كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 16 تیر -94
    
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری محور  دفاع از بورسیه ها که خودی اند و موضع گیری علیه ی منتقدان بوزسیه ای ها ومخالفت با مذاکرات هسته ای آنهم درر وزهای تمدید شده درو قت اضافی.

        * با توجه به تاکيد امام خامنه اي در ديدار روسا و اساتيد دانشگاهها که بر اهميت طرح تحول رشته هاي علوم انساني تاکيد داشتند، اميد است در آينده نزديک با همت مسئولين شاهد اجرا و تحقق بسيار تاثيرگذار و روزافزون اين تحول بزرگ در کشور باشيم! که يکي از لوازم اوليه اين امر پرهيز از حاشيه سازي و سياست بازي در دانشگاه هاست.
      *
هر مسئولي اگر مي خواهد عزيز و مورد تاييد و حمايت مردم باقي بماند و عاقبت به خير شود راهش اين است که عقلاً و منطقاً از ولايت فقيه تبعيت داشته باشد و از حاشيه سازي بپرهيزد. ديديم که سال گذشته با موضوع بورسيه ها چه فضايي را به وجود آوردند سرآخر معلوم شد که هدفشان منافع جناحي بوده است ولي ضرر و زيانش متوجه کشور و نخبگان علمي مان شد.    شکيبا
    *
با توجه به روزهاي حساس مذاکرات و در حالي که هنوز توافقي صورت نگرفته انگليسي هاي حيله گر اينگونه القا مي کنند که اگر توافق حاصل شود چه کارهايي براي ايران و ايراني خواهيم کرد. اين القائات خارجي با هماهنگي وابستگان داخلي صورت مي گيرد.
        *
آلن اير، سخنگوي فارسي زبان وزارت خارجه آمريکا در پاسخ به يکي از خبرنگاران حاضر در مذاکرات گفت که اگر آقاي حسين شريعتمداري بگذارد توافق مي شود! خواستم عرض کنم روزنامه کيهان در آن سوي مرزها هم تاثير خود را مي گذارد و خاري است در چشم دشمنان. خدا حفظ کند آقاي شريعتمداري را.    حاج علي افضلي- تهران
    *
اگر خداي ناکرده در مذاکرات هسته اي فريب وعده هاي آمريکا را بخوريم همان بلايي که بر سر عراق آوردند ممکن است بر سر ايران بياورند.
      *
آخرين جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) را با شکوه تر از قبل و با حضور ميليوني خود و با شعار مرگ بر آمريکا، مرگ بر انگليس، مرگ بر آل سعود، و مرگ بر رژيم صهيونيستي گرامي خواهيم داشت.
    *
الحمدلله نشانه هاي تسليح کرانه باختري که پيشنهاد امام خامنه اي بود ديده مي شود. ان شاءالله تحقق آن که منجر به آزادسازي قدس شريف خواهد شد نويد بخش آزادسازي حرمين شريفين نبوي و مکه معظمه هم خواهد بود.
      *
به برکت انقلاب شکوهمند اسلامي، انصارالله و حزب الله در يمن و لبنان بلاي جان رژيم هاي پوشالي و سفاک صهيونيستي و آل سعود شده اند. ان شاءالله به مدد الهي سپاه کفر و شرک و تزوير نفاق در اين دو جبهه به وسيله اين دو لشکر الهي (انصارالله و حزب الله) نابود و زمينه ظهور حضرت حجت(عج) محقق شود.
      *
آقاي هاشمي اخيراً گفته است نبايد با رفتار غير منطقي ما جوانان دچار تناقض بشوند. ما هم از باب دلسوزي به ايشان عرض مي کنيم اگر جنابعالي فرزندان خطاکارتان را تاييد نمي کرديد امروز ما جوانان نسبت به رفتار شما دچار تناقض نبوديم. آقاي هاشمي براي يک بار هم که شده به آنچه مي گويد عمل نمايد.
        *
چرا با سايت هاي تبليغ مدل هاي ساپورت اين سمبل برهنه گرايي برخورد نمي شود؟ چرا با بي حجابي مماشات مي شود؟
       *
سازمان آب به جاي راه اندازي تبليغات گسترده براي کاهش مصرف باشهروندان پرمصرف در اين شرايط کم آبي برخورد موثر کند؟
     *
امسال که سال همدلي و هم زباني است انتظار مي رود دولت و دستگاه قضا پرونده پديده را طوري مختومه نمايند که افراد ذي نفع متضرر نشوند و حق خود را بستانند.
       *
قبلاً قبض گاز و آب و برق مصرفي هر دو ماه يک بار صادر مي شد. حال 2 ماه به يک ماه تقليل يافته ولي بهاي مصرفي يک ماهه به اندازه همان مصرف دو ماه لحاظ مي شود. 
      *
آبان ماه سال گذشته اتومبيل تندر 90 خود را پس از پيگيري هاي زياد تحويل گرفتم ولي شرکت سايپا به رغم قبول پرداخت جريمه تاخير اين کار را تا الان نکرده است. چرا؟
    *
يک بنگاه مسکن در تهرانپارس مبلغ 750 هزار تومان از يک معامله بيشتر از حق کميسيون برداشت کرده است. به اتحاديه املاک مراجعه و مشکل ياد شده را اعلام کردم درخواست سند نمودند. کدام انسان عاقلي تخلف مي کند و سند و مدرک ارائه مي دهد؟! از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.    نوشادي
    *
نزديک به يک ماه مي شود که تلفنخانه آموزش و پرورش منطقه 3 خراب است و جوابگو نيستند. موضوع را پيگير شدم مي گويند بودجه براي تعمير نداريم. بنويسيد مگر چنين چيزي مي شود؟    سعدياني
    *
مدتي است برق منطقه سعادت آباد دچار نوسان شده و اين امر موجب آسيب و خسارت به وسايل برقي منازل از جمله يخچال و کولر و... ساکنان اين منطقه به ويژه شهرک هاي مخابرات، تامين اجتماعي، کيهان و... شده است. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    
کاظمي از ساکنين منطقه 2 تهران
    *
در شهرهاي شمالي کشور مثل شهرستان لاهيجان اداره آب و فاضلاب به جاي اينکه موضوع فشار آب داخل لوله را با نصب ايستگاههاي تنظيم فشار حل بکند شهروندان را به خريد پمپ آب که بيشتر وارداتي از کشور چين هستند واداشته است. کجاي اين کار با روح اقتصاد مقاومتي سازگاري دارد؟