شکست تمام عیار بوکس ایران در رینگ آسیا

 زمان تغییرات فرا رسید؛
شکست تمام عیار بوکس ایران در رینگ آسیا 5اردیبهشت-98
تهران - ایرنا - تیم ملی بوکس ایران با عملکردی ضعیف و دور از انتظار و با کسب تنها یک مدال برنز به کار خود در رقابت های قهرمانی آسیا پایان داد.
به گزارش ایرنا؛ رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز جمعه هفته گذشته در شهر بانکوک تایلند آغاز شده است و فردا به پایان می رسد.
تیم ایران با 9 بوکسور در این رقابت ها حضور یافت و در نهایت با یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
ظهر امروز «شاهین موسوی» که با صعود به مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم مدال برنز خود را قطعی کرده بود به مصاف حریفی از هند رفت و در پایان سه راند مبارزه شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.
با این اوصاف تیم کشورمان که با 9 بوکسور در این رویداد حضور یافته بود با عملکردی بسیار ضعیف و کسب تنها یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
این در حالی است که مسئولان فدراسیون در یکسال اخیر شرایط خوبی با حضور در تورنمنت های بین المللی متعدد و اردوهای مناسب برای تیم ملی فراهم کرده بودند.
تیم کشورمان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نیز با سرمربیگری «اکبر احدی»، عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در برای نخستین بار نتوانست در این رویداد ورزشی مهم به مدال دست یابد.
ناکامی تیم ملی ایران با هدایت «اکبر احدی» پس از بازی های آسیایی نیز ادامه یافت تا در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 تایلند نیز تیم ایران حرفی برای گفتن نداشته باشد.
تیم ایران در حالی رینگ تایلند را با شکست ترک کرد که از جمع نفرات اعزامی، پنج بوکسور کشورمان سابقه حضور در مسابقات بین المللی متعدد را در کارنامه داشته و باتجربه بودند.
با این اوصاف به نظر می رسد که زمان تغییرات در کادر فنی تیم ملی ایران فرا رسیده و «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس باید مربی جدیدی را در راس این تیم قرار دهد.
تیم کشورمان در سال جاری سه مرحله مسابقه انتخابی المپیک 2020 توکیو را پیش رو دارد و به طور یقین با کادر فنی فعلی راه به جایی نخواهد برد.
ورزشی*