گزیده خبرهای 4 مرداد 91 قسمت -4
اعلام آمادگی مسابقه با ورزشکاران اسراییلی در لندن
به نظر می رسد که پس ااز نظر دوستی با اسراییل که چند سال پیش از سوی رحیم مشایی مطرح شد که بمرور مورد انتقاد واقع شد تا جایی که وی متهم به رهبر جریان انحرافی درون دولت شد . اکنون  نوبت مسئولان ورزش رسیده است که زیر تیغ بروند که چرا گفته اند ورزشکاران آماده مسابقه با ورزشکاران اسراییلی هستند؟
* به بركت وجود مسئولان ورزش، قرار است با رژيم صهيونيستي هم رفيق شويم! سرپرست كاروان اعزامي به المپيك لندن در اظهاراتي شگفت آور، اعلام كرد كه "ورزشكاران ايراني براي مسابقه با ورزشكاران اسراييلي آماده‌اند!" وي كه مدتهاست در مسئوليت دبيركلي كميته ملي المپيك حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آسوشيتدپرس "طرح دوستي با اسراييل" را محور سخنان خود قرار داد و سخنانش سرتيتر خبرگزاري‌هاي بين‌المللي شد! به گزارش شفاف به نقل از روزنامه واشنگتن پست، "بهرام افشارزاده" كه با راب هريس نويسنده ورزشي آسوشيتدپرس از طريق يك مترجم گفت و گو مي‌كرد، تأكيد كرد: تيم ايران هيچ طرحي براي تحريم بازي‌ها به دليل "مليت ورزشكاران" حريف ندارد. افشارزاده در ادامه مصاحبه تاكيد كرد: تيم ايران به يك دقيقه سكوت براي گراميداشت قربانيان اسراييلي در المپيك 1972 مونيخ احترام خواهد گذاشت!!! به نوشته اين روزنامه، افشار زاده تأكيد كرد: ما فقط دنبال عملكرد ورزشكاري هستيم. شفاف در پايان نوشت: هنوز مشخص نيست اين سخنان به چه علتي بيان شده‌اند. به هر روي ترديدي نيست كه درصورت صحت اين اظهار نظرات بي‌درنگ بايد افشارزاده از سمت خود بركنار شود
استفاده ازشناسنامه مرده ها برای دریافت یارانه
چگونه است که دربرگزاری نمایشات خیمه شب بازی هایفرمایشی انتخابی – انتصابی –تقلباتی شرکت با شنامه ی اموات ایرادی ندارد. ولی اکنون برای دریافت رایانه مورد انتقاد واقع شده است. مگر یک بام ودو هوا می شود ؟
* مديركل ثبت احوال سيستان و بلوچستان گفت: برخي از مردم و وابستگان متوفيان اين استان، به دليل نگراني از قطع شدن يارانه نقدي افراد خانوار، از اعلام و ثبت فوت و تحويل شناسنامه فرد متوفي خودداري مي‌كنند. علي زاهدي نيا افزود: حتي برخي سرپرستان خانوار در سيستان و بلوچستان به دليل مشكلات معيشتي، فوت عضو خانواده را از دست اندركاران ثبت احوال پنهان نگه مي‌دارند تا يارانه نقدي آنها دستخوش تغيير نشود. وي افزود: يكي از مشكلات عمده اداره كل ثبت احوال سيستان و بلوچستان حجم بالاي وقايع فوت ثبت نشده از سالهاي گذشته اين استان است
عامل کمبود وگرانی مرغ جوجه  مرغ ها  می باشند
عجیب مسخره است که کمبود توزیع مرغ در نیشابور  وگرانی قیمت آن که موجب ا عتراض گسترده همراه بافریاد شعار های ضد حکومتی  در این شهر شد . دلیل کمبود  توجیه شده که جوجه ها اعتصاب  کردند وسر از تخم بیرون نیاوردند.
*
در پي اعتراض مردم نيشابور به گراني مرغ و كمبود مرغ با قيمت دولتي در روز دوشنبه، رئيس اداره بازرگاني شهرستان نيشابور گفت: كم شدن مرغ در بازار به دليل جوجه ريزي كم در سال جاري بوده است. حسين شريعتمدار تهراني در جمع معترضان گراني در ميدان امام خميني(ره) اين شهر، افزود: از فردا (سه شنبه) مرغ در سطح شهرستان توزيع مي‌كنيم. خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از نيشابور در گزارش خود مي‌افزايد: در ادامه فرمانده نيروي انتظامي با حضور در جمع معترضان از برخورد بد يكي از پرسنل با مردم عذرخواهي كرد و گفت: من تمام مطالب شما را به عنوان يك سرباز شما و فرزند نيشابور منتقل مي‌كنم. سرهنگ محمد حسن اميري افزود: "بنده به عنوان فرمانده نيروي انتظامي خواستار تمام كردن اين تجمع هستم." اين تجمع با اعتراض بعضي از معترضان به رئيس اداره بازرگاني نيشابور مبني بر اينكه چرا بايد مردم شاهد آن باشند كه جعبه‌هاي مرغ در مقابل ديدگانشان سوار ماشين‌هاي پلاك قرمز دولتي شده و براي كارمندان ادارات برده شود؟ و با وعده توزيع كافي مرغ پايان يافت
واحد تهران مركز دانشگاه آزاد پلمپ شد 
اختلاف و رقابت بر سر مصادره ی دانشگاه آزاد که میان رفسنجانی ودولت می باشد . اکنون موجب شده است تا که مرکز دانشگاه آزاد واحد تهرات پلمب شود . زیرا که صاحب اصلی زمین شکایت کرده است تصرف آن غیر قانونی می باشد.
مجتمع دانشگاهي پيامبراعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركزي با شكايت صاحب اصلي زمين به جهت تصرف غيرقانوني، پلمپ شد به گزارش پايگاه خبري تحليلي انتخاب،.عصر روز يكشنبه فردي كه مدعي بود، زمين مجتمع پيامبر اعظم دانشگاه آزاد واحد تهران مركزي متعلق به اوست با حكم قضايي، آب و برق اين مجتمع دانشگاهي را در حالي قطع كرد كه دانشجويان مجتمع در حال گذراندن دروس ترم تابستاني بودند. بنا بر اين گزارش روز دوشنبه نيز دانشجويان اين مجتمع دانشگاهي به دليل حكم قضايي فرد ياد شده مجبور به تخليه كلاس‌هاي درسي خود شدند؛ البته علاوه بر تخليه كلاس‌هاي دانشگاه، درب اتاق رئيس اين مجتمع دانشگاهي و ساير اتاق‌ها نيز توسط افرادي كه به گفته كارمندان دانشگاه به نظر مي‌رسيد، ماموران قوه قضائيه باشند، پلمپ و تمامي كارمندان به حياط دانشكده هدايت ‌شدند.براساس اين گزارش، گفته مي‌شود فردي كه در حال حاضر مالك زمين اين مجتمع است، در دوره رياست پيشين دانشگاه آزاد، به جهت تصرف غيرقانوني املاكش شكايت كرده و اكنون دادگاه پس از بررسي‌هاي جامع، حكم به تصرف غيرقانوني و پلمپ مجتمع دانشگاهي پيامبراعظم(ص) داد.مجتمع دانشگاهي پيامبراعظم در زميني به مساحت 2 هكتار و داراي مجموعه ورزشي شـامل استخر، سونا، جكوزي و 3 سالن سرپوشـيده ‌است 
بدعت جديد دراويش گنابادي در اسلام
 بهانه برای سناریو سازی جدید  علیه ی دروایش گنابادی که چرامی خواهند نماز ظهر وعصر را با هم بخوانند؟ با این حساب همه آنانی که در خانه های نماز ظهر وعصر ومغرب و عشاء را با هم به جای می آورند متهم می باشند .
منحرفان درويش مسلك فرقه گنابادي در بدعتي جديد ساعت اقامه نماز ظهر و عصر را تغيير دادند. به گزارش جهان به نقل از نداي انقلاب، همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان، فرقه منحرف دراويش گنابادي با صدور اطلاعيه‌اي بدعت‌گونه درباره زمان اقامه نماز ظهر و عصر به هم‌سلكان خود اعلام كرده است: "از روز اول ماه رمضان تا آخر ماه هر روز، نماز ظهر و عصر رأس ساعت 4 بعداز ظهر در حسينيه اميرسليماني (خانقاه) به جماعت اقامه خواهد شد و سپس دوره قرائت قرآن مجيد خواهد بود." اين در حالي است كه در روايات و سيره پيامبر گرامي اسلام(ص) و ائمه(ع) به كرات بر اقامه نماز اول وقت و به تاخير نينداختن زمان آن بسيار تاكيد شده است. نكته در خور توجه اينكه در ادامه اطلاعيه فرقه منحرف دراويش گنابادي درباره زمان ملاقات و دست بوسي قطب اين فرقه ملقب به "مجذوب عليشاه" چنين آمده است: "ملاقات بندگان حضرت آقا دام عزّه العالي! در ايام هفته ساعت 5/8 صبح روزهاي شنبه، يكشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه خواهد بود.