كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 24 تیر -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان   بیشترا ختصاص  به  انتقادات مختلف از وزرای دولت و حجاب و.... وکمتر به توافق هسته ای داده شده است .زیرا که تب راه اندازی دولتی جشن هسته ای  زمینه ی پیام های انتقادی توافق هسته ای مناسب نیست .

    * رهبر معظم انقلاب به عنوان سکان دار و راهبر انقلاب اسلامي مبارزه با استکبار جهاني را تعطيل بردار ندانسته و مصداق بارز و اتم استکبار را آمريکا مي دانند. درحالي که آقاي هاشمي در مصاحبه خود صحبت از بازگشايي سفارت آمريکا در آينده مي کند. به اين گونه افراد بايد گفت شما را کجا دارند مي برند؟
       * حضرت امام خامنه اي نقشه عده اي را که مي خواستند از آب گل آلود ماهي بگيرند و مي گفتند تابوي رابطه با آمريکا شکسته شد نقش بر آب کردند و با صلابت مثال زدني هميشگي فرمودند: مبارزه با آمريکا پايان ندارد. خود را آماده کنيد. برخي از سياسيون هم که سال هاست به دنبال سازش با آمريکا بوده اند راهش اين نيست که از مردم مايه بگذارند و خواسته خود را خواسته ملت جلوه دهند. مردم خودشان زبان دارند.  
و طباطبايي
    * به آمريکايي ها عرض مي کنم ما همرزمان شهداي غواص هنوز زنده ايم و با تربيت ميليون ها جوان از نسل سوم و چهارم انقلاب براي رويارويي با شيطان بزرگ لحظه شماري مي کنيم. 

    1    * برخي روزنامه هاي زنجيره اي برپايي جشن پيروزي هسته اي را تيتر و خبر اول خود نموده اندکه بايدگفت تبديل 20 درصد غني سازي به 2/5 درصد و 20 هزار سانتريفيوژ به پنج هزار سانتريفيوژ نگه داشتن 300 کيلو از 2000 کيلو اورانيوم غني شده و... جشن ندارد. جشن ما روزي است که غده هاي سرطاني در منطقه محو شود. يعني دنياي بدون اسرائيل غاصب و آل سعود وهابي.    
عليمرداني
    * من سخنم با عده اي از دولتمردان است و تعدادي از افراد ساده لوح به خصوص رسانه هاي زنجيره اي که جاده صاف کن امپرياليسم هستند. برادرانه عرض مي کنم حالاکه فقط صحبت جمع بندي مذاکرات است بر فرض توافق هم بشود و تحريم ها را بردارند آيا غير از اين است که مي خواهند پول هاي بلوکه شده خودمان را به ما برگردانند که به ناحق در چند سال اخير بلوکه کرده اند؟ اين کجا جشن دارد؟ به ما هم بگوئيد بدانيم؟

       * سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان حجت براي دولت در مورد حضور فتنه گران در دولت و نظام را تمام کرد. بعد از اين هيچ توجيهي براي به کارگيري حاميان فتنه در دانشگاه ها نيست.

    * قبل از انقلاب درسال 56 در پادگان 05 ارتش کرمان سرباز بودم به رغم روابط گسترده اي که با آمريکا داشتيم و درآمدبالاي نفت در داخل لباس و آسايشگاه سربازان پر از شپش بود و نظاميان آمريکا در حالي که از حقوق و مزاياي آنچناني برخوردار بودند ما ايرانيان را به تمام معنا تحقير مي کردند يک لحظه عزت امروز کشور را با هيچ چيز ديگر نمي توان مقايسه کرد.

      * از کميته امداد امام خميني(ره) به خاطر نامگذاري هفته آخر ماه مبارک رمضان به هفته همبستگي با مردم مظلوم يمن و جمع آوري کمک هاي نقدي و غيرنقدي براي آن کشور نهايت سپاس و قدرداني را مي کنم. تقاضا مي شود تعداد اماکن دريافت کمک هاي مردمي را افزايش دهند تا امکان اين عمل خير براي همگان ميسر شود.

        * شايسته است براي 1300 شهيد مظلوم حجاب درمسجد گوهرشاد، مکان هاي يادبود و تنديس در مشهد مقدس و ساير شهرها ساخته شود. نبايد اين جنايت بزرگ رضا پالاني عامل صهيونيست ها و بيگانگان فراموش شود.

      * فيلم پروتکل ضدفرهنگي درباره حجاب از يکي از شبکه ها پخش شد که بسيار جالب بود. از مسئولين رسانه ملي درخواست مي شود آن را در تمامي شبکه ها به نمايش گذارند تا شايد برخي خانم ها که متوجه نيستند بيدار شوند.

    * دولت با گذشت چند روز از روز قدس 18 قلم کالارا گران کرده است. مي خواستيم بدانيم اين کار دولت در جواب حضور ميليوني مردم در راهپيمايي روز قدس و به تلافي سردادن شعار عليه استکبار جهاني صورت گرفته يا علت ديگري داشته است؟
    اسداللهي
    * بنده با اين سواد کم که دارم متوجه شده ام آزاد کردن نرخ بنزين افزايش مصرف سوخت را در پي داشته و باعث بالارفتن ميزان واردات سوخت از خارج شده در نتيجه يک عده از ما بهتران خوش به حال شده اند.

       * از شهرداري درخواست مي شود با همکاري ستاد اقامه نماز و اداره راه و شهرسازي استان تهران در آزاد راه هايي که ابتداي آن تهران است به خاطر نماز و روزه شهروندان تهراني و به مشکل نخوردن در فريضه خود اقدام به نصب تابلوهاي حد ترخص و مسافت شرعي نمايند.    
مينايي
    * در سريال پايتخت 4 که هر شب بعد از افطار از شبکه يک سيما روي آنتن مي رود در کنار نکات مثبت موارد منفي نيز وجود دارد که البته به صورت خزنده و غيرمستقيم دامن زده مي شود به عنوان مثال يک خانم با حجاب برتر در اين سريال بازي نمي کند و يا کلاس فوق برنامه زبان دوقلوهاي آقانقي تحت هيچ شرايطي نبايد تعطيل شود. مگر چنين چيزي مي شود و چنين چيزي داريم؟
    نادري
    * اقدام شهرداري منطقه 11 تهران در خصوص احيا و بازسازي ميدان منيريه جاي تقدير و تشکر دارد اما عدم عقب نشيني مغازه ها خصوصا در ضلع جنوبي خيابان ولي عصر(عج) اين ميدان را از کيفيت لازم به دور کرده است و جا دارد تا شهرداري براي فضاي سبز باغچه هاي پياده رو خيابان معيري هم اقدام لازم را انجام دهد و آن را از بهم ريختگي فعلي درآورد.    
تعدادي از ساکنان محل
    *يکي از نيروهاي خدماتي مترو مي باشم که پس از سال ها خدمت صادقانه هنوز در اين شرکت امنيت شغلي نداريم و هر روز به بهانه هاي مختلف توسط مسئولان مترو تهديد به اخراج مي شويم.برخي از شرکت هاي پيمانکاري طرف قرارداد به قانون کار پايبند نيستند. از مسئولان مربوطه و آقاي قاليباف شهردار محترم تهران تقاضاي رسيدگي داريم.    
از طرف جمعي از پرسنل خدماتي مترو تهران
    * از مسئولين شرکت گاز درخواست مي کنم به قبوض صادره نگاه کنند و خود قضاوت نمايند که بهاي گاز مصرفي مشترکين بيشتر است يا ارزش افزوده، ماليات، آبونمان، بيمه و...!

       * خودرو پيش ثبت نام شده خود را در خرداد ماه امسال از شرکت پارس خودرو تحويل گرفتم. بعد از گذشت چند روز حدود 7 عيب پيدا کرد. به نمايندگي شرق تهران جاده آبعلي مراجعه کردم. بعد از چند روز تماس گرفتند و گفتند با اتومبيل بنده در حال تست در خيابان تصادف کرده اند. درخواست اتومبيل صفر کردم ولي نمي پذيرند و مي خواهند همين ماشين تصادفي را بازسازي کرده و تحويل بدهند. آيا اجحاف نيست؟