پس از قم یک کشته شده در سوریه در مشهد تشييع شد

پس از قم  یک کشته شده در سوریه  در مشهد تشييع شد 4 مرداد -94
به دلیل افزایش کشته هایی که از سوریه وارد شهرهای ایران می شوند که بطور پنهانی در خوزستان وقم ومشهد به خاک سپرده می شوند وباتوجه به حملات هوایی که ترکیه علیه داعش در سوریه شروع کرده است . شرایطی به وجود آورده است که بشار اسد جنایتکارمجبور به ا عتراف شود و بگوید که باکمبود نیروی نظامی مواجه است و توان حفظ مناطق بیشتری از خاک سوریه راندارد تاحفظ کند .بنابراین دیگر کاری از دست سپاه قدس وحزب الشیطان  لبنان بر نمیاد تا بتوانند نیروی بیشتری به سوریه اعزام کنندو جنازه کشته شده تحویل بگیرند .

پيکر پاک شهيد جواد کوهساري يکي از مدافعان حرم اهل بيت(ع) صبح ديروز با حضور جمع کثيري از اقشار مختلف مردم مشهد تشييع شد.
    
به گزارش خبرنگار مهر، مردم مشهد صبح ديروز با حضور در مقابل مهديه مشهد، پيکر شهيد جواد کوهساري يکي از مدافعان حرم اهل بيت(ع) را تشييع و تا آرامگاه ابدي اش مشايعت کردند.
    
در اين مراسم که با حضور جمع کثيري از خانواده هاي شهدا، فرماندهان نظامي و اقشار مختلف مردم مشهد برگزار شد، پيکر اين مدافع حرم اهل بيت(ع) پس از طواف در حرم رضوي به آرامگاه ابدي اش در محل گلزار شهداي بهشت رضا(ع) منتقل و خاکسپاري شد.
    
شهيد جواد کوهساري يکي از مدافعان حرم اهل بيت(ع) بود که در تاريخ 26 تير ماه سال جاري در شهر فلوجه عراق بر اثر انفجار مين به درجه رفيع شهادت نائل آمد.