گول (گفت و شنود)
گفتم: چرا با وارونه گویی وچرند؟ سر بازجو به ریش خود زده گند
گفت: سربازجوی پلید ،میگه یک روباه  ِ مرده دید
باخودگفت آوردم  من  شانس ،مرده، گرنه گول میزد من نسناس
گفت: يكي از مدعيان اصلاحات مي گويد؛ اصلاح طلبان گول گروه هاي تروريستي را خوردند كه به نفع دشمنان وطنشان دست به آشوب زدند. 
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: او مي گويد؛ اما امروزه كه گروه هاي تروريستي سركوب شده اند، احتمال فريب خوردن اصلاح طلبان كمتر خواهد بود. 
گفتم: يعني از خودشان هيچ اراده اي ندارند و...
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو يك روباه مرده ديد، گفت؛ شانس آوردم كه مرده وگرنه گولم مي زد!
گفت : سربازجو نشئه و شنگول، برای رقیب شده است هرکول
مدعیست وی شده  یهغول ، توانست با رهبر رقیب بزند گول
گفتم : چگونه سربازجوی کچل؟ خودش رامسخره کرده و مچل
گفت : سربازجو با رد گیری وتعقیب ،کشف کرده  اعتراف کرده رقیب
اینان گول خوردند از سوی مخالفین،دستآویز شده برای سربازجوی اوین
تا نقل قول کند از اینان  این حراف ، گوید رقیب کرده است اعتراف
مخالفین  براانداز شدندسرکوب ،نیاز نیست ماشویم  مرعوب
گفتم: چرا با وارونه گویی وچرند؟ سر بازجو به ریش خود زده گند
گفت: سربازجوی پلید ،میگه یک روباه  ِ مرده دید
باخودگفت آوردم  من  شانس ،مرده، گرنه گول میزد من نسناس