گزیده خبرهای 5 مرداد 91
سجادی در گفت‌وگو با فارس:فتنه گران نمی‌توانند در صحنه‌های سیاسی کشور حضور داشته باشند.خبرگزاری فارس: دبیر‌کل جامعه اسلامی کارمندان گفت: به طور حتم فتنه گران کسانی که از خط قرمزهای نظام عبور کردند نمی‌توانند در صحنه‌های سیاسی کشور حضور داشته باشند و حاکمیت، نظام و مردم باید وضعیت آنها را مشخص کنند.
تا شبکه خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه انگلیس در بر نامه آنتن آزاد نوبت شما خود موضوع نقش وحضور مدعیان اصلاح طلبان در نمایش خیمه شب بازی دوره یازدهم را اجرا کرد . البته توضیحات تماسر گیرندگان ناشی از اصلاح ناپذیری بودن رژیم فاشیستی مذهبی ونقش گرم کردن تنور آتش این نمایشنامه از سوی مدعیان اصلاح طلبن بود ونه اینکه سهیم کردن در قدرت اکنون این دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان وارد صحنه شده است تا پیام دیکته شده را تکرار کند که فتنه گران نه جایی در قدرت که برای حضور صحنه های سیاسی نیستند.
کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه حضور اصلاح‌طلبان به عنوان جریان اصلی حامی فتنه در انتخابات آتی هیچ الزامی ندارد گفت: بدنه اصلاح طلبان به دلیل حمایت علنی و آشکار از فتنه‌گران 88 وجهه خود را در بین مردم از دست داده است لذا ادعای اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات برای گرم کردن فضای سیاسی کشور هیچ معنایی ندارد.وی افزود: به طور حتم فتنه گران و کسانی که از خط قرمزهای نظام عبور کردند نمی‌توانند در صحنه‌های سیاسی کشور حضور داشته باشند و حاکمیت، نظام و مردم باید وضعیت آنها را مشخص کنند.سجادی اظهار داشت: تمام جریانات اصلاح طلبی که در فتنه 88 افکار براندازی نظام را در سر داشتند حق ورود به عرصه انتخابات را ندارند. زیرا این گروه‌ها و طیف‌های سیاسی با عبور از خط قرمزها در راستای سست کردن پایه‌های نظام وارد عمل شده و نقشه‌های خود را بر این اساس طراحی کرده بودند.وی تصریح کرد: در راستای ورود مجموع اصلاح طلبان به انتخابات سال آینده باید این نکته را نیز در نظر گرفت که برخی از افراد که در بدنه اصلاح طلبان حضور داشتند و از فتنه 88 تبری جستند می‌توانند در قالب قانون اساسی فعالیت‌های خود را پیگیری کنند. زیرا تکلیف آنها مشخص است.
به جز امنیت موقتی در  بیت رهبری دیگر چه مکانی  در رژیم بانکدار تروریست جانی وجود درد که امن باشد ومرگ پرور نباشد؟
معیوب بودن دستگاه رنجر شهربازی شورابیل به کشته و مجروح شدن 14 نفر در این شهر بازی بزرگ اردبیل انجامید.شب گذشته از شورابیل خبر رسید که با شکسته شدن دستگاه رنجر در محوطه شهربازی شورابیل متاسفانه دو نفر از هموطنانمان کشته و بیش از 12 نفر زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.در این حادثه تلخ که با وجود توصیه‌های متعدد برای برطرف کردن عیوب دستگاه‌های شهربازی رخ داد یک نفر از مصدومان که از ناحیه ساق پا در وسط آهن‌پاره‌های این دستگاه گیر کرده بود به شدت آسیب دیده و در کنار سایر مصدومان به بیمارستان اردبیل منتقل شدند.از زمان وقوع این حادثه تماس‌های مکرر خبرگزاری فارس دفتر اردبیل با مسئولان شهرداری این شهر، اورژانس و دیگر مدیران و مسئولان مرتبط در منطقه نمونه گردشگری شورابیل بی‌نتیجه بود.
جاده های مرگ آفرین ایران  آنقدر ناامن شده است که جان همسر عضو بازار مکاره ی موسوم به مجلس را  در مسیر همدان – تهراان گرفته است .
در پی سانحه تصادف، همسر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی جان خود را از دست دادهمسر سعید حیدری‌طیب در سانحه تصادف در محور همدان به تهران دچار حادثه شد.  براساس این گزارش پس از واژگون شدن خودرو شخصی، همسر این نماینده به کما رفت و امروز ساعت 12 ظهر به دیار باقی شتافت.  مراسم خاک‌سپاری امروز ساعت 9 صبح در باغ فردوس شهر کرمانشاه انجام می‌پذیرد و مراسم ختم روز جمعه در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
در شرایطی که در شهر های استان های جنگ زده ی ایران  همچنان کمبود برق وجود دارد . به خصوص در شهر های جنگ زده نفت خیز خوزستان که خاموشی ها برق تمام شدن و پایان گرفاتنی نمی باشد . اکنون خبر از صادرات برق ایران به حزب الله لبنان و سوریه داده شده است که با ید گفت  نه با اینگونه اقدامات باچ دادن به سوریه ونه دادن هدیه پول و سلاح به بشار اسد  که رئیس جمهور خونین ریز  و جنایکار  سوریه است همراه با اعزام نیروی سپاه قدس به دشمق هیچ کمکی  نمی کند تا  مانع از سقوط و سرنگون شدن  بشار اسد دیکتاتور خونریز و جنایتکا سوریه شود تاچه رسد به اینکه باعوامفریبی ادعاب هدیه  برق از ایران به سوریه شود.
زیر نیرو با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران به سوریه و لبنان از طریق عراق گفت: اين پروژه به زودی عملی می‌شود.مجید نامجو عصر امروز (چهارشنبه) پس از ديدار با وزير برق سوريه در تهران با تاكيد بر اين‌كه تعهدهاي لازم از سوی ایران برای افزایش صادرات برق مطمئن و پایا به عراق ارائه شده است گفت كه به زودی بخشی از برق صادراتی ایران از طریق عراق به سوریه و لبنان ارسال مي‌شود.وی حجم صادرات برق ایران به عراق در حال حاضر را 1300 مگاوات اعلام كرد و ادامه داد: از این مقدار قرار است 200 مگاوات به سوریه ترانزیت شود و با توجه به اينكه سوریه و لبنان با جمهوری اسلامی ایران مرز خاکی ندارند، از طریق عراق برق ایران را دریافت کنند.به گفته نامجو هماهنگی‌های لازم برای انتقال برق ایران به سوریه و لبنان صورت گرفته است، همچنين به زودی برق ایران از طریق عراق به سوریه و لبنان متصل می‌شود.وزير نيرو درخصوص نحوه همکاری های ایران و سوریه در زمینه برق ادامه داد: در زمان حاضر تولید برق و فعالیت‌های تعمیر نیروگاهی از سوی شرکت‌های ایرانی در سوریه در حال اجراست و تمام تدابیر لازم و کافی برای تامین تجهیزات برقی چه در کوتاه مدت و چه در درازمدت، از سوی ایران اندیشیده شده است.عدنان خمیس، وزیر برق سوریه نیز با اشاره به روابط بسیار خوب دو کشور برادر ابراز امیدواری کرد این روابط بیشتر توسعه یابد.وي همچنين ادامه داد: ایران در زمینه صنعت برق به خودکفایی رسیده است و ما تلاش می کنیم ارتباط خود را با این کشور بیشتر کنیم.اين مقام سوري افزود: سوریه تاکنون قراردادها و تفاهم نامه‌های زیادی در زمینه تولید و انتقال و یا توزیع برق به امضا رسانده است که امیدواریم هرچه زودتر اجرایی شود.
دست گیریهای وسیع درشورای شهر و شهرداری اراک
در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد همه گونه اقدام وعملکرد هایش  راندمان وارونه دارد .بطورمثال شورای شهرها قرار بود تامردمی باشند و در خدمت مردم وتضاد حل کن ومشکل گشا باشند .ولی تبدیل به لانه فساد وباند بازی ومچ گیری وجنگ قدرت وثروت شده است.
روزنامه جمهوري اسلامي  : از اراك خبر مي‌رسد دستگيري‌هاي وسيعي در بخش امور شهري صورت گرفته كه عليرغم گذشت بيش از 10 روز درباره اين واقعه اطلاع رساني نشده است. خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي در اراك گزارش داد: اين دستگيري‌ها كه شامل شهرداري و شوراي شهر مي‌باشد به مسائل املاك مربوط مي‌شود. عدم اطلاع رساني در اين زمينه موجب انتشار شايعات زيادي در شهر شده و زمينه را براي دامن زدن به بي‌اعتمادي و بدبيني نسبت به مسئولين توسط بدخواهان فراهم ساخته است. مناسب‌ترين راه براي مقابله با اين وضعيت منفي، اطلاع رساني صحيح است.