتقد به ولادت امام زمان(عج) باشد.

لزوم انتخاب شورایی دلسوز به مسائل دینی و اعتقادی/جهان اسلام سکوت خود را در برابر جنایات آل سعود بشکند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به آغاز هفته بهداشت و نکوداشت مساجد اظهار داشت: مقصود از بهداشت و نکوداشت مساجد، پاکیزگی ظاهری مسجد برای یک شب نیست بلکه این مکان امن الهی باید در همه ایام سال نظافت شود و بهترین جا برای حضور مردم باشد.
وی ادامه داد: مسجد زیبا در هر محله‌ای نشان از شخصیت مردم و پایبندی به نظافت به عنوان یکی از نشانه‌های ایمان در قلوب است.
امام جمعه بندرعباس ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها تاکید کرد: شورا در اسلام و نظام اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد و شما را به  قسم می‌دهم  که در انتخاب شوراها دقت کنید و افرادی را به شورا بفرستید که مشورت کردن و مسجد را قبول داشته باشند و دلسوز مسائل دینی و اسلامی باشند.
آیت‌الله نعیم‌آبادی تصریح کرد: شهرهای یزد و رودان هنگام انتخاب شهردار اعلام کردند که کسانی که می‌خواهند شهردار شوند کارنامه خود را ارائه دهند و سپس بهترین فرد را به عنوان شهردار انتخاب کردند اگر چنین نباشد افرادی در شورا  نفوذ می‌کنند و شهردار دلخواه خود را بر کرسی می‌نشینند.
وی ابراز داشت:در انتخاب شهردار تسلیم تصمیم دیگران نشوید و مستقل باشید و کسانی را برای شورای شهر انتخاب کنید که ولادت امام زمان را قبول داشته باشند و همچون شهرهای دیگر این روز را گرامی بدارند.   
خطیب جمعه بندرعباس ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس و روز جهانی کار و کارگر خواستار تکریم بیش از پیش کارگران شد
آیت‌الله نعیم‌آبادی ضمن گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت: همه باید به فکر خودشان باشند چراکه عامل بسیاری از سکته‌ها، فشار خون بالاست و افراد اطلاعی برای پیشگیری ندارد.
وی در بخش دیگری از خطبه این هفته با اشاره به جنایات آل سعود گفت: جلادی خاندان کثیف سعودی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا همه آن‌ها  جلاد هستند و این خوی زشت ا از جدشان که یک خاخام یهودی بود به ارث برده‌اند
امام جمعه بندرعباس ضمن انتقاد از سیاست دوگانه آمریکا تصریح کرد: دوگانگی آمریکای فاسد در مواجهه با حوادث که یک نفر روزنامه‌نگار را آن‌چنان در بوق و کرنا کردند و در برابر گردن زدن ۳۷ نفر خفه خون گرفتند به این علت است که آمریکا برای هیچ چیز به جز پول، ارزشی قائل نیست و جهان اسلام، سکوت خود  را در برابر جنایات آل سعود بشکند.