كيهان و خوانندگان

كيهان و خوانندگان


    * در پاسخ به بلوف هاي نظامي حاکمان سردرگم آمريکا بايد گفت ما جوانان ايران براي حماسه آفريني در روز واقعه لحظه شماري مي کنيم تا خواب را بر چشمان صهيونيست ها حرام نماييم. ملت ايران را از چه مي ترسانند.
    44020937
    * به تيم مذاکره کننده هسته اي که رهبر معظم انقلاب به آنها لقب فرزندان عزيز نظام داده اند عرض مي کنم، مگر نه اين است که ايادي شيطان بزرگ در گذشته به عنوان بازرسي، دانشمندان مظلوم ما را شناسايي و ترور کردند و با فرستادن ويروس از بيرون مي خواستند در تاسيسات هسته اي ما اخلال ايجاد کنند که به برکت تيزهوشي دانشمندان موفق نشدند. چرا دوباره اجازه دهيم که خود آمريکاي جنايتکار در تاسيسات هسته اي ما دستگاه راستي آزمايي نصب کند؟ چرا خداي ناکرده دسترسي به سايت هاي نظامي خود را به دشمن سرتا پا نيرنگ دهيم؟ شما را به خدا مراقب باشيد و خط قرمزهاي مورد تاکيد ولي نعمتمان رهبر معظم و دلسوز نظام را مو به مو رعايت کنيد که عملکرد مثبت و منفي ما در محضر الهي ثبت و ضبط شده و بايد پاسخگو باشيم. وعده خداوند است که مستضعفين وارث زمين خواهند شد. چرا ما نيز در اين امر سهيم نباشيم؟
    گل محمد نوراني- مهديشهر
    * دولت به حدي در مذاکرات هسته اي کوتاه آمده که فرد خودفروخته اي مثل آمانو به خودش اجازه مي دهد بگويد ايران بايد به بازرسي مراکز نظامي خود تن بدهد. تجربه ثابت کرده در مواجهه با دشمن اگر يک قدم عقب بياييم دشمن 10 قدم جلو مي آيد.
    73450912
    * در طي نزديک به 2 سال از مذاکرات تيم جديد ديپلماسي کشورمان با 5+1 در ژنو، لوزان و نيويورک و... کراراً غيرقابل اعتماد بودن آمريکا اثبات شده است و حالاکه سفره مذاکرات کمي گسترده تر شده همه به نتيجه رسيده اند که توافق با اين جنايتکار به اين سادگي هم نيست، چرا که هم تحريم ها دست نخورده مي ماند و هم بايد هميشه ميزبان جاسوسان غربي ها، خاصه آمريکايي به بهانه بازرسي باشيم.حالاتيم مذاکره کننده با تجربه گزافي که به دست آورده بايد به جبران مافات در 2 سال باقيمانده دولت بپردازد و دولتيان محترم با بازسازي درون گروهي به تلاش در زمينه رفع مشکلات مردم و تحقق اقتصاد مقاومتي بپردازند. فرصت باقيمانده ماه مبارک شعبان و رمضان براي تزکيه روح و روان در اين امر کمک بزرگي به همه است.
    طالعي
    * در طول تاريخ فاسدتر، خونريزتر و عهدشکن تر از آمريکا در روي کره زمين نمي توان يافت و هر کشوري که با آن رابطه داشته زهر آمريکا را به جان خريده است. بارزترين آنها امثال مرکل و ديگر کشورهاي اروپايي اند که جاسوسي از آنها اخيراً افشا شده است. آمريکا در صورت تصور ضعف و ناتواني از سوي ما بدتر از مرسي و... با ما برخورد خواهد کرد. دولتمردان ما چگونه مي توانند صداقت و حسن نيت چنين دولتي را باور کنند و مبناي تعامل قرار دهند.
    39060916
    * با اين سختي هايي که مردم تحمل کرده و مي کنند مسئولان و دولتمردان مديون هستند اگر در مذاکرات هسته اي در مقابل زياده خواهي هاي دشمن کوتاه بيايند و عزت کشور را خدشه دار نمايند.
    95090912
    * يمن سرزمين دليرمردان و شجاعاني است که اويس قرني را الگوي خود قرار داده اند همان شخصيتي که وقتي پيامبر به منزل وارد شد فرمودند بوي اويس از يمن به مشامم مي رسد.
    06090915
    * نظر به اينکه آقاي روحاني در دوره انتخابات به شدت از رشد نقدينگي گله مند بودند و انتقاد مي کردند خواستم از تيم اقتصادي ايشان که در عين متوقف کردن مسکن مهر به عنوان علت مشکل رشد نقدينگي 480 هزار ميليارد توماني را در پايان سال 92 به 782 ميليارد تومان در پايان سال 93 کاهش دادند! تشکر کنم.
    نيکنام- قم
    * وقتي بنا به گفته وزير اقتصاد برداشته شدن تحريم تاثير چنداني روي اقتصاد کشور ندارد و از طرف ديگر آمريکا نيز تحريم ها را يکجا لغو نمي کند پس چرا با دست خود اين همه پيشرفت هسته اي را متوقف کرديم. ناراحتي بنده از مجلس است که براي دفاع از منافع ملي کشور کاري نمي کند و تماشاگر شده است.
    85380935
    * سياست خارجي دولت در قبال انقلاب مردم يمن و مظلوميت اين ملت تحت ستم را منفعلانه مي دانيم. وقتي زنان و مردان اين کشور اسلامي يکي يکي قتل عام مي شوند چگونه و با کدام توجيه مي توانيم ساکت باشيم. 
    20510913
    * آمريکا براي حفظ پرستيژ قدرت جهاني خود هيچ گاه مستقيم با کشورمان درگير نخواهد شد. نه اينکه نگران ناوها و سربازانش باشد. نگراني او از دست دادن ابرقدرتي و به هم ريختن قدرت نفت خليج فارس و له شدن اراذل و اوباش و کوتوله هاي خليج فارس است چرا که مي داند سپاه و ارتش شاخ آمريکا را خرد خواهند کرد.
    88700912
    * نهايت خوش باوري است اگر فکر کنيم که آمريکايي ها با لغو تحريم به رشد اقتصادي کشورمان کمک مي کنند. بنابراين اگر کسي خواهان توافق با شيطان بزرگ به هر قيمتي باشد يا خيلي جاهل است يا آلت دست دشمن.
    مولايي
    * موسوي خوئيني ها در روزنامه شرق 94/2/21 دوشنبه صفحه 6 گفته است، بني صدر مي گفت مجلس بايد با رئيس جمهور هماهنگ باشد! اين به معناي شکل گرفتن قسمتي از پيکره استبداد بود! يک سوال: پس دست و پا زدن دولتي ها در اين روزها در سخنراني ها و جلسات مبني بر تشکيل مجلس هماهنگ با دولت و نظرات آن تبعيت از رويه اوست؟ خوب است در اين خصوص توضيح بدهند.
    78580912
    * تا وقتي که سودهاي بانکي 22 درصد و 20 درصد در کشور رواج دارد محال است کشور شاهد رشد و ترقي باشد. به همين علت بسياري از کشاورزان در شمال وقتي ديگران، زمين کشاورزيشان را صدها ميليون تومان براي ساخت ويلامي خرند، با فروش زمين و سپرده گذاري در بانک به راحتي 4-5 برابر درآمد کشاورزي و برنج کاري را به دست مي آورند. من کم سواد اين را با عقل خود مي سنجم و مي بينيم چه طور مسئولان اقتصاددان نمي دانند؟
    حجت زحمتکش- نکا- روستاي دورآب
    * وزير کشاورزي اين دولت گفته است مرغ مصرفي مردم در ماه مبارک رمضان به اندازه کافي ذخيره سازي شده است. بنويسيد در مورد ميوه شب عيد هم اين وعده ها را به ملت دادند ولي ديديم قيمت پرتقال به کيلويي 10 هزار تومان هم رسيد. چگونه مي توانيم به اين گفته ها مطمئن شويم؟
    صباغيان
    * از فرمانده محترم ناجا و دست اندرکاران طرح جمع آوري خودروهاي مدل بالاي ولگرد (موسوم به دور دور) در منطقه سعادت آباد، شهرک غرب کمال تقدير و تشکر را دارم. انتظار مي رود اين طرح را به ويژه تا پايان تابستان ادامه دهند.
    يک هموطن از سعادت آباد
    * اين اپراتورها به چه حقي شماره مردم را در اختيار شرکت ها قرار مي دهند که دقيقه به دقيقه پيام تبليغاتي براي ما ارسال مي شود؟ 
    52130938
    * مسئول قبلي تعزيرات حکومتي سال گذشته از جذب و به کارگيري 700 نفر در سال خبر داده بود، ولي اين گفته وي عملي نشد. آيا رئيس جديد سازمان هم به گفته مسئول قبلي در جذب 700 نفر اعتقاد دارند يا خير؟
    05850917
    * از مسئولين شرکت واحد اتوبوسراني شهرري درخواست مي شود به وضعيت نابسامان خط واحد شهرري به مترو حسن آباد فشافويه که مسافران آن در ساعات اوليه صبح و پايان روز و ساعت 5/30 بعدازظهر سرگردانند رسيدگي نمايند.
    علي پورمحبي
    * شرکت سايپا غير از تاخير در تحويل خودرو در خصوص پرداخت جريمه تاخير نيز بدقولي مي کند. آيا قبح خلف وعده در نزد مسئولان اين شرکت ريخته شده است؟
    81660915
    * سريال آسمان من که سريال بسيار خوبي درآمده در حال حاضر از شبکه افق پخش مي شود. خوب است شبکه هاي پربيننده ديگر نيز اين سريال را براي مخاطبين و بينندگان خود روي آنتن بفرستند.