گزیده خبرهای 3 مرداد 91- قسمت-4

رگبار افراد نقابدار به مشتریان قهوه خانه و عابران در ورامین
این گزارش که در کشور مدعی امن وآزادترین کشور جهان رخ داده است .شیوه ی کاربرد نقاب زدن موقع دار زدن ها در ملاء عمومی که هدف زهر چشم گرفتن از مردم  ناراضی می باشد .مشخص است که کدامین ارگان سرکوبگر استفاده می کند .همانگونه که مشص است که سلاح  کلت وکلاشکینکف در اختیار چه کسان یا نهادهای حکومتی می باشد .موتور هم که مخصوص بسیچ چماقدار واراذل و اوباشلن لباس شخصی می باشد. فراموش نشود که ورامین زادگاه سربازجو پاسدار شریعتمداری است .
مردان مسلح با تیراندازی در یک قهوه خانه در ورامین معلم جوان را به قتل رسانده و پنج تن دیگر را مجروح کردند.به گزارش مهر، ساعت 11 شب جمعه صاحب یک قهوه خانه در حال تعطیل کردن مغازه خود بود که چهار مرد مسلح وارد آنجا شدند. آنها صورت های خود را با نقاب پوشانده بودند و بدون اینکه حرفی بزنند افرادی که در قهوه خانه بودند را به رگبار بستند.مردان مسلح سپس با موتوسیکلت از محل فرار کردند که در این حین نیز به سوی عابران هم شلیک کردند که چند گلوله به یکی از عابران اصابت کرد.با اطلاع موضوع به پلیس بلافاصله تیمی از ماموران راهی محل حادثه شده و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند. تحقیقات از شاهدان نشان داد ، مردان مسلح اسلحه کلت و کلاشینکف همراه خود داشتند و صورت هایشان را با پارچه پوشانده بودند.تحقیقات در این زمینه ادامه داشت که از بیمارستان خبر دادند، عابر جوان که معلم بود بر اثر شدت جراحات جان باخته است.با مرگ مرد معلم پرونده در اختیار قاضی کوهپایه بازپرس جنایی ورامین قرار گرفت. تیم جنایی با حضور در بیمارستان به تحقیق از مجروحان پرداختند .صاحب قهوه خانه که هدف دو گلوله قرار گرفته بود در جریان تحقیقات گفت : قصد تعطیلی قهوه خانه را داشتم که چهار مرد نقابدار وارد شدند. آنها به دنبال فردی می گشتند. وقتی متوجه شدند او در قهوه خانه نیست شروع به تیراندازی کردند. من خواستم اسلحه یکی از آنها را بگیرم که از ناحیه پا و دست هدف گلوله قرار گرفتم. افراد مسلح هنگام فرار دیوانه وار شلیک می کردند که چند گلوله به مرد عابری اصابت کرد.هم اکنون با دستور بازپرس پرونده تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی ورامین تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.
سردار جزایری: ورود دوستان (ایران؟)سوریه ضربات قاطعی به عرب‌های منفور وارد می‌کند.
پاسداران کودتاگر مجبورند از سوریه تا آخر دفاع کنند .زیرا سرمایه گذاری بسیار سنگینی در 33 ساله گذشته در سوریه کرده اند . بنابراین سقوط بشار اسد نه همه سرمایه گذاری ها بر باد می رود ، بلکه  راه ملحق شدن ولی فقیه بها سد هموار می شود. برای همین پاسدار جزایری کشور های عربی مخالف بشار اسد را تهدید کرده است.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری پیرامون شکست مجدد استکبار جهانی در جبهه سوریه اظهار داشت: جبهه بزرگی از عوامل شیطان بزرگ و کشورهای زبون تحت قیمومیت آمریکا و صهیونیزم جهانی جنگی همه جانبه را علیه دولت و ملت سوریه به راه انداختند لیکن با حضور قدرتمند مردم و دولت و نیروهای مسلح این کشور توطئه آمریکایی، اروپایی، عرب‌های مرتجع و سایر هم‌پیمانان این جبهه شیطانی با شکستی بزرگ و تاریخی روبرو شد؛ به گونه‌ای که در حال حاضر دشمن جز اقدامات تروریستی و بمب‌گذاری و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاری از دستش بر نمی‌آید.رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: دشمن قادر به جابجایی نظام در سوریه نیست و مردم این کشور و دوستان اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.جزایری در ادامه افزود: هنوز هیچ یک از دوستان سوریه و جبهه بزرگ مقاومت وارد عرصه نشده‌اند و چنانچه این اتفاق روی دهد ضربات قاطعی به جبهه دشمن و به خصوص عرب‌های منفور وارد خواهد شد.معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: آمریکا اگر توانمندی لازم را داشت مانع سقوط نزدیکترین هم‌پیمانش یعنی رژیم مبارک می‌شد (این در حالی است که آمریکا از همان ابتدای خیزش مردم مصر برای جلوگیری از تعمیق جنبش مردم مصر خواهان برکناری مبارک بود. از سوی دیگر رئیس جمهور جدید مصر تاکنون هیچ موضع ضد آمریکایی نگرفته و اخیرا با هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار داشته است.)  لذا جای تعجب است چگونه ارتجاع منطقه همه موجودیت خود را در پای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به قربانگاه برده است.این مقام عالیرتبه کشور تصریح کرد: به زودی خاک سوریه از لوث دشمن، پاکسازی می‌شود و آنگاه نوبت مقاومت است تا به حساب‌کشی از هر یک از دشمنان سوریه بپردازد.*مردم سوریه از دشمنان خود انتقام خواهند گرفت.جزایری گفت: این که در خبرها آمده است مردم سوریه از دشمنان خود انتقام خواهند گرفت یک حقیقت است و مردم سوریه به شدت از دولت‌های شرور آمریکا، ترکیه، قطر، عربستان و سایر هم‌پیمانان تروریست‌ها عصبانی و خشمگین هستند.رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشو همچنین خطاب به مردم آمریکا و اروپا اظهار داشت: جای تعجب است که مردم این کشورها که در چنگال مشکلات مالی به سر می‌برند، چگونه این همه ظلم نسبت به دیگران را تحمل می‌کنند و علیه دولت‌های تروریست و جنگ‌طلب خود اقدام مناسبی انجام نمی‌دهند.
اعتصاب رانندگان، کارخانه سیمان خزر را به تعطیلی کشاند
اشکال ندارد .زیرا ولی فقیه آلت دست پاداران کودتا گر در دفاع از پروژه ی هسته ای و اهداف نظامی هسته ای تأکید می کند که تحریم ها ربطی به گرانی وو رشکستگی اقتصادی وتعطیلی کارخانه وبیکاری کار گران ندارد.
دلیل توقف تولید سیمان در کارخانه خزر، اعتصاب رانندگان این واحد تولیدی اعلام شدبه گزارش ایسنا، کارخانه سیمان سازی خزر واقع در شهر رودبار یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های سیمان سازی کشور است که بخش عمدهٔ تولیدی خود را به استان‌ها هم‌جوار و خارج از کشور صادر می‌کند. اما از حدود ۱۰ روز پیش این کارخانه که زیر نظر فرمانداری استان گیلان فعالیت می‌کند، تولید خود را متوقف کرده است.بر اساس این گزارش، روز دوشنبه اعتصاب رانندگان و در نتیجه جابه‌جا نشدن سیمان تولیدی این کارخانه دلیل توقف تولید آن بوده است.رانندگان به نرخ اعلام شده از سوی فرمانداری معترض هستند و دست از کار کشیده‌اند. کارخانه‌ نیز که فاقد امکان نگهداری و انبار کردن سیمان برای بیش از چند روز است، به ناچار تولید خود را متوقف کرده است.با وقوع این اعتصاب، هزینه‌ استارت دوباره به کارخانه تحمیل می‌شود که شامل هزینه‌های بسیار بالایی از جمله تخلیه و جای گذاری دوباره آجرهای نسوز در کوره می‌شود و حدود ۱۰ تا ۱۵ روز به طول می‌انجامدهمچنین گفته می‌شود که کارخانه برای پرداخت حقوق کارگران نیز با مشکل مواجه است.با این حال مدیرعامل کارخانه در پی انتشار خبر توقف تولید آن وعده داده که تولید از فردا دوباره از سر گرفته شود.حمید اقبالیان، مدیرعامل کارخانه سیمان خزر گفت که شنبه شب رانندگان جدید‌ترین نرخ اعلام شده از سوی فرمانداری را پذیرفتند و قرار است محصولات کارخانه سیمان سازی خزر را با ۱۵ درصد افزایش نرخ جابه‌جا کنند.وی ادامه داد: توقف تولید سیمان به دلیل محدودیت در نگهداری و انبار سیمان بیش از دو روز بود و توقف کامل تولیدات کارخانه از جمله کلینکر که ماده اولیه سیمان است، به علت قطع گاز کل کارخانه‌های سیمان سازی سطح کشور بوداقبالیان تصریح کرد: شرکت گاز از چند روز گذشته گاز را قطع کرد و کارخانه‌ها مجبور به تامین گاز مازاد برای سر پا نگه داشتن چرخه تولید خود شده‌اند که این کار از سوی کارخانه‌های سیمان سازی خزر نیز صورت گرفته و از فردا کارخانه شروع به تولید می‌کند.
هشدار ناجا درباره آگهي هاي استخدام خانم ها
باز هم  نیروی انتظامی سرکوبگر در ادامه ی طرح های زنجیره ای که علیه ی زنان با ترفند گوناگون دنبال می کند .مأموریت یافته ایت تا که سیاست تبعیض آمیز جنسیتی زن ستیزانه را  تشدید کند.
واحد مرکزی خبر : رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا درباره آگهی هایی که در روزنامه ها یا خیابان های سطح شهر برای استخدام خانم ها دیده می شود ، هشدار داد و گفت: اگر استخدام در این بازار با هوشیاری متقاضیان همراه نباشد ، باعث آسیب خواهد شد.به گزارش واحد مرکزی خبر سرهنگ غنی لو در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: دقت و جدی گرفتن امور کاری و قناعت به حقوق کم ، باعث شده است بیشتر بنگاه ها به سمت جذب خانم ها بروند و برخی هم با عنوان شرکت که ممکن است ثبت هم نشده باشد یا اصلا شرکتی در کار نباشد ، از این روند سوء استفاده می کنند.سرهنگ غنی لو افزود: خانم هایی که می خواهند با استفاده از این آگهی ها استخدام شوند ، حتماً از ماهیت شرکت خبردار باشند و محل استقرار شرکت در ساختمان های اداری و تجاری باشد نه اینکه فردی منزل خود را شرکت معرفی کند.وی گفت: همچنین ضروری است خانم ها قبل از استخدام از نوع فعالیت شرکت هم آگاه شوند و اگر شرکتی فعالیتی غیرقانونی مانند تکثیر سی دی ها و دی وی دی های غیرمجاز یا توزیع داروهای قاچاق دارد ، به تنهایی برای خودداری از جذب در آنها کافی است.
" دولت توان پر كردن خلاء ميان دستمزد و تورم را ندارد "
یک روزی اول انقلاب مهندس بازرگان که رئیس دولت موقت بود در تلویزیون ظاهر شد و گفت که دسته چاقو دست من است و نه تیغه چاقو که دست خمینی شیاد و اطرافیانش می باشد .اکنون همکاره ولی فقیه است وقدرت در دست پاسداران کودتاگر است. ولی کاسه و کوزه ها بر سر دولت شکسته می شود .
ایلنا: عضو کمیته مزد شورایعالی کار، از ناتوانی دولت در خلاء به وجود امده میان افزایش سالانه دستمزد کارگران و افزایش چندباره قیمت‌ها در طول سال انتقاد کرد.فرامرز توفیقی در این زمینه به ایلنا گفت: درچند سال اخیر صحبتهای زیادی در مورد نحوه تعیین دستمزد کارگران و پر کردن خلاء ایجاد شده میان افزایش چندباره تورم در طول سال انجام شده است، اما به دلیل عدم رعایت اصل ۳ جانبه گرایی، کارگران همیشه در این مساله متضرر شدند.وی افزود: متاسفانه وزارت كار تنها ادعای رعایت اصل ۳ جانبه گرایی (دولت، کارفرمایان و کارگران) را دارد و تمام وعده‌های دولتي در این زمینه، در حد شعار باقی مانده است، از این رو حمایت از کارگر و جبران افزایش هزینه سبد کالای خانوار کارگری، اجرایی نشده است.
70 کارگر کارخانه کامکار سیرجان بيكار شدند
این گزارش خبر هم مکمل  خبر قبلی است . هم  جزو پیآمدهای دفاع از غنی سازی اورانیوم وپیگیری اهداف نظامی هسته ای و استقبال از تحریم ها به خصوص تحریم نفتی می باشد.
ایلنا: رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کرمان اعلام کرد: ۷۰ کارگرقراردادی کارخانه پیچ مهره سازی کامکار سیرجان پس از خاتمه مدت قراردادشان بیکار شدند.علی اکبر رواقی با اعلام این خبر به ايلنا گفت: کارخانه پیچ مهره سازی کامکار سیرجان به جهت کاهش سفارش دهندگان محصولاتش، ۷۰ کارگر قراردادی خود را بعد از اتمام قرارداد کاری‌شان تمدید قرارداد نکرده است.او با اشاره به اینکه بیشترین سفارشات تولید پیچ مهره به این واحد از سوی کارخانه‌های بزرگ خودرو سازي صورت مي‌گرفته است، اظهار کرد: به تبع کاهش یک سومی تولید محصولات کارخانه‌های بزرگ خودرو سازي، سفارشات کار این واحد قطعه‌ساز (تولید کننده پیچ و مهره) نیز به حداقل رسیده است.