گزیده خبرهای 5 مرداد- 91 .قسمت -4
اگر این اراذل واوباشان دانشجو جا زده شده آلت دست پاسداران کودتاگر نیستند و بیل زن هستند چرا اول باغچه خود را بیل نمی زنند تا سپس نوبت بیل باغچه دیگران برسد؟  زیرا که مسلمانان ایران وعراق وسوریه چه فرقی با مسلمانانان میانمار دارند که با شیوه های وحشیانه وضدا نسانی گو نا گون روزانه با اعدام یا انفجار وبمب گزاری یا شلیک گلوله های تانک وهیلیکوپتر   کشته  می شوند جان می بازند؟
بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي طي نامه اي به دبيركل سازمان همكاري كشورهاي اسلامي خواستار نشست اضطراري وزراي خارجه كشورهاي اسلامي پيرامون نسل كشي مسلمانان ميانمار شد.در بخشي از اين نامه خطاب به «احسان اوغلو» دبيركل سازمان همكاري كشورهاي اسلامي آمده است: همانگونه كه مطلع هستيد اين روزها در ميانمار شاهد قتل عام مردان و زنان و كودكان بي گناهي هستيم كه تنها جرم شان مسلماني است، صدها مسلمان در اين كشور توسط بودايي هاي تندرو قتل عام مي شوند و جامعه به اصطلاح بين الملل نيز در اين باره سكوت كرده است.نهادهاي خنثي بين المللي و كشورهاي به ظاهر حامي حقوق بشر و در باطن سلطه گر كه اگر در ايران و سوريه خاري سهوا در دست كسي فرو رود يك لحظه فرياد وا حقوق بشراي! آنها فرو نمي افتد، در مقابل زنده زنده سوزانده شدن زنان و كودكان مسلمانان ميانمار سكوت مي كنند تا ملت هاي آزاده و مستضعف جهان هرچه بيشتر به ماهيت پليد اين كشورها پي ببرند.آقاي دبيركل! اكنون ما دانشجويان مسلمان ايراني از شما مي خواهيم براساس اساسنامه و فلسفه وجودي سازمان همكاري كشورهاي اسلامي در قبال نسل كشي مسلمانان مظلوم ميانمار موضع فعالي از خود نشان دهيد و اجلاس اضطراري وزراي خارجه كشورهاي اسلامي را برگزار كرده و فشار لازم را به دولت ميانمار براي توقف كشتار مسلمانان اين كشور وارد آوريد، و از دولت بنگلادش بخواهيد آوارگان مسلمان را پناه دهد.بديهي است كه چشمان ملت هاي مسلمان نظاره گر اعمال شما در اين برهه حساس تاريخي است.
کجا مسایل هسته  ای  جزو منافع ملت است؟ اگرا ینگونه است چرا یک نظر سنجی آزاد بر گزار نمی شود تا مشخص شود ملت چه می گوید وچگونه از این منافع شان که نا دیده گرفته شده دفاع وحمایت می کنند .به ویژه در شرایط کنونی که  غنی سازی اورانیوم این پروژه ی هسته ای موجب تحریم نفت ورشد لجام گسیخته تورم وگرانی از جمله افزایش  قیمت مرغ   وموج نارضایتی عمومی شده است برای چه مترسک های ولی فقیه آشکارا وارونه گویی می کنند وخاک بر توی چشمان مردم می پاشند؟
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: دولت اصلاحات در مسائل هسته اي منافع ملت را ناديده گرفت و تنها در چارچوب مواضع غرب حركت كرد. آيت الله حسن ممدوحي درباره انتقادات اخير مقام معظم رهبري به روند مذاكرات هسته اي در دوران اصلاحات گفت: متاسفانه در اين دوران مقامات مسئول به جاي توجه به منافع ملي تنها در جهت برقراري و گسترش روابط خود با غرب گام برداشته از اين رو در مذاكرات هسته اي موفق نبوده و نتوانستند مطالبات مردم و رهبري را محقق كنند. وي افزود: حركت در چارچوب گفتمان غرب، فاش كردن برنامه هاي هسته اي و ضربه زدن به آرمان هاي كشور از مهم ترين نقايصي بود كه در دوران اصلاحات بار ها تكرار شد و صدمات جبران ناپذيري را به كشور وارد كرد. ممدوحي با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري هيچ گاه خواهان عقب نشيني از مذاكرات هسته اي نبوده است تصريح كرد: دولت اصلاحات در زمان مذاكرات هسته اي هيچگونه تفكر خاصي را در راستاي منافع مردم دنبال نمي كرد و تنها با رويكرد حركت در مسير غرب به راه خود ادامه مي داد لذا عقب نشيني در مذاكرات هسته اي نيز در اين راستا صورت گرفت. عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: در طول اين سال ها غرب در راستاي حل شدن چالش هاي خود با نظام جمهوري اسلامي ايران هيچ گام مثمر ثمري را بر نداشته است و تنها براي فرار از مشكلات اقتصادي كه گريبانگير آن است مسئله هسته اي ايران را پررنگ مي كند تا افكار عمومي خود را فريب داده و از توجه به مشكلات اقتصادي منحرف كند. ممدوحي به فارس گفت: با وجود كارشكني هاي فراوان در مسير دستيابي به فناوري صلح آميز هسته اي و ديگر موضوعات در دوران اصلاحات هيچگاه نبايد درايت و هوشياري مقام معظم رهبري در اين دوران را ناديده گرفت. همچنين حسين شيخ الاسلام مشاور رئيس مجلس در امور بين الملل در خصوص انتقاد مقام معظم رهبري از تيم مذاكره كننده هسته اي دولت اصلاحات گفت : اگر مقام معظم رهبري مانع تصويب طرح سه فوريتي برخي مجلس ششمي ها نمي شدند، امروز مجبور بوديم محرمانه ترين اطلاعات هسته اي كشور را با دست خودمان در اختيار دشمنان قرار دهيم.
اگر هدف سیاست تناقض آمیز تاکتیکی وتبلیغاتی نیست و بخشش یا عفو کردن متهم محکوم به مرگ اقدام خداپسندانه می باشد . سئوال است که برای چه این اقدام در مورد همه متهمان محکوم به مرگ نمی شود؟
به مناسبت ماه مبارك رمضان و در يك اقدام خداپسندانه قاتل مشكين شهري از پاي چوبه دار رهايي يافت.به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در حالي كه قرار بود عصر ديروز در يكي از مناطق مشكين شهر قاتلي كه همسر خود را به قتل رسانده بود، پاي چوبه دار حاضر شود با ميانجي گري اهالي، معتمدان و روحانيان محل از مجازات اعدام نجات يافت و مورد عفو خانواده همسر سابقش قرارگرفت.به گزارش فارس، اين مرد 25ساله سال گذشته به دليل قتل همسرش به قصاص نفس محكوم شده بود كه با گذشت اولياي دم از پاي چوبه دار نجات يافت و در ماه مبارك رمضان مورد عفو و بخشش قرار گرفت.اولياي دم هدف از اين اقدام خداپسندانه را جلب رضاي الهي و حفظ حرمت ماه مبارك رمضان اعلام كردند.
این خبر هم مکمل خبری قبلی می باشد . زیرا که هر گز گفته نمی شود که ریشه ی روی آوری به اعتیاد وقاچاق مواد مخدر چیست و مسئول کیست؟ یا نقش حاکمان و باندهای مافیایی مواد مخدر پاسداران و نیروی انتظامی چیست  آنگونه که مواد مخدر بدرون زندان ها هم برده می شود .ولی نگون بختان قربانی شدگان دوبار به مسلخ برده می شود وخبری هم از اقدام خداپسندانه بخشش متهمان هم در کار نیست.؟
حكم اعدام مرد متجاوز معروف به عقرب سياه از سوي قضات شعبه 14 ديوان عالي كشور تائيد شد. پس از صدور حكم اعدام براي متهم به نام صادق در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران، او به حكم مجازاتش اعتراض كرد. با اعتراض متهم، پرونده به شعبه 14 ديوان عالي كشور فرستاده شد و با دستور رئيس ديوان عالي كشور، رسيدگي سريع به اين پرونده در دستور كار قضات قرار گرفت.قاضي سعيد عمراني زاده رئيس اداره دفتر ديوان عالي كشور به مهر گفت: قضات شعبه 14 ديوان عالي كشور پس از بررسي پرونده حكم مجازات عقرب سياه را تائيد كردند. متهم كه معروف به عقرب سياه است سال 88 به اتهام ربودن 30 زن و آزار و اذيت آنها در بيابان هاي حسن آباد تهران دستگير شد. او در محاكمه اول به اعدام محكوم و در محاكمه دوم تبرئه شد. تبرئه او باعث ايجاد بحث هاي اعتراض آميز در ميان رسانه ها شد و قربانيان هم نسبت به نقض حكم اعدام توسط ديوان عالي كشور، اعتراض كردند. اين مسئله حتي باعث اعتراض رئيس قوه قضائيه به حكم شد. وي در سومين محاكمه در بهمن 1390 به اعدام محكوم شد. عقرب سياه بعد از اعلام شكايت از سوي تعدادي زن و دختر جوان تهراني مبني بر ربودن و آزار و اذيت آنها در سال 88 دستگير شد. يكي از شاكيان پرونده در مورد جنايت عقرب سياه گفت: وقتي پس از آزار و اذيت هاي متهم به هوش آمدم ديدم روي تپه اي به صورت دراز كش رها شده ام و مرد شيطان صفت در حال زدن ضربه با سنگ به گيج گاهم است. از او پرسيدم چرا اين كار را مي كند كه مدعي شد من صورت وي را ديده ام و بايد بميرم تا او شناسايي نشود. بعد از لحظاتي متوجه شدم كه با يك پيچ گوشتي دارد بدنم را سوراخ مي كند تمام بدنم غرق خون شده بود
دو ایرانی در مالزی محکوم به اعدام شدند
بدون شک این خبر هم نمی تواند بدون ارتباط به خبر قبلی باشد . زیرا که این قربانیان جزو به خدمت در آمدگان باندهای مافیایی پاسداران هستند که بخشی از مازاد مواد مخدر وارداتی اسکله های غیر مجاز در سواحل جنوب کشور پاسداران را به مرز منتقل می کنند .
دادگاه عالی مالزی مدارک ارایه شده مبنی بر بی گناهی دو ایرانی متهم به قاچاق مواد مخدر را قانع کننده ندانست و آنها را به اعدام محکوم کرد.خبرگزاری مهر این دو ایرانی را "علی ج" و "وحید ص" که بیست و شش ساله و بیست و نه ساله هستند معرفی کرده است.این افراد دو سال پیش در فرودگاه بین المللی کوالالامپور دستگیر شده بودند.قاضی دادگاه با اعلام اینکه شواهد موجود دلالت بر گناهکار بودن متهمان دارد تنها حکم متهمین را اعدام اعلام کرده است.بر اساس این گزارش، این دو متهم در زمان دستگیری 470 گرم متافتامین به همراه خود داشته اند.