بعد از اقامه نمازجمعه صورت گرفت.راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در اعتراض به نسل‌کشی مسلمانان میانمار. خبرگزاری فارس: نمازگزاران تهرانی بعد از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه ‌در اعتراض به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار راهپیمایی کردند7 مرداد 91
مفت خوری ومیوه چینی  جزو خصلت آخوندای انگل غیر مولد حوزوی وحکومتی می باشد .به ویژه پس از قدرت گرفتن شان  که نه ازاین خصلت فاصله نگرفته وترک نکرده که آن را در همه ابعاد بسط وگسترش داده اند . بنابراین گذشته از اینکه مثل همیشه از موضع فرصت طلبی وموج سواری تلاش  کرده اند تا که هر جا اتفاقی رخ دهد به ویژه اگر مرتبط به مسلمانان باشد . بلافاصله اینان همچون لاشخورهایی که بر سر اجساد فرود می آیند ومشغول لاشخوری می شوند  وارد صحنه شده  واز موضع ادعای رهبری ام القرای جهان اسلام و رهبر جنبش اسلامی منطقه ای ساندیس خوران و اراذل اوباشان را  بسیج کرده و وارد  بازار معرکه گیری می کنند تا  دست به  تظاهرات  وراه پیمایی  فرمایشی ونمایشی  بزنند و فریاد مرگ بر اسراییل و آمریکا سر دهند و پلاکارد های از قبل تهیه شده حمل گردد. اکنون در مورد محکوم کردن کشتن  مسلمانان میانمار جالب است شعار مرگ بر آمریکا سانسور شده است . ناگفته نماند که تصاویر ضمیمه نمایان گر واقعیت است که از جمعیت  80 میلیونی کشور اینان چه تعدادی  هستند؟ یا اینکه برجسته شده چه کسانی حامی رژیم ضدبشری و مخالف ضد اسراییل می باشند؟
 
  
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمازگزاران روزه داران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خود را از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب اسلامی ادامه دادند.در این راهپیمایی نمازگزاران با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، قتل عام مسلمان میانمار جنایت دوباره استکبار، سکوت در برابر جنایت خیانت است خیانت است و با حمل دست نوشته‌هایی، انزجار خود را از نسل کشی مسلمانان میانمار اعلام و همچنین سکوت مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر را در قبال این موضوع محکوم کردند.