تعقيب (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی بد نام  ننگین ، سابقه دار  ِجنایت در   اوین
نقل کرده از سایت ضدانقلابی بالاترین ، تا وانمود کند  عصبیست  و خشمگین
گفتم : دلیل  عصبیت وی از سایت همکار چیست؟هدف از تعقیب کردن این سایت، مخاطبش کیست؟
گفت: يكي از كاربران سايت ضد انقلابي بالاترين با اشاره به نام يكي از ضد انقلابيون فراري نوشته است؛ او يك دزد تمام عيار و سابقه دار است كه در ايران اشياء مسروقه مي فروخت.
گفتم: ولي فروش اموال مسروقه هزار مرتبه به وطن فروشي گروه هاي اپوزيسيون شرف دارد.
گفت: نوشته تعداد زيادي از اينگونه افراد در ايران به خاطر دزدي و فساد و برخي جنايت هاي ديگر تحت تعقيب بوده اند و حالا كه به خارج آمده اند ادعا مي كنند كه به خاطر مبارزه با رژيم تحت تعقيب بوده اند!
گفتم: يارو با چند تا سبد ميوه وارد خانه شد، پدرش گفت؛ از كجا خريدي؟ و يارو جواب داد؛ نخريدم. از مغازه بهرام آقا برداشتم. پدرش پرسيد؛ بهرام آقا مي داند؟ و يارو گفت؛ البته كه مي داند تا پشت در فحش مي داد و دنبالم مي كرد!
گفت : سربازجوی بد نام  ننگین ، سابقه دار  جنایت در   اوین
نقل کرده از سایت ضدانقلابی بالاترین ،تا وانمود کند  عصبیست  و خشمگین
گفتم : دلیل  عصبیت وی از سایت همکار چیست؟هدف از تعقیب کردن این سایت، مخاطبش کیست؟
گفت : نقل قول کرده از یک مأمور ، دست به تعقیب زده برای این منظور
تا بر اساس اتهام زنی که شده معیار ،رقیب متهم کند به دزدان  تمام عیار
تا صادر کند کیفرخواست این درازگوش ، ضد انقلابی اند و بدتراز  وطن فروش
گفتم : اگر  ضد انقلابی نیست سربازجوی جنایتکار؟ بقول خودش در سایت ضد انقلابی بالاترین میکنه چکار؟
گفت : روزی با سبد میوه وارد میشه بخانه ، همسرش میگه از کجا خریدی میگه نگیر بهانه؟
چون نخریدم ، برداشتم از مغازه میوه فروشی ،همسرش پرسید صاحبش دید توکردی چموشی
جواب میده البته که دید تا دم در خانه کرد تعقیب ،با فحش دادن تهدید می کرد می کشمت به صلیب