نوري همداني: اجازه بازديد از مراكز نظامي به غرب داده نخواهد شد

    نوري همداني: اجازه بازديد از مراكز نظامي به غرب داده نخواهد شد4مرداد-94
بیش ازجدمسخره وتأسفباراست که سرنوشت 80 میلیون جمعیت واقتصادبحرانی کشورکه ناشی ازتحریم های ادامه داربرنامه هسته ای است پیوندبه نظرچندآخوندمتحجرحوزوی پیروخامنه ای وآلت دست پاسداران زده شده است.
حضرت آيت الله العظمي نوري همداني در ديدار استاندار خراسان رضوي مسئولان و دولتمردان را به لزوم دقت و هوشياري در موضوع هسته اي فراخوانده و تاکيد کردند که نبايد اجازه داد موضوع هسته اي بهانه اي براي ايجاد اختلاف و دو دستگي در جامعه شود.
    
استاندار خراسان رضوي با حضور در بيت حضرت آيت الله العظمي نوري همداني در مشهد مقدس با معظم له ديدار و گفت وگو کردند.
    
معظم له با بيان حديثي بهترين عمل را در حال حاضر خدمت به مردم دانسته و بر خدمت رساني به مردم به ويژه محرومان تاکيد کردند.
    
ايشان در ادامه سخنان خود به مذاکرات هسته اي ايران با گروه 5+1 اشاره و تصريح کردند: ما ضمن حمايت از تيم مذاکره کننده توافقي را قبول داريم که خطوط قرمز نظام را حفظ کرده وعظمت نظام، انقلاب و مردم را در نظر گرفته باشد.
    
حضرت آيت الله العظمي نوري همداني به خطوط قرمز نظام در اين عرصه اشاره و اظهار کردند: ما هيچ گاه اجازه نمي دهيم که غربي ها از مراکز نظامي ما بازديد کنند و با دانشمندان ما مصاحبه داشته باشند.
    
معظم له با اشاره به سابقه بد آمريکا و برخي کشورهاي اروپايي توصيه هاي مهمي به مسئولان کشور ارائه و تاکيد فرمودند: مسئولان بايد با هوشياري و توجه موضوع هسته اي را دنبال کنند؛ چرا که طرف مقابل بد عهد و زياده خواه است.
        
موضوع هسته اي نبايد سبب ايجاد اختلاف و دو دستگي در جامعه شود
    
حضرت آيت الله العظمي نوري همداني در ادامه با تاکيد فراوان بر وحدت همه اقشار و گروه ها فرمودند: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکيد کردند، موضوع هسته اي نبايد موجب اختلاف و چند دستگي در جامعه شود چرا که اين مساله زمينه سوءاستفاده دشمنان، معاندان و بدخواهان را فراهم مي کند.
    
ايشان در پايان ضمن توصيه هايي مهم، مسئولان کشور را به خدمت رساني هر چه بيشتر به مردم توصيه و براي موفقيت آنان در اين زمينه دعا کردند.
    
گفتني است، در ابتداي اين ديدار استاندار خراسان رضوي نيز گزارشي از وضعيت استان و همچنين وضعيت بعد از مذاکرات و ايجاد آرامش دربين مردم و حضور هيئت هاي اقتصادي در ايران و خراسان رضوي ارائه کرد.