وزير دفاع: اجازه نمي دهيم منافعمان در منطقه به خطر بيفتد
سیاست شتر گاو پلنگی که پاسدار تروریست وحید وزیر دفاع اتخاذ کرده است .چون از موضع ضد آمریکایی  مدعی شده است  که اجازه می دهیم منافع مان در منطقه به خطر بی افتد .از طرف دیگر از ترس لو داده که نیرو به سوریه نمی فرستیم البته نگفته آنهایی که هم هساتند بر گردانده می شود .از سوی دیگر می داند که بشار اسد رفتنی است ولیا دعا کرده سوریه نیاز به کمک ندارد چون به تنهایی از پس تروریست یعنی مردم مخالف سوریه بر می آید.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تأكيد كرد كه جمهوري اسلامي بزرگترين حامي امنيت منطقه است و در عين حال اجازه نخواهد داد منافعش به خطر بيفتد.سرتيپ احمد وحيدي صبح ديروز در حاشيه جلسه هيئت دولت در پاسخ به پرسشي درباره اينكه گفته مي شود ايران مي خواهد براي كمك به دولت سوريه، نيروي نظامي به اين كشور بفرستد، با رد چنين مسأله اي گفت: چنين چيزي نياز نيست و ما اعتقاد داريم كه دولت و ارتش سوريه از عهده وظايفي كه در راستاي مقابله با تروريست ها دارند، برمي آيند.وي با بيان اينكه «ايران هيچ نيروي نظامي در سوريه ندارد»، با محكوم كردن اقدامات تروريستي در سوريه اظهار كرد: اين اقدامات تروريستي محكوم است و دولت سوريه در حال مقابله با اين گروه هاي تروريستي است.وزير دفاع در پاسخ به اينكه گفته مي شود ايران در حال حاضر در سوريه داراي نيروي نظامي است، تأكيد كرد: اين مطلب صحيح نيست و كساني كه اين مباحث را مطرح مي كنند به خاطر سرپوش گذاشتن بر اقداماتي است كه خودشان انجام دادند. ايران هيچ نيروي نظامي در سوريه ندارد.وحيدي همچنين درباره روند ساخت هواپيماي بدون سرنشين آمريكا (RQ170) در ايران گفت: ما نمونه هاي ايراني اين هواپيما را از قبل داشتيم و داريم. ما در واقع در ارتباط با هواپيماهاي بدون سرنشين به موفقيتهاي خوبي دست پيدا كرديم و ساخت RQ170 نيز در حال دنبال شدن است و بنا نيست اطلاعات آن منتشر شود.وي همچنين در برابر اين مطلب كه اخبارهايي منتشر شده مبني بر اينكه روسيه از ايران خواسته موضوع S300 را از طريق مذاكره پيگيري كند و شكايت نكند، گفت: ما اعلام آمادگي كرده بوديم كه با طرف روس مذاكره كنيم و در واقع از طريق مذاكرات و گفت وگو اين موضوع را پيش ببريم.وزير دفاع همچنين درباره آخرين دستاوردهاي دفاعي كشور نيز اظهار كرد: ان شاءالله در اين ماه دستاوردهاي جديدي افتتاح خواهد شد كه از آن جمله مي توان به افتتاح خطوط توليد موشك هايي با دقت بالا و نيز يك نوع شناور پرنده مسلح از نوع جديد اشاره كرد.وحيدي تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران بزرگترين عامل امنيت در منطقه است و بر اين موضوع تأكيد دارد و اجازه نمي دهد امنيت اين منطقه به خطر افتد ولي در عين حال از منافع خود حفاظت مي كند كه بخشي از اين منافع، استفاده از آبهاي آزاد براي رفت و آمد كشتي هاست.وزير دفاع همچنين به هدف قرار گرفتن قايق ماهيگيري در خليج فارس توسط ناو آمريكايي طي روزهاي گذشته اشاره كرد و افزود: قايقي كه مورد حمله ناوهاي آمريكايي قرار گرفت مربوط به امارات بود و اين اتفاق در آبهاي آن كشور رخ داد. اين اتفاق نشان دهنده اين است كه اين ناوها حتي قدرت شناسايي قايق هاي كشورهاي دوست خود را ندارند. به همين علت است كه ما همواره تأكيد مي كنيم حضور اين ناوها در منطقه موجب ايجاد ناامني است.
انگاری که لبنان یک کشور قدر قدرت نظامی جهانی است که از کارشناس لبنانی نقل قول شده است تا که موضع ضعف قدرت نمایی شود و با ضرب سیلی صورت سرخ کردن گزرشگر دروغ نامه ی کیهان  آویزان به مثل معروف روباه وشاهد دمش شده است.
كارشناس برجسته لبناني ، حمله اسرائيل به ايران را بعيد دانست و تاكيد كرد تهديدات و اتهامات اين رژيم عليه ايران تازگي ندارد. سرتيپ محمد عباس در مصاحبه با شبكه خبري العالم، با اشاره به كشته شدن شماري از اسرائيلي ها در انفجار بلغارستان گفت: مشخص بود كه به دليل كينه ورزي و دشمني اسرائيلي ها و آمريكا، ايران و حزب الله را متهم خواهند كرد. وي افزود: هر اندازه شبح جنگ دور مي شود به همان اندازه جوسازي اسرائيل افزايش مي يابد. اسرائيل زماني كه متوجه مي شود به علت ناتواني از ورود به جنگ با ايران، نمي تواند آمريكا را به جنگ با ايران سوق دهد جوسازي هاي خود را شروع مي كند. كارشناس لبناني مسائل راهبردي اظهار داشت: آمريكا فقط به دليل منافع اسرائيل به جنگ متوسل نخواهد شد بلكه خود نيز منافعي دارد و آنها را لحاظ خواهد كرد. وي افزود: راهبرد اعلام شده دولت باراك اوباما ورود به يك و نه دو جنگ در آن واحد است بنابراين واشنگتن كه در افغانستان درگير است قبل از سال 2014 زمان خروج از افغانستان، به جنگ ديگري متوسل نخواهد شد. عباس تصريح كرد: اوضاع كنوني بين المللي به آمريكا و اسرائيل اجازه ورود به جنگ را نخواهد داد زيرا آمريكا با بحران هاي متعددي مواجه است و ايران نيز هدف آساني نيست بلكه كشور قدرتمندي است كه مي تواند به همه منافع آمريكا در منطقه آسيب وارد كند. وي گفت: اسرائيلي ها به تنهايي نمي توانند ضربه سنگيني به ايران وارد كنند بنابر اين برخي از سران تل آويو تمايل دارند واشنگتن را درگير كنند. عباس افزود: آمريكا انتخابات آينده را پيش رو دارد و راهبرد آن عدم دخالت در دو نزاع به طور همزمان است علاوه بر اين اوضاع اقتصادي واشنگتن نيز مناسب نيست. كارشناس لبناني مسائل راهبردي در عين حال گفت: اگر اسرائيل حمله محدودي به ايران انجام دهد، براي اين كه بخواهد آمريكا را به جنگ با ايران بكشاند، ايراني ها نيز پاسخي مشابه و در همان سطح خواهند داد تا به جنگ همه جانبه تبديل نشود. 
تمام گزینه های گرد آوری و بازتاب داده شده که در راستای اهداف خاص یا وحشت شدید تهاجم نظامی وآمریکا به تأسیسات هسته ای می باشد که تلاش می شود با پاک کردن صورت مسأله  طوری بازتاب داده شود که همراه با تبلیغات قدرت نمایی  وارونه حاکمان وضعف آمریکا واسراییل با شد .
رئيس موسسه مطالعات استراتژيك هلند در مقاله اي ضمن نقد رويكرد غرب درخصوص تشديد تحريم عليه ايران، تاكيد كرد كه تحريم ها اقدامات نمادين هستند و غرب با اين اقدام به خود ضربه مي زند.پروفسور «راب دويك» رئيس موسسه مطالعات استراتژيك هلند در مقاله اي تحت عنوان «غرب با تحريم ايران و تشديد ناآرامي در سوريه به خود ضربه مي زند» به نقد رويكرد اروپا در اين حوزه پرداخته است.در اين مقاله آمده است: تحريم هاي نفتي اتحاديه اروپا عليه ايران اخيرا فعال شده است. هدف اين است كه ايران برنامه هسته اي خود را متوقف كند.وي تاكيد كرد كه پرسش اين است كه آيا اين تحريم ها نتيجه خواهند داشت يا خير؟ در پاسخ بايد گفت كه تحريم ها اقدامات سياسي و نمادين هستند و مي توان آنها را به راحتي دور زد.دويك افزود: به اين دليل، موجب شگفتي نبود كه در همان روزهاي اول تحريم نفتي ايران، اخباري درباره تغيير پرچم نفتكش هاي ايراني به پرچم «توالو» شنيديم. علاوه بر اين، نفت كش هاي ايراني مي توانند نفت خود را به بندر «السوخنه» مصر برده و از طريق اين بندر، به اروپا صادر كنند.وي درخصوص تاثير تحريم ها بر ملت ايران اظهار داشت كه به نظر مي رسد ملت ايران با وجود ناخرسندي به دليل اين تحريم ها بيشتر متحد مي شوند و تاثير آن كاهش مي يابد. غرب اميدوار است كه تحريم ها تاثير ديگري داشته باشند، اما دشمن خارجي يك ملت را بيش از مسابقات فوتبال متحد مي كند. به گفته يك پژوهشگر آمريكايي تنها 5 تا 15 درصد از تحريم ها موثر هستند. علاوه بر اين تحريم ها مي توانند باعث افزايش هزينه ها براي كشورهايي شوند كه آن را تصويب كرده اند.به گزارش فارس وي در پايان اضافه كرد: ممنوعيت صادرات نفت ايران به صنايع كشورهايي كه آن را تصويب كرده اند، آسيب مي رساند و هزينه هاي تحريم نفتي مي تواند بسيار زياد باشد چرا كه اكنون در جهان شاهد كمبود نفت هستيم.
شغل‌هاي كاغذي حقيقت بيكاري را چاره نمي‌كند
جایی که دین ابزار قدرت و ثروت و عوامفریبی و وعده های دروغ و دین فروشی شده باشد و مکمل آن فتوای ولی فقیه همکاره ماورای قانون شده وآشکارا با قانون شکنی کردن قانون بی اعتبار شده است. مشخص است که آمار وارقام و ادعاهای متفرقه به ویژه محور تورم وگرانی و اشتغال دروغین ووارونه می باشد.
ایلنا: رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از دستگاه‌های اجرایی خواست به جای ارائه گزارش و آمارهای سطحی در حوزه اشتغال، برای رفع بیکاری مردم در این استان تمام توان خود را به کار گیرندعبدالرضا عزیزی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در بجنورد با اشاره به ادعای معاون برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی که در سال گذشته اعلام کرده است به جای ۲۶هزار شغل ۲۹هزار شغل ایجاد شده است، خواستار اعلام مستندات اشتغالزايي توسط استانداری شد.رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ادعای دولت که در دو سال اخیر ۴ میلیون شغل ایجاد كرده است، گفت: به‌رغم آمارهای وزارت کار در عمل در کشور ما بیکاری بیداد می‌کند و ما در واقعیت در حوزه‌های نمايندگي خود با بیکاری عمده جوانان مواجه هستیم.نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌ها با سرمایه گذاران همکاری نمی‌کنند، گفت: کارخانجات با کمبود نقدینگی روبه‌رو هستند و بانک‌ها با سود ۲۶ درصدی به توليدكنندگان وام می‌دهند که چنین سودی در هیچ کشور غیر اسلامی از سرمایه گذاران گرفته نمی‌شودعزیزی ادامه داد: جریمه دیرکرد یکی دیگر از مشکلات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی است که دولت می‌تواند با توجه به مشکلات عدیده‌ای که با توجه به فضای تحریم‌ها برای این واحد‌های توليدي به وجود آمده آن‌ها را نادیده گرفته و صنایع را از پرداختش معاف کنند.
دیوانه خانه های قرون گذشته
وقتی که مشتی جانی وغارتگر وآدمکش ضد بشر حاکم شده باشد که مرتکب اعمالی شده اند که محال است از عهده ی روانی های زنجیره ای بر آید .مشخص  است که نتیجه عملکرد 33 ساله نه آمار بیماری های روحی و روانی فزونی یابد، بلکه با روش های ضد انسانی با بیماران روانی اعمال شود.
اعتماد : مدير گروه روانپزشكي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي: ديوانه‌خانه‌هاي 60 تختخوابي بهزيستي متناسب با قرون گذشته است. اين ديوانه‌خانه‌ها تحت عنوان ارائه خدمات و درمان ويژه‌ به بيماران رواني مزمن اختصاص يافت. در همه جاي دنيا توانبخشي بيمار از ابتداي شروع بيماري‌اش آغاز مي‌شود. اكنون اين ديوانه‌خانه‌ها چون فقط جنبه نگهداري بيماران رواني را برعهده دارند به صورت نوعي از آن ديوانه‌خانه‌هاي قرون‌ گذشته درآمده است