كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 3 خرداد -94
كيهان و خوانندگان
چگونه است که در پیام های ساختگی وقلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری همه مخاطبین پیام هایش دولت روحانی و تیم مذاکره ی کننده ی هسته ای و رقیب مدعی اصلاح طلب ومطبنعات شان اند. انگاری که رژیم وارونه ی ولایت فقیه رهبر همکاره ونهادهای قدرت دیگر به جزدولت وجود ندارد ونارضایتی هم از  این نهادهای دیگرو جودندارد!
    * سلام خداوند بر آيت ا... جنتي خطيب ارجمند نماز جمعه تهران که واقعيت ها را آن گونه که بايد بيان کردند. مجلس نيز هر چه زودتر به وظيفه خطير خود عمل کند. اقدام ديرهنگام و يا مواضع مبهم را ملت شريف رصد مي کند و تاريخ آن را فراموش نمي کند.    نيکنام - قم
    * در موضوع مذاکرات هسته اي نبايد دست روي دست گذاشت و فقط تماشاگر بود. اگر همه مردم نسبت به موضوع حساس و پيگير باشند تيم هسته اي کشور خود را ملزم خواهند يافت که سياست انفعالي را کنار بگذارند. البته نظرسنجي اخير که رئيس صدا و سيما آن را اعلام کرد به خوبي موضع اکثريت مردم را نشان مي دهد.     * رئيس جمهور آمريکا با حالت تکبر گفته سامانه دفاعي ايران نگران کننده است. بنده عرض مي کنم سامانه دفاعي جمهوري اسلامي ايران وقتي بازدارنده است که آمريکا را واقعا نگران کند پس بفرماييد ايران و ايرانيان از خود دفاع نکنند تا آمريکا هر غلطي خواست انجام بدهد!
    * براي عدم انتشار فکت شيت ايراني هر کدام از مسئولان امر از رئيس جمهور گرفته تا اعضاي تيم هسته اي کشور عذر ناموجهي آوردند. البته بايد به آنان حق داد چرا که پذيرفتن تعهدات يک طرفه از سوي تيم ما جايي براي دفاع باقي نگذاشته است.

      * تيم مذاکره کننده هسته اي ما بايد در برابر شگردها و ترفندهاي غربي خيلي هوشيار باشند و زير بار خواسته هاي غيرقانوني و زياده خواهي هاي آنها نروند. طرف غربي به خصوص آمريکا قابل اعتماد نيست و هميشه بعد از مذاکرات دبه در مي آورد و زير قول و قرار خود مي زند. تيم هسته اي ما به هيچ عنوان مجاز نيست بازرسي از مراکز نظامي و گفت وگو با دانشمندان هسته اي را بپذيرد. اينها خطوط قرمز ماست. به هر حال با افزودن قيد داوطلبانه اين اجازه به وجود نخواهد آمد که چيزي مثل پروتکل الحاقي بدون تصويب مجلس پذيرفته شود.    
علي نژاد - قائم شهر
    * از کارکنان نيروي انتظامي هستم. عرضم اين است که در اين ستون بنويسيد وقتي اين امکان براي برادران افغاني فراهم است که به عنوان مدافع حرم عازم سوريه يا عراق بشوند چرا ما در اولويت نباشيم. بنده واقعا احساس شرمندگي مي کنم.

      * حمله رژيم کودک کش صهيونيستي به مدرسه ابوحسين و 6 مدرسه ديگر سازمان ملل در غزه و حمله آل سعود کثيف به مرکز صندوق کودکان يونيسف در شهر ميري در استان حجه يمن سندي بر ناکارآمدي سازمان ملل بوده تا کساني که چشم اميد به ترحم استکبار و مجامع بين المللي وابسته به آن دارند به خود بيايند و بفهمند دست برتر ديپلماسي جمهوري اسلامي ناشي از جهاد و مبارزه با ظالم است نه ديپلماسي خنده!

        * مسئله حذف يارانه بگيران پردرآمد چقدر مهم است که علي رغم مصوبه مجلس به اجراي آن، وقتي وزير کار از انجام آن سخن به ميان مي آورد، سخنگوي دولت آن را نفي مي کند؟ اين چند صدايي در دولت در حالي است که رهبر معظم انقلاب با تاکيد، دولت را به يکصدايي فراخوانده بودند و اگر اين کار در دولت تحقق نيابد چطور مي توان انتظار همدلي و همزباني دولت با مردم را داشت؟
    محمودي
     * مديران دو شرکت ايران خودرو و سايپا به جاي خريد باشگاه هاي فوتبال پيروزي و استقلال ابتدا کاري مي کردند تا خودروهاي ساخت داخل با بهينه کردن هزينه ها به قيمت قبل بازگردد يا اينکه بدهي 4600 ميليارد توماني خود به قطعه سازان را تسويه حساب مي کردند. از قول ما بنويسيد بار کج به منزل نمي رسد.     
کاظم زاده
    * در کنار انتقاد از برخي سوءمديريت هاي اجتماعي در شهرداري حق اين است که بابت توجهي که به بسياري از خواسته هاي بر حق شهروندان مي شود و گره گشايي هايي که صورت مي گيرد تشکر و قدرداني شود. لازم است از سامانه 1888 شهرداري تهران به دليل پيگيري موضوع آسفالت پياده رو خيابان انديشه 2 منشعب از خيابان شريعتي کمال تشکر را داشته باشيم.    
صادقي از ساکنين محل
    * چرا وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي به تعهدات خود در قبال پرداخت اضافه حقوق مستمري بگيران 94 که بارها اعلام کرد همزمان با حقوق ارديبهشت پرداخت مي شود عمل نکرد؟
    يک هموطن از اراک
    * پل ارتباطي ياغچي آباد به خاني آبادنو در خيابان شهيد تندگويان همچنان بي نام است و ساکنان اطراف را از نظر آدرس دهي با مشکل مواجه کرده است. از شهرداري منطقه 19 تقاضا داريم با نامگذاري مناسب اين مشکل را رفع کند.    
يکي از اهالي
    * از نمايندگان انتظار داريم اکنون که در مجلس طرح دوفوريتي در مورد رتبه بندي معلمان و کارکنان شاغل آموزش و پرورش در دستور کار هيئت رئيسه مجلس قرار گرفته اين طرح رتبه بندي در مورد معلمان و کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش قبل از سال 68 هم اجرا شود.    
يزداني
    * با توجه به حضور مسافرين زياد در روستاي «امرودکان» از مسئولين ناجا درخواست مي شود براي افتتاح پاسگاه در اين روستاي کوهستاني شهرستان فردوس همت کنند.

     * از گذشته دور تا اين اواخر برقراري تماس تلفني 118 و ساير شماره تلفن هاي مربوط به خدمات امدادي رايگان بود ولي به برکت اين دولت همه آنها پولي شده اند.

     * چند اتوبوس اختصاص داده شده براي جابه جايي ساکنين شهرک باغستان شهريار به تهران هر روز فقط 4 ساعت به صورت 2 ساعت صبح و 2 ساعت عصر در اين مسير کار مي کنند. در ساير ساعات روز مسافرين اين خط سرگردان و بلاتکليف هستند. توانايي مالي هم ندارند که هر روز از طريق اتومبيل هاي کرايه اي به تهران بيايند و برگردند. اميدواريم رسيدگي شود.    
اسدي
    * وزير نيرو گفته کمبود برق داريم ولي چراغهاي برق در خيابان جمهوري تا 7-8 صبح روشن است!!    
يکي از اهالي