مغز (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی کله پوک ، باخوی وخصلت بدترازخوک
باز پاچه گرفته ازجنبش سبز ،هذیان گویی کرده جای طنز
گفتم : سربازجوی عاری از مغز ،چه  چرندی جازده به جای نغز؟
گفت: يكي از ضد انقلابيون فراري و مقيم آمريكا- افشين نيازي- در صفحه فيس بوك خود نوشته است؛ بايد قبول كنيم كه رژيم به يك قطب قدرتمند تبديل شده و براندازي آن فقط يك توهم كودكانه است.
گفتم: خب! حرف حساب زده، ديگه چي؟!
گفت: خطاب به رهبران اپوزيسيون نوشته است؛ آقايان! مي توانيد بفرمائيد كه براي جنبش سبز(!) چه فايده اي داشته ايد؟!
گفتم: راستي چه فايده اي داشته اند؟!
گفت: خطاب به اميرارجمند و مزروعي و كديور نوشته است؛ ترديد دارم كه حتي مرگ شما هم براي جنبش فايده اي داشته باشد.
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو به رفيق خل و چلش مي گفت؛ كاش مغز داشتي كه اگر دچار مرگ مغزي مي شدي لااقل اجزاي بدنت به درد ديگران مي خورد!
گفت : سربازجوی کله پوک ، باخوی وخصلت بدترازخوک
باز پاچه گرفته ازجنبش سبز ،هذیان گویی کرده جای طنز
گفتم : سربازجوی عاری از مغز ،چه  چرندی جازده به جای نغز؟
گفت : نقل قول کرده از افشین نیازی ،که معلوم نیست هست سر یا ته پیازی
مدعیست رژیم که راست نگفته به ندرت ،تبدیل شده است به یک قطب قدرتمند
تا توانسته از وی کرده است  تعریف ، تا با نقل قول وی بکوبد حریف
 آنگونه که گفته مرگ امیر ارجمند ، با مزروعی وکدیور همراه داره لبخند
چون به کودتاگران حاکم نمیزنه گزند ، درمان نمیکنه کودتای زده شده گند
حتی  برای جنبش سبز نداره فایده  ،چون از مرگ شان رهبر میکنه استفاده
گفتم : چرا سربازجوی دراز گوش؟خود به خریت زده، کرده فراموش
اصلاح طلبان  هستند محصول رژیم ، هشت سال در قدرت بودند سهیم
چرا سربازجوی رذل  پر رو؟ برای شان شمشیر بسته ا ز رو
گفت :چون رفیقش بهش گفته کاش ، لا اقل مغز داشتی ای کلاش
تا پس از مردن تو  مبلغ کودتاگران ، می خورد به درد  دیگران