جنتي:منافقين و متعهدين در روز قدس از هم متمايز خواهند شد

آيت الله جنتي:منافقين و متعهدين در روز قدس از هم متمايز خواهند شد18 تیر -94
آخوند احمدجنتی یا طوطی دست آموز خامنه ای  که رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي را یدک می کشد . برای اینکه رقیب متهم به فتنه  ومخالفان سال 88 را که 9 ماه در دانشگاه ها وخیابان ها  اعتراضات ضد حکومتی برگزار کردند که باسرکوب شدیدوحشیانه مهارشد متهم به منافق کند .  مدعی شده  کساني که شعار نه غزه نه لبنان سر مي دادند و با رژيم صهيونيستي دوستي دارند،  روز قدس روزي است که منافقين و متعهدين از هم متمايز خواهند شد. البته این  آخوند پیر خرفت که خودش همچون خمینی شیاد رهبرش وجانشین وی خامنه ای مرشدش مصداق  عینی منافق است . متوجه نیست که چگونه تناقض گویی می کند. برای اینکه روزنمایشی وتبلیغی تظاهرات قدس برای اشک تمساح ریختن ملت فلسطین از سوی خمینی بناگذاشته شد. در حالیکه وی  بدون نام بردن از رفسنجانی  زیرآب خمینی را زده  چون نقل کرده گفته امروز حرفي از ديدگاه هاي  خمینی، زده يا ديدگاه وی رعايت نمي شود يا تحريف مي شود و خطاب به روحانی افزوده يک عده با تصور اينکه آب و نان ما دست آمريکاست فکر مي کنند اگر اين قهر ادامه يابد روزگار ما سياه خواهد شد و اينگونه با مسائل جاري برخورد مي کنند. این آخوند پیرخرفت نگفته وقتی از سوی یاران ونزدیکان خمینی دیگر بها یا اهمیتی به گفته هایش داده نمی شود . وی چرا با  قبرستان شکافتن تلاش می کند مرده فراموش شده  رازنده کند تا همچنان به عنوان مترسک یا چماق علیه رقباو مخالفان استفاده کند؟
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خطاب به کساني که شعار نه غزه نه لبنان سر مي دادند و با رژيم صهيونيستي دوستي دارند، گفت: روز قدس روزي است که منافقين و متعهدين از هم متمايز خواهند شد.
    
آيت الله احمد جنتي نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در جلسه ستاد برگزاري مراسم روز جهاني قدس که در دفتر مرکزي اين شورا برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس تنها مسئله فلسطين نيست، بلکه روز اسلام است. رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي توجه به تحرکات تکفيري ها و پيوند آنها با اسرائيل را مورد تاکيد قرار داد و اضافه کرد: به اعتقاد امام(ره) در روز قدس بايد به ابر قدرت ها فهماند که نمي توانند در کشورهاي اسلامي سلطه طلبي کنند.
    
آيت الله جنتي گفت: از ديدگاه امام(ره) روز قدس روزي است که بايد مسلمانان از انزوا بيرون بيايند و با قدرت مقابل استکبار بايستند. وي با اشاره به کساني که زير پرده با آمريکا ارتباط دارند و يا براي ارتباط با آمريکا سر و دست مي شکنند، افزود: امام(ره) معتقد بود بايد به اين روشنفکران که با آمريکا روابط دارند، هشدار داد که اگر از اين روابط دست برنداريد سرکوب خواهيد شد. دبير شوراي نگهبان خطاب به کساني که شعار نه غزه نه لبنان سر مي دادند و با رژيم صهيونيستي دوستي دارند، گفت: روز قدس روزي است که منافقين و متعهدين از هم متمايز خواهند شد.
    
به گزارش فارس، آيت الله جنتي با اشاره به اينکه امروز حرفي از ديدگاه هاي امام، زده يا ديدگاه امام رعايت نمي شود يا تحريف مي شود، اظهار داشت: يک عده با تصور اينکه آب و نان ما دست آمريکاست فکر مي کنند اگر اين قهر ادامه يابد روزگار ما سياه خواهد شد و اينگونه با مسائل جاري برخورد مي کنند.    وي با تاکيد بر اينکه مردم بايد در مقابل اين حرکت نفاق افکنانه آگاه شوند، گفت: مردم با حضور خود در راهپيمايي هاي 22 بهمن و 9 دي و به ويژه در مراسم تشييع شهداي غواص نشان دادند که با همدلي و همزباني همان مردم زمان امام هستند.