درآمد ماهانه 2 ميليون توماني زن رمال
توجه داشته باشید وقتی گزارش شده است که  یک زن نرمان رمال در اصفهان ماهیانه 2 میلیون در آمد از رمالی دارد ولی فقیه که  سر کرده ی رمالان ودجالان می باشد  قابل توجه می باشد که  چه رقم نجومی می تواند وی  در آمد داشته باشد؟
اصفهان- خبرنگار كيهان:زني كه با رمالي و فريب افراد ساده لوح ثروت هنگفتي براي خود به جيب زده بود با شكايت يكي از قربانيان خود توسط مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه دستگير شد.به گزارش مركز اطلاع رساني پليس اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با بيان اين مطلب اظهار داشت: زني با نام «نوشين» كه در منزل خود در زمينه فالگيري و رمالي فعاليت داشت با شكايت زني كه مورد اغفال رمال مذكور قرار گرفته بود دستگير شد.سرهنگ غلامعباس بلفكه اضافه كرد: مأموران با هماهنگي مقام قضايي طي عملياتي غافلگيرانه وارد منزل متهم شده و ضمن دستگيري وي تعداد زيادي وسايل مخصوص رمالي به همراه تعدادي كتاب دعا و طلسم را كشف و ضبط كردند.وي با بيان اينكه اين زن توانسته بود با سوءاستفاده از سادگي زنان ديگر ثروت قابل توجهي به دست آورد، اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي خود درآمد ماهيانه خود از اين كار را بيش از دو ميليون تومان عنوان داشت.فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه افزود: در اين رابطه پرونده اي تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و سپس با قرار صادره روانه زندان شد.
گزارشی از امنیت آنهم در بازار تهران در کشوری که رهبرانش مدعی اند ایران امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد. لابد این بازاریان جزو منتقدان هستند که چنین مجازات می شوند.
آتش سوزي شبانه در بازار تهران خسارات مالي سنگيني برجا گذاشت.سيدهادي ميرافضلي معاون منطقه يك عمليات كه در محل حادثه حاضر بود در اين باره گفت: سه باب مغازه با بناي بسيار قديمي و مملو از لوازم منزل طعمه آتش شده بود كه آتش نشانان در كمتر از سه دقيقه خود را به محل آتش سوزي رسانده و توانستند از گسترش آتش به ديگر مغازه ها جلوگيري كنند.وي عملكرد آتش نشانان در مهار اين آتش سوزي را خوب توصيف كرد و گفت: بناي قديمي و فرسوده و نيز وجود مخازن نفت و گازوئيل داخل مغازه ها باعث تشديد آتش سوزي مي شد اما آتش نشانان موفق شدند از سرايت شعله هاي آتش به اطراف ممانعت به عمل آوردند. ميرافضلي با اشاره به خسارات ناشي از اين آتش سوزي، گفت: هنوز علت وقوع آتش سوزي مشخص نشده و گروهي از كارشناسان آتش نشاني منطقه يك سازمان سرگرم بررسي ميزان دقيق خسارات وارده و همچنين علت وقوع اين حادثه هستند.
این خبر مرگ آور جز پیآمدهای آموزشی وتعلیمی  حکومت مدعی منادی روحانیت ومعنویت ومخالف مادیگرایی و دنیا پرستی می باشد که رهبرش گفت اقتصاد مال خر است وملت از برای ارزان شدن قیمت خربزه قیام نکرده است . در صورتیکه در 33 سال گذشته در همه زمینه ها فقط مرگ ونیستی و کینه ودشمنی وفقر وبیکاری ونا امنی ... تولید کرده است.
رشت- خبرنگار كيهان:اختلاف بر سر سهم الارث در يكي از بخشهاي شهرستان رشت، منجر به مرگ يك برادر شد.اين حادثه زماني رخ داد كه يكي از برادران به علت داشتن اعتياد به موادمخدر و سكونت در استاني ديگر به خاطر اختلاف با 2 برادر خود در سهم الارث، با عزيمت به استان گيلان و تهيه بنزين به نزد 2 برادر خود كه در منزلي سكونت داشتند رفته و پس از مجادله، با ريختن بنزين بر روي 2 برادرش و خانه، آنجا را به آتش كشيده و متواري شد.اين 2 برادر بر اثر سوختگي شديد راهي بيمارستان شدند كه يكي از برادران بعلت جراحات ناشي از سوختگي در بيمارستان جان باخت.برادر انتقامگير كه اين فاجعه دردناك را رقم زده، قصد فرار از استان را داشت كه توسط كارآگاهان آگاهي دستگير و به مراجع قضايي معرفي شد.
بادامچیان تحت فشار سپاه سخنان اش را در مورد دخالت سپاه در انتخابات را پس گرفت.
هماتنطور که تذکر داده شده بود  قابل پیش بینی بود که بادامچیان  عضو باند بازار مکاره ی غارتگر انگلیسی مؤتلفه که پاسداران را متهم به مداخله گری پاسداران در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی د وره ی منهم کرد که وی نتوانست وارد بازار مکاره نهم شود که بر اثر فشار وتهدید پاسداران کودتاگر مجبور به تکذیب نظر خود  خواهد شد .اکنون این اتفاق رخ داده است وحرف خود را مجبور شده پس بگیرد .
.روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی به دنبال انتشار مصاحبه اسدالله بادامچیان با روزنامه شرق بیانیه ای صادر کرد و اظهارات عضو ارشد خود مبنی بر “تمایل بخشی از سپاه به جبهه پایداری و کم شدن رای وی را به مثابه دخالت سپاه در انتخابات ندانست و مدعی شد که نیروهای سپاه بر اساس تکلیف شرعی خود در انتخابات عمل کرده‌اند.به گزارش مهر، روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی به دنبال مطلب نوشته شده در برخی پایگاه های خبری درباره مصاحبه بادامچیان با روزنامه شرق، توضیحاتی ارائه کرد.در بخشی از این اطلاعیه آمده است: آقای اسدالله بادامچیان در پاسخ به سوال خبرنگار شرق که می پرسد به نظر شما سپاه نگذاشت که شما وارد مجلس شوید می گوید که خیر و این سوال را نفی می کند و سپس می گوید بخشی از سپاه به طرف جبهه پایداری تمایل پیدا کرد و رای بنده کم شد.همچنین در این اطلاعیه ادعا شده است: این دلیل دخالت سپاه نیست چه برسد به اینکه برخی سایت ها مدعی شده اند که نظر بادامچیان تقلب در انتخابات است.در پایان این اطلاعیه آمده است: طبیعی است که برادران عزیز سپاه، در انتخابات به تشخیص شرعی خود به این یا آن رای می دهند و عده ای در انتخابات اخیر به فهرست جبهه پایداری رای دادند و عده ای به فهرست های دیگر ، لذا رای کمتر شد و به حد نصاب نرسید.طی روزهای گذشته انتقادات نسبت به مصاحبه چند روز پیش بادامچیان افزایش یافته است. بادامچیان در این مصاحبه با صراحت از تمایل سپاه به جبهه پایداری خبر داده بود.وی گفته بود که این حمایت منجر به راه نیافتن وی به مجلس نهم شده است
ادبیات آخوند لمپن شجونی : فتنه‌گران کشک می‌سایند، این‌ها از کشک هم کمترند. (به نوه خمینی) تو که هستی که حجاب را قبول داشته باشی یا نداشته باشی؟ روی آن‌ها {اصلاح‌طلبان} رو نیست سنگ پای تگزاس است.
مگر  از ولی فقیه گرفته تا سایر آخوندهای  حکومتی وحوزوی حامی ولی فقیه وپاسداران کودتاگر گفتمان بهتر از آوند محمد جعفر شجونی دارند که عضو باند مافیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه می باشد .تازه کلی هم افتخار می کند که سابقه ی بیش از 20 بار در زمان شاه داشته است .چون رابط ساواک درون وبرون زندان بوده است .تنها فرق وی با سایر همپالگی هایش در این است که وی بدون رتوش واتو کشیده وبی پرده گفتمان لمپنی می کند. فراموش نشود که از پررویی مدعیان اصلاح طلبان چشم دوخته بقورت که دل بر نمی کنند بی ربط نگفته است؟
 .دیگربان : جعفر شجونی می‌گوید بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی «رشوه‌خوار» هستند٬ شورای نگهبان یک «فیلتر الهی» است و محمود احمدی‌نژاد «جرات» ندارد در نماز جمعه شرکت کند.آقای شجونی این مطالب را در گفتگویی که روز دوشنبه (نهم امرداد) در سایت «خبرگزاری دانشجو» از وی منتشر شده٬ بیان کرده است.این عضو جامعه روحانیت مبارز گفته است: «بسیاری از مسئولان ما تنها روزگار را به رفاه، آسایش، فامیل بازی و رشوه خواری می‌گذرانند که این ماجرا‌ها از دادگاه‌های فساد مالی مشخص استوی افزوده «فامیل بازی‌ها پدر نظام را درآورده است» و در جمهوری اسلامی کسی چندان به «حرف‌های رهبری» گوش نمی‌دهد.آقای شجونی در بخش دیگری از این گفتگو٬ حملات و انتقاد‌های تندی متوجه اصلاح‌طلبان و گروهی از فعالان سیاسی کرده که مهم‌ترین آن‌ها به این شرح است:● ۱۸ تیر ۷۸ همین مجمع روحانیون مبارز جماران که از زنده و مقبره امام می‌خورند و می‌برند در آن فتنه حاضر بودند، ۱۰ سال بعد هم در انتخابات ۸۸ فتنه‌ دیگری را درست کردند.● روی آن‌ها {اصلاح‌طلبان} رو نیست سنگ پای تگزاس است، سنگ پای قزوین است؛ شما می‌خواستید از حاکمیت بیرون بروید حالا با چنگ و دندان چسبیده‌اید که در انتخابات حضور داشته باشید.● دختر اشراقی {نعیمه اشراقی} می‌گوید: باید امام را انتقاد کرد، خواهر زن خاتمی می‌گوید من حجاب را قبول ندارم، تو که هستی که حجاب را قبول داشته باشی یا نداشته باشی.● گفتند وقتی دو تاجر با هم صحبت می‌کنند یک توتون فروش نباید دخالت کند و بگوید انا رجل. پیامک‌ می‌دهند که خواهر زن خاتمی گفته حجاب شرعی نیست من آن را قبول ندارم.● کسی منتظر نیست که تو {نعیمه اشراقی} فتوا بدهی. کار به جایی رسیده که هر کسی خیال می‌کند سیاستمدار است.● شورای نگهبان یک فیلتر الهی است که به دستور امام ایجاد شده و یادگار امام است؛ منتها اصلاح‌طلبان می‌گویند حسن خمینی یادگار امام است، اما نمی‌گویند شورای نگهبان هم یادگار امام است و مدام به آن حمله می‌کنند.● مردم زمانی برای بعضی‌ها {احمدی‌نژاد} سر و دست می‌شکستند اما چون بعضی حرف‌ها را زدند الان جرات نمی‌کنند به نماز جمعه بیایند چون مردم آن‌ها را هووو و از نماز جمعه بیرون می‌کنند.● فتنه‌گران {معترضان به نتیجه انتخابات} کشک می‌سایند. کشک برای مغز استخوان مفید است، این‌ها از کشک هم کمترند