گزیده خبر های 4 مرداد- 91 قسمت -3
دويچه وله: اصلاح طلبان اين طرف كه مي آيند برانداز مي شوند (خبر ويژه)
وحشت همراه با کینه ورزی پاسدار شریعتمداری سربازجو از اعلام موضع مجتبی واحدی که چرا دل از رژیم ضد بشری وقرون وسطایی اصلاح ناپذیر کنده وعلیه اش شده است .به ویژه اینکه زیرآب مدعیان قلابی اصلاح طلب را زده و خواهان تغییرات دمکراتیک با پس زدن این رژیم قرون وسطایی ضد بشری  در ایرانشده است .البته نگرانی اصلی از این است کهنکند اینگونه اعلام جدایی موجب الگو  برای سایر مدعیان دو دل وبنیابینی شود و دکان آلت دست بودن شان برای کودتاگران  حاکم  بسته شود . برای همین وی کوبیده می شود تا اقدامش لوث شود.
سردبير كلاهبردار روزنامه آفتاب يزد، اصلاح طلبان را فاقد پرنسيب و اصول توصيف كرد. مجتبي واحدي با اين همه درباره بي صداقتي هايش كه ساليان سال خود را اصلاح طلب وفادار به نظام و قانون اساسي جا زده بود، توضيحي ارائه نكرد.مشاور كروبي طي چند سال گذشته و پس از فرار از كشور براي آن كه خود را به محافل غربي گران تر بفروشد، مدعي شده بود سخنگوي كروبي است اما اخيراً اعلام كرد كه با دوره رهبري امام خميني و حتي اصل حكومت ديني مسئله دارد و از كروبي جدا مي شود.واحدي در مصاحبه با دويچه وله با اين سؤال مواجه شدكه «اين گمانه براي بسياري مطرح است كه افراد تا وقتي داخل ايران هستند به اصلاح طلبي معتقدند ولي به محض اينكه از ايران خارج مي شوند، تبديل به منتقد قانون اساسي جمهوري اسلامي و به اصطلاح «دوران طلايي امام» و «گفتمان اصلاح طلبانه» مي شوند. علت اين قضيه چيست؟» اما بدون آن كه توضيح روشني ارائه دهد موضع منافقانه امثال موسوي را به چالش كشيد و گفت: اجراي بدون تنازل قانون اساسي يعني تأكيد بر اصل 57 كه همه قوا را زير نظر رهبري مي داند و رهبري براي خود اين حق را قائل است كه تصميمات مجلس، دولت و قوه قضائيه را وتو كند و اين مستند به قانون اساسي است. يعني هركس قانون اساسي را قبول داشته باشد بايد اين مورد را هم قبول داشته باشد.وي سپس با تخطئه اصلاح طلبان گفت: كساني كه الان در مورد انتخابات صحبت مي كنند، يعني اين كه مي خواهند جنبش سبز و ادعاي اصلي اش را زير پا بگذارند و بروند با حاكميت كنار بيايند و مي خواهند رئيس جمهوري انتخاب كنند كه آقاي خاتمي در سال 1382 به صراحت گفته است «فقط يك تداركات چي است». اين نشان مي دهد كه ما پرنسيبي نداريم. آقاي خاتمي نشان مي دهد پرنسيبي ندارد، فقط به دنبال بازگشت به حاكميت به هر قيمتي است. يكي از دلايلي كه جنبش دچار رخوت و ركود شد، همين دوپهلوگويي ها و دوپهلو عمل كردن هاي افرادي است كه از يك طرف ادعاي تقلب در انتخابات مي كنند و از طرف ديگر مي خواهند در انتخابات شركت كنند.واحدي همچنين در مصاحبه با روز آن لاين گفته است: هركس بخواهد تن به انتخابات بدهد ايرادي ندارد اما اگر بخواهد ادعاي همراهي با جنبش سبز را داشته باشد كه ادعاي تقلب داشته، اين نوعي فريبكاري است.وي اضافه كرد: آقاي خاتمي مي گويد نشانه هايي از تغيير مي بيند. بهتر است او صريحاً و خيلي واضح اين نشانه هايي را كه از آن صحبت مي كند نام ببرد. اين طور نيست كه آي كيو ايشان 1500 است و بقيه زير .100 آقاي خاتمي مي گفت رئيس جمهور تداركاتچي است و حجاريان گفت حاجب الدوله است. حالا چه چيزي فرق كرده است. من به موقع درباره اين فريبكارها روشنگري مي كنم.
ار کی تا حال شطرنج ورزش شده است . همانگونه که فراموش شده است چگونه اوایل انقلاب از  سوی خمینی شیاد شطرنج بازی یا ورزش شطرنج ممنوع شده بود؟ لابد پس از اینکه ورزش شد آزاد شده است؟  
اراك- خبرنگار كيهان:پانزدهمين دوره مسابقات سراسري شطرنج بانوان كشور كه به مدت يك هفته در اراك جريان داشت با معرفي نفرات برتر پايان يافت.اين مسابقات با شركت 150ورزشكار از 30 استان كشور در 11 دور به روش سوئيسي در مجموعه ورزشي شهداي پنجم مرداد اراك برگزار شد.در پايان اين جشنواره، آيلار لطفي، رعنا حكيم فرد و هما علوي با كسب هشت و نيم امتياز مشتركاً عنوان اول را كسب كردند.نيوشا افشار، خاطره عزيزي، ساره تاجيك، تارا رحيمي، ناديا باقري، ثنا سعيدپور، گلناز جعفري، زهرا آزادوري، آناهيتا غلامي، محدثه انجام پور و صبا رستميان با هشت امتياز عنوان دوم و همچنين، نازنين مبريني، و مبينا علي نصب رتبه هاي بعدي اين مسابقات را بدست آوردند.16 نفر برتر اين مسابقات به مرحله نهايي و انتخاب تيم ملي كه اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود، راه يافتند.
بیچاره در رژیم فاشیتی مذهبی کودتایی اصلاح نا پذیر ادعای اصلاح طلبی داشتن  دچار چه  سرنوشت شومی شده انت آنچنان وصله ی نا چسبی بر قبای پاره ی این رژیم ضد بشری وقرون وسطایی  شده اند که تبدیل به چوب دو سر طلایی شدند که  چون مرغ در عزا وعروسی مصرف دارند وچپ وراست هرجا قافیه تنگ می شود اینان دراز می شوند
ضو مجلس خبرگان رهبري گفت: ادعاي اصلاح طلبان مبني بر پيروي از خط امام(ره) ادعايي واهي است و فتنه 88 مصداق بارز خيانت آنها به امام (ره) و نظام بود. حجت الاسلام محسن كازروني ، با اشاره به ادعاي اخير برخي از چهره هاي اصلاح طلب در پيروي از خط و انديشه هاي امام(ره) اظهار داشت: اصلاح طلبان چه در دولت اصلاحات و چه در فتنه 88 و پس از آن نه تنها از خط فكري امام(ره) پيروي نكرده اند بلكه نصايح آن حضرت را نيز ناديده گرفته و با دشمنان نظام و اسلام و استكبار جهاني همسو شدند.وي در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران ادعاي اصلاح طلبان مبني بر حمايت از راه امام(ره) و نظام را يك ادعاي واهي دانست و اظهار داشت: فتنه 88 مصداق بارز خيانت اصلاح طلبان به امام(ره)، انقلاب، نظام و ولايت فقيه بود، كه اين خيانت بزرگ هرگز از حافظه تاريخي مردم پاك نخواهد شد.عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اصلاح طلبان هر جا منافع خود را در خطر ببينند سريعا تغيير مواضع مي دهند، تصريح كرد: اگر اصلاح طلبان 4 اصل مهم امام(ره) ، انقلاب، نظام و ولايت فقيه را رعايت و در خدمت رساني به مردم و نظام تلاش بيشتري مي كردند امروز به خاطر منافع حزبي يا شخصي خود تغيير موضع نمي دادند.كازروني با اشاره به اينكه دولت اصلاحات همسو يي خود را بارها با غرب و فرهنگ بيگانگان اعلام كرده و فتنه 88 هم برگرفته از تفكرات اسلام ستيزانه و بيگانه پرستي اصلاح طلبان است، اذعان داشت: قانون شكني اصلاح طلبان، حاكي از مخالفت آنها با نظام و هم فكريشان با اتاق فكر اپوزيسيون خارج نشين است چرا كه امام(ره) تفكرات ضد بيگانه داشتند و همواره تاكيد مي كردند كه بايد با دشمنان اسلام مقابله كرد؛ چيزي كه اصلاح طلبان در 8 سال حكومت خود از آن عبور كرده و به تعبيري به فرمايشات و نصايح و انديشه هاي سياسي امام(ره) و ولايت فقيه توجه نشان ندادند.عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: برداشت اصلاح طلبان نسبت به شوراي فقهي و ولايت فقيه همان برداشتي است كه اسلام ستيزان سال هاست در مبارزه با اسلام در اتاق فكري اپوزسيون خارج نشين بارها اعلام كردند و در واقع اصلاح طلبان با اصل نظام و روحانيت و ولايت فقيه اختلاف دارند.وي با بيان اينكه انسان ممكن است دچارخطا و لغزش شود و اصلاح طلبان هم از اين قاعده مستثنا نيستند خاطرنشان كرد: اصلاح طلبان اگر امروز حقانيت امام(ره)، انقلاب، نظام و ولايت فقيه را قبول دارند بايد با ابراز پشيماني از گذشته، حسن نيت خود را به مردم و نظام نشان دهند
آنقدر بر پایی  این نمایش فرمایی برای جا انداختن رهبری ام اقرای جهان اسلام خامنه ای گلاب زده و بی رمق وکساد بوده است که اشاره به تعداد ساندیس خوران شرکت کننده نشده است .در صورتیکه نام مردم تهران 15 میلیونی را یدک کشیده اند؟
جمعي از دانشجويان و مردم در حمايت از مسلمانان ميانمار و محكوميت كشتار آن ها در برابر مقر دفتر سازمان ملل در تهران تجمع كردند.اين تجمع در محكوميت كشتار مسلمانان ميانمار عصر سه شنبه در برابر مقر دفتر سازمان ملل در تهران آغاز شد.تجمع كنندگان پلاكاردهايي با اين مزمون كه «نسل كشي مسلمان در ميانمار را متوقف كنيد»، «انسانيت كجاست؟» و با سر دادن شعارهاي هيهات منا الذله، مرگ بر آل سعود خائن و الله اكبر اعتراض خود را به سكوت سازمان هاي بين المللي در برابر كشتار مسلمانان در ميانمار اعلام كردند.يك دانشجوي مراكشي به نمايندگي از دانشجويان خارجي حاضر در اين تجمع بيانيه اي انگليسي را در محكوميت كشتار مسلمين ميانمار قرائت كرد.در پايان اين تجمع نيز طي بيانيه اي حاضران خواستار جلوگيري از كشتار مسلمانان ميانمار و رسيدگي به وضعيت اسفبار آنان شدند.در بخش هايي از اين بيانيه آمده است: امروزبا گذشت ده ها سال كماكان مسلمانان روهينگيا تحت رنج و عذاب به سر مي برند. طي ماه هاي گذشته بسياري از مسلمانان روهينگيا به دست بوداييان افراطي به قتل رسيده اند؛ بيش از 60 روستاي محل سكونتشان به آتش كشيده شده است، بيش از 22 مسجد ويران شده است، زنان متعددي مورد تجاوز قرار گرفته اند و قريب به 100 هزار آواره روهينگيايي به صدها هزار آوارگان سال هاي قبل اضافه شده است
.ملی‌پوش كشتی فرنگی به اتهام قتل دستگیر شد
عجیب است که ورزش کشتی که جهان پهلوان تختی را تحویل جامعه داده است . اکنون آنچنان  فضایی ناامنی ساخته شده است که کشتی گیر فرنگی کرمانشاهی متهم به قتل می شود.
جـــرس: ملی‌پوش كشتی فرنگی كه پس از ارتكاب به قتل متواری شده بود، خودش را به ماموران نیروی انتظامی معرفی كرد.برخی سایت های خبری این کشتی گیر را بابک قربانی معرفی کرده اندبه گزارش ایسنا، ایرج مهری، مربی "ب . ق"، ملی‌پوش سابق كشتی فرنگی با اعلام این خبر گفت: از طریق یكی از شاگردانم متوجه شدم كه او اوایل هفته‌ جاری، خود را تسلیم نیروی انتظامی كرده است.مهری با بیان این كه "ب . ق" خودش را برای مسابقات جهانی سال آینده آماده می‌كرد، افزود: امیدواریم در ماه مبارك رمضان از مشكلی كه ناخواسته برایش ایجاد شده رهایی یابد، چرا كه او یك سرمایه ملی و از پهلوانان با اخلاق كشور ست.ملی‌پوش كشتی فرنگی روز جمعه نهم تیر ماه امسال به همراه برادرش برای شكار به ارتفاعات كرمانشاه رفته بود كه در مسیر بازگشت در محلی به شنا كردن مشغول می‌شوند، اما ممانعت برخی افراد حاضر در محل به درگیری لفظی و فیزیكی منجر می‌شود كه در نهایت او با تفنگ شكاری خود فرد ممانعت كننده را به قتل می‌رساند و متواری می‌شود